Kermis

42 1 0
                                    

Je deed jou ogen open. Je hoopte dat alles een droom was wat gisteren gebeurde. Dat je gwn in jou kamer wakker werd. Maar nee het was echt je was in jungkooks kamer. Je had jou telefoon opgeladen. 167 gemiste gesprekken van mama. Je besloot om jou telefoon weg te doen en je hebt hem uitgezet. Je rook iets beneden. Pannenkoeken! Je ging naar beneden. Jungkook heeft pannenkoeken gemaakt! Goeiemorgen y/n. Goeiemorgen jungkook. Heb je zin om vandaag iets leuk te doen dan kan je ook vergeten wat er allemaal gebeurd is gisteren. Dank je wel jungkook. Maar wat gaan we doen? Vandaag is er kermis misschien kunnen we daar heen. Ja! Zei jij. Hoe laat gaan we daar heen? 6 uur. Oke maar wat gaan we doen tot die tijd? Kom boodschappen doen? Is goed. Ook al ken ik deze gast niet. Hij is aardig. En heeft mij geholpen. Je lachte. Je besefte dat je lachte. Na zo een lange tijd. Eindelijk je lachte! Je had lol met hem in de supermarkt. Jullie kwamen thuis. Jullie besloten om film te kijken tot het tijd was om naar kermis te gaan. Het was 6 uur. Kom we gaan zei hij. Jullie kwamen aan. Je bent zo lang al niet naar kermis geweest. Je was zo enthousiast. JUNGKOOK kom we gaan hier in de Amerikaanse wip. Jungkook keek niet echt blij? Ehmmm maar y/n weet je he...
JUNGKOOK KOM! Jij trok hem mee. Jij kocht kaartjes. Jullie zaten jij keek jungkook aan. Ben jij bang? Ehmm nee natuurlijk niet. Je besloot om hem te plagen. Owh echt want deze gaat echt heel hard. Echt?! Jaa mensen spugen als hun eruit gaan. Jungkook keek jou zo bang aan. Jij ging helemaal stuk. De achtbaan begon. Jungkook was zo bang dat hij jou hand vast pakte. Je schrok eerst. Maar je zei niks omdat hij echt bang leek. Y/n! Waarom moesten wij hier in. Hij kneep harder in jou hand. Jungkook rustig ik maakte maar een grapje dat er zo erg eng was. Aaaaa schreeuwde jungkook. Na de achtbaan. Aaaa eindelijk zei jungkook. Sorry voor de net dat ik jou hand pakte. Hahah maak niet uit geef gwn toe jij was bang. JAA ik was bang y/n! Jullie gingen nog in andere achtbaan. Je had zo veel plezier. Het was iets later. Een man stopte voor jungkook hij had allemaal rozen bij zich. Heyy jonge man. Hier pak deze roos voor jou vriendin. Maar dat is wij zijn niet ehh.. de man zei het is gratis en duwde de roos in jungkooks handen. Jij zag jungkook rood worden. Die man liep weg. Ehmmm oke.... HAHA zei jij. Ehmm hier dan deze roos is voor jou. Haha thanks en je pakte die roos aan. OMG gaf hij mij een roos! Aaa ik heb dit nooit mee gemaakt met een jongen ik heb nooit een vriendje of iemand leuk gevonden tot nu toe.
Word vervolgd.....

Bts RainWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu