Het was al de volgende dag. Gisteren had je zo veel plezier met jungkook. Jungkook zat nog te slapen. Hij was gisteren heel erg moe. Dus je ging douchen en deed kleren aan. Jungkook sliep nog steeds. Je besloot om ontbijt te maken. Toen je alles op de borden legde ging de deur. Iemand belde aan. Je deed de deur open omdat jungkook nog sliep. Een meisje kwam naar binnen zonder iets te zeggen. Ze keek jou boos aan en zei. WIE BEN JIJ. EN WAT DOE JIJ MET MIJN VRIENDJE. Vriendje... zei jij
Jij wist niet dat jungkook een vriendin had. Ze keek jou zo boos aan. WAT DOE JIJ HIER MET MIJN VRIENDJE! Maar ik ik.... voordat je het wist klapte ze jou. IK ZEG JOU NOG EEN KEER WAT DOE JIJ MET MIJN VRIENDJE. Je was boos verdrietig en geïrriteerd je pakte haar arm hard vast en zij had pijn. Je was niet zo een persoon die het gwn liet als iemand jou klapte. Wie ben jij om mij te klappen! En toen klapte jij haar hard! BITCH WAT KLAP JIJ MIJ JIJ BENT DE PERSOON DIE IN MIJN VRIENDJE HAAR HUIS ZIT. Je dacht eigenlijk heeft zij wel gelijk. Ik zit in haar vriendje haar huis. Maar ik wist niet dat het zijn vriendin was. Je deed jou ogen dicht en je stond klaar om geklapt te worden. Dat duurde lang. Wacht waarom ben ik nog steeds niet geklapt? Je deed langzaam jou ogen open. Jungkook had haar hand gepakt. Hij keek haar zo boos aan. Het leek wel alsof hij vuur in zijn ogen had.RAAK HAAR NIET AAN ROSÉ. IK HEB AAL VAAK GENOEG GEZEGD HET IS KLAAR. HET IS VOORBIJ WTF BEGRIJP JIJ DAAR NIET AAN. IK HIELD VAN JE JIJ HEBT HET ZELF VERPEST DONDER OP VAN MIJN HUIS NU EN RAAK HAAR NOOIT MEER AAN. Je zag dat dat meisje rosé tranen had en geschrokken was van jungkooks geschreeuw. Hij trok haar mee naar de deur opende de deur en duwde haar weg en deed de deur heel hard dicht. Hij keek mij eng aan. ALS DIT MEISJE JOU NOG EEN KEER LASTIG VALT KOM JE NAAR MIJ AFGESPROKEN. jungkook? Ehmm... wie is dat eigenlijk.. jungkook zuchtte . Luister niet naar haar dat is mijn ex. En hij vertelde alles wat er gebeurde en waarom hij haar verliet. Oke als ze jou lastig valt kom naar mij en alles wat ze zegt is gwn een leugen. Ok. Trouwens ik zag haar jou klappen ik wou net van de trap naar beneden rennen maar ik zag jou gaar hand pakken en haar terug slaan. Goed zo en hij lachte. Jij lachte ook.
Word vervolgd.....
JE LEEST
Bts Rain
FanfictionJe word uitgehuwelijkt. Maar je kent die jongen niet. Je besluit weg te rennen. Jungkook vind jou op straat. Wat gaat er veder gebeuren?.... neemt hij je mee? Of laat hij jou op straat in de regen?