M-am trezit, foarte transpirata si obosita, ma uit de doua, trei ori in jur, mi-am dat seama ca a fost doar un vis, o jumatate de vis, cu sau fara Andy la accident parinti mei tot morti raman . Imi aprind o tigara, imi fac o cafea si ma trezesc. Fac un dus rapid si plec spre liceu. Ma uit prin jur il vad pe Andy , doar in imaginatia mea deoarece la liceu nu a venit nici azi. Orele au trecut destul de repede, am dat un test la chimie la care o sa iau o nota mica in rest totul a fost bine. Dupa ore am mers la lac, vad un BMW de un negru metalizat , foarte bine ingrijit. Pe el statea un tip sprijinit de capota, era Andy.
" De ce nu ai venit nici azi, nici ieri la liceu ? " Il intreb nedumerita
"Am avut treaba, probleme personale" imi raspunde. Vreau sa aflu mai multe dar nu cred ca imi va spune. " Ce probleme?"
"Daca am spus ca sunt probleme personale, intereseaza-te de viata altora daca de a ta nu esti in stare " imi raspunde , da un pumn si indoaie capota de la masina apoi se urca foarte grabit si pleca. Ma intristez un pic, nu stiu de ce a devinit asa nervos, sunt curioasa dar nu cred ca voi afla vreodata .
Andy povesteste :
Nu imi place sa se bage cineva in viata mea, mai ales persoanele pe care nu le cunosc si nu am deloc incredere in ele. Ajung intr-un bar foarte nervos comand un whisky cu doua cuburi de gheata . M-a facut curios fata asta, vreau sa aflu mai multe despre ea, cine este de unde vine si care este povestea ei, vreau sa aflu si partile bune ale vietii ei nu doar cele triste. Pentru binele ei sper sa isi inteleaga lectia si sa nu se mai bage in viata mea. Primesc un telefon, las bani pe masa si plec foarte grabit . Era fratele meu Josh, m-a rugat sa vin sa il iau de la aeroport, m-a anuntat ca sta o perioada aici in oras.
Deja il vad, vine bate palma cu mine si ma intreaba ce fac .
"Bine, tu ce faci Josh, mergem sa bem ceva, unde vrei sa mergem ? "
" Haide pe lac am luat doua sticle de whisky si niste iarba din Canada , haide sa bem si sa fumam "
Rad foarte ironic, se pare ca a ramas la fel ca ultima data cand l-am vazut , acum 24 de ani .
"Cat stai aici Josh? "
'' Nu stiu, cat ma primesti " Spune foarte amuzat de situatie, ce-i drept si eu eram deoarece nu l-am vazut de mult timp si mi-a fost dor de el.
Ajungem foarte rapid la lac, Maya inca era acolo, parea suparat, nu stiu motivul dar sper sa nu fie mica noastra cearta de mai devreme. Il rog pe fratele meu sa vina cu mine, cred ca trebuie sa imi cer scuze in fata Mayei pentru nesimtirea mea .
''Buna Maya , imi pare rau pentru iesirea mea de mai devreme, eram foarte nervos. Vreau sa ti-l prezint pe fratele meu.''
Maya povesteste:
Tipul care acum o jumatete de ora aproape ca ma injura acum a venit sa isi ceara scuze, oare pentru ca este fratele lui de fata sau pentru ca asa a vrut, incep sa cred ca este bipolar .
"Buna eu sunt Josh, Josh Wilson " spune blondul din fata mea . Blond cu ochi verzi, cu o inaltime si un fizic de invidiat, este destul de dragut. Pare mai mic decat Andy, poate o sa se comporte si mai bine decat el .
"Maya, incantata, cati ani ai ?''
Ambii frati bufnesc in ras, nu stiu de ce, nu am nici cea mai mica idee deoarece nu am spus nimic amuzant doar l-am intrebat ce varsta are. Isi arunca o privire indiscreta intre ei iar Andy da usor din cap in semn negativ si blondul din fata mea imi spune ca are 17 ani, ok foarte dubios .
Vreau sa ajung acasa, mi-a ajuns discutia cu ei de pe ziua de astazi, ma simt obosita, trebuie sa gasesc o scuza buna ca sa plec.
''Baieti, eu plec acasa deoarece ma simt obosita si imi este somn '' arunc prima scuza penibila care imi trece prin mintea mea diabolica. Blondul din fata mea ma roaga sa mai stau cu ei iar vazand ca nu ii merge se pare ca si Andy ii sare in ajutor. Dupa aproximativ 10 minute in care am fost rugata sa raman cedez dar spun ca mai stau doar putin. Josh se duce pana la masina si revine cu doua sticle de whisky ceva de mancare probabil cumparata de la MC din aeroport, o rola cu foite, niste tutun si un material verde care nu imi dau seama ce este dar nu pare ceva foarte bun .
Andy isi intreaba fratele cum a fost zborul, cu scopul de a mai face putina conversatie se pare ca a fost bunicel, putine turbulente. Il intreb pe Josh ce este acea chestie verde iar el imi raspunde ca este iarba, ma intreaba daca vreau sa fumez.
''Nu este ilegal ? Daca vine politia nu avem probleme ? '' il intreb nelinistita de situatia in care ma aflu, as putea spune ca sunt umpic si speriata. Iar rade ironic si imi raspunde simplu ''Da este ilegal si nu, nu vom avea probleme cu politia, deci fumezi? '' nu inteleg ce i se pare asa amuzant faptul ca se drogheaza si in plus de asta nici macar nu ii este frica si o face si intr-un loc in care il poate vedea imediat lumea .
'' Nu, nu fumez nici nu ma gandesc sa ma droghez '' raspund strict si cu o voce stridenta .
''Haide, doar un joint, ce se poate intampla doar de curiozitate" imi spune, se pare ca ma tenteaza deoarece mereu mi-am dorit sa incerc, mereu am avut placerea sa fac chestii noi si pana la urma urmei cine ma poate certa, parintii sunt morti .
*Joint, pai, cui = tigara cu marijuana.
''Ok, un pai dar doar unul. Inainte as vrea sa beau ceva daca se poate'' .
Imi intinde o sticla de whisky si incepe sa rade pe sub mustati, spune indiscret ''Sa nu te faci prea praf " punand accentul pe cuvantul prea, se pare ca detine si cateva din calitatile fratelui sau cum ar fi aroganta, este la fel de ingamfat ca si Andy. Pana la urma daca ma droghez, urat suna cuvantul droghez, daca fumez iarba o gura de alcool nu cred ca mai conteaza daca este in plus sau in minus, pana la urma "Alcoolul este anestezicul pe care ni-l administram pentru a suporta interventia chirulgicala a vietii " .
Imi intinde discret tigara din care pana acum a tras si el si Andy, se pare ca este randul meu . Trag trei fumuri, se simteau foarte puternic, de cateva ori mai puternic decat tigarile obisnuite dar in acelasi timp este un sentiment placut, printre tuselile nenumarate la care baietii au inceput sa rada, un ras copios cred ca este efectul drogului deoarece si pe mine m-a luat o stare de visare, rad in continuu si ma gandesc cum mi-ar sta impreuna cu Andy. Sunt trezita din frenezie de Josh care ma intreaba daca mai vreau sa beau, neavand cum sa ii refuz nu mai fac tam tam si accept din prima. Dupa o perioada de timp, timp in care am baut ambele sticle si am mai fumat cam 2-3 cuie Josh a venit cu o idee, sa innotam, o idee foarte proasta deoarece eu nu am costum de baie .
" Nu am costum de baie, nu pot sa innot" spun destul de neinteresanta sincer de aceasta mica problema deoarece aveam chef sa innot.
" Preferam costumul lui Adam, dar poti innota si in sutien si chiloti " spune Andy.
Ma bufneste un ras destul de isteric "Ha, ha, ha preram costumul lui Adam, ha, ha, ha '' Spun imitand ce a spus el. Se pare ca acest lucru l-a cam enervat deoarece mi-a aruncat o privire urata si fulgeratoare. Ma rog pana la urma ajuns in costum de baie, ipotetic spus costum de baie, in lenjerie si intru in apa. Cei drept nu eram o innotatoare foarte buna dar nici nu ma inecam . Timpul a trecut si a trecut chiar foarte repede deoarece s-a lasat seara, apa este foarte rece asa ca am hotarat sa iesim nu stiu cum dar pe mal am ajuns sa stau in bratele lui Andy. Josh s-a scuzat si a plecat deoarece are putina treaba in oras, se pare ca am ramas singuri . Am hotarat sa ne imbracam si sa plecam .
''Maya, stai pot sa te ...
Scuzati-ma ca am fost postat asa tarziu , am fost plecat din oras , nu am avut inspiratie si am avut si probleme personale . O sa postez mai des pe viitor ...
Inca nu am ales cine o sa joace rolul Mayei, Andy si pe al lui Josh astept pareri, sa se potriveasca descrieri. Ce credeti ca zice Andy ?
Ce parere aveti despre acest capitol, a fost scris in graba in aproximativ 3-4 ore ?
Va place ca am scris si o pare mica din perspectiva lui Andy ?
Multumesc lui L pentru editarea, de asemenea puteti citi si cartea ei care o gasiti aici - http://www.wattpad.com/59725452-lament%C4%83ri-random
CITEȘTI
The change up
VampireNoi oamenii punem familia pe primul loc dar in momentul in care ea nu mai exista ce facem , ce alegem sa fie pe primul loc ? Mai sunt 2 capitole pana termin cartea, nu vreau sa imi citeasca lumea cartea, nu tin acest lucru. Daca ati ajuns cumva cu o...