Am intrat in casa, mi-am schimbat tinuta, m-am imbracat intr-o pijama foarte comoda. M-am pus in pat, alcoolul isi simte cuvantul si am adormit imediat. Un somn profun, o lume a viselor.
M-am trezit, ma uit la ceas este ora 7:00, ma ridic din pat intru in dus, apa imi curata corpul, ma scapa de starea de mahmureala pe care am capatat-o dupa povestea de aseara. Ies din dus, imi aleg niste haine ma imbrac foarte rapid si ies in fata usi, este ora 8. Vad masina in fata casei, urc in ea, Andy avea 2 cafele, imi da una. Ne sarutam si plecam spre liceu. Toata ziua am stat in banca amandoi, am vorbit, despre visele noastre, despre viitorul fiecaruia, ce isi doreste sa faca cu viata lui. Orele s-au terminat rapid, ne-am urcat in masina sa mergem spre casa. M-a invitat sa vin la el asta seara, sa dorm la el.
S-a facut ora 7. Am plecat pe jos spre casa lui Andy. Bat la usa, este imbracat intr-un tricou, o pereche de pantaloni de trening, nu l-am mai vazut in ipostaza asta dar nu conteaza, in orice ipostaza este sexy.
"Intra, doresti ceva de baut, un vin, vrei sa ne uitam la un film ? " spune Andy.
"Da , nu am cu sa te refuz " raspund promt.
Dupa ce timpul a trecut, dupa ce am baut Andy s-a scuzat si a spus ca se duce sa faca un dus. Pe birou avea un album, un album foto care parea destul de vechi . Curiozitatea ma face sa il deschid, vad o serie de poze foarte vechi, in ele este o persoana care semana identic cu Andy. Scot o poza si ma uit pe spatele ei . "Anul 1972, aniversarea varului meu " . Oare aveam dreptate cand ma gandeam ca este ceva iesit din comun cu baiatul asta, da chiar avea dreptate, nu stiu ce este , cred ca este un vampir .
"Am iesit de la dus draga " zise Andy.
"Ce esti tu ? " spun .
"Sunt Andy , cum adica ce sunt ? "
Ii arat poza , "Cati ani ai ? "
"Multi , sunt un vampir Maya , nu trebuia sa te uiti in pozele alea "
Raman deadreptul uimita de raspunsul lui. "Maya, nu te supara voiam sa iti spun " .
"Esti un nenorocit, o sa spun la toata lumea ce esti cu adevarat, o sa fi omorat" .
"Maya, nu ai cum sa ma omori, nu trebuia sa te uiti in pozele alea, nu iti doreai sa stii adevarul" spune si se repede la gatul meu, total este negru .
Totul este negru in fata ochilor, ma ridic si imi spun "Totul a fost doar un vis" si chiar asa a fost. Ma duc in bucatarie, imi vad parinti, imi dau lacrimile, ii iau in brate si nu stiu cum sa spun cat de mult ii iubesc, ii iubesc pentru ca sunt alaturi de mine pentru ca doar ei imi vor vrea mereu tot binele din lume, pentru ca mi-au dat viata.
MORALA: Demonstratile parintilor ca ii iubiti cat traiesc nu dupa ce mor pentru ca este in zadar, tratati cu respect nu in batjocura, multumitile in fiecare zi ca v-au dat viata, nu le faceti viata un calvar. Multumiti-va cu cati bani va dau, nu faceti scandal, iubitii ca ei va vor tot binele din lume, ei si doar ei ca sunteti sange din sangele vostru. Ajutati chiar daca nu va place sa faceti acest lucru. Iubiti pentru ca va fac mancare, ca va ajuta cu sfaturi ca va ajuta sa traiti si nu ziceti niciodata ca doriti sa ajungeti la 18 ani sa fiti independeti , cand o sa ajungeti in acel punct o sa spuneti ca va doriti sa fiti din nou copii si sa va hraneaza parinti cu lingurita pentru ca iubiti lucrul acesta, il iubiti din toata inima. Toate amintirile cu ei, notatile, puneti-le intr-un coltisor al creierului, al inimi sa le tineti minte pentru ca atunci cand vor disparea de pe lumea asta sa va amintiti chestile frumoase petrecute alaturi de ei, sa plangeti in fata unui mormat este cel mai trist lucru, sa aveti taria de caracter sa radeti de o poveste pe care ati trait-o alaturi de ei este un lucru de invidiat.
Sa stai seara la masa cu ei, sa vorbesti ce ai facut, ce ati facut azi dar sa o faci din placere nu din obligatie sau pentru ca iti este foame. Sa razi, sa plangi alaturi de ei sa ii ajuti la bine si la greu. Gandeste-te ca atunci cand te cheama acasa la ora opt, noua nu o face pentru ca nu are ce face si ca se plictiseste acasa o face ca sa te protejeze, o fac din iubire.De ce am facut eu aceasta carte ?
pentru ca imi place sa scriu , nu pentru ca imi place sa deschid ochii , sa deschid mintea. Sa ajut tineri sa isi dea seama de anumite lucruri, sa nu faca regretele pe care le-am facut eu in trecut, poate chiar si in prezent. Poate pe mine nu mai pot sa ma schimb dar sunt fericit daca macar o singura persoana care a citit cartea a inteles ce am vrut sa spun prin morala eu consider ca nu am scris aceasta carte in van. Consider ca am facut o fapta buna, ca am ajutat niste persoane sa se schimbe poate sa fie mai bune eventual sa vada viata altfel, prin alti ochii poate chiar prin ochi mei , prin ochii care vad eu viata. In aceasta carte ma regasesc pe mine partial , sunt constient ca nu este o mare opera si este o prostie dar sunt gandurile mele, sentimentele si trairile mele . Daca nu va regasiti deja in morala sper sa va regasiti in viitor si sper sa ziceti intr-o buna zi " Ba prostul ala avea dreptate cand a spus acel lucru in cartea aia " , sper sa marcheze macar o persoana sa stiu ca am facut si eu o fapta buna in lumea asta .
Daca v-a placut si v-ati regasit va rog sa o distribuiti pe ask.fm , facebook, instagram , tweeter sincer nu imi pasa unde o distribuiti si credeti-ma pe cuvant ca nu imi pasa nici numarul de vizualizari /followeri . Va rog sa distribuiti poate isi mai deschide ochii inca o persoana infara de voi . Numa' bine, stati pe aproape urmeaza o carte noua, nu stiu ce gen, astept ideei daca aveti in mesaj, in privat . Multam'
CITEȘTI
The change up
VampirNoi oamenii punem familia pe primul loc dar in momentul in care ea nu mai exista ce facem , ce alegem sa fie pe primul loc ? Mai sunt 2 capitole pana termin cartea, nu vreau sa imi citeasca lumea cartea, nu tin acest lucru. Daca ati ajuns cumva cu o...