Mam trezit si dau sa ma ridic din pat dar 2 brate ma tin de talie , ma intorc si il vad pe el pe Edurd care doarme ca un ingeras cu cornite. Incerc sa ma ridic fara sa il trezesc. Dar de o data ma trage mai tare la piptul lui.
- Buna dimineata iubire, spune Eduard.
- De cand eu sunt iubire ?
- De cand te stiu , iubire.
- Hai termina si dami drumul , vreau sa merg la baie!
- Bine sefa.
- Mersi .
Pers. Liza
Imi da drumul si liber plec la baie. Imi pun in cada apa si spumant de ciocolata . Ma dezbrac si intru , deodata vad cum se deschide usa si intra Eduard ma fac rosie mai ceva ca un rac dar am avut noroc ca era destul de multa spuma.
- Eduard ce faci aici?
- Pai am venit sa ta vad .
- Numai vazut destul inainte . Te rog sa iasi afara , chiar acum.
- Bine . Ies . Dar te astept in camera.
- Bine dar sper cand sa ies sa nu te vad.
Pers. Liza
Dupa 1 ora imi iau prosopul alb si ies.
Nu il vad si repir usurata pentru ca eram numai in lengeria mea intima alba. Dar deodata 2 maini ma prind de talie si simt cum mici saruturi imi cuprind gatul. Atunci ma intorc
- Scuze Eduard stiu ce vreai dar inca nu sunt pregatita.
- Te inteleg o sa astept pana cand o sa fii pregatita.De ce nu te imbraci.
- Acus o sa ma imbrac .
Pers. Liza
Chiar nu intelege ca trebuie sa plece din camera. Ei bine atunci imi iau hainele si ma imbrac asa (in baie).Si paru asa.
Apoi coboram la bucatarie pentru a lua micul dejun. Si ghici pe cine vad chiar pe Miranda in persoana.
Te rog sa nu strigi la ea daca iti face ceva.
De ce pentru ca o iubesti?
Nu
Atunci de ce?
Pentruca te iu.....iubesc si daca va spune ceva nui reprosa deoarece eu o voi omora in fata ta.
Hei totusi inceteazasa mai imi citesti gandurile si sa vorbesti cu mine telepatic. Ai inteles?
Da sefa .
Atunci Miranda .
CITEȘTI
Aleasa
VampireO adolescenta pe nume Liza isi traieste viata cu regele vampirilor . Acesta iubindo mai presus de viata sa , dar era si foarte gelos cand de ea se apropiau ati baieti.