Pers Liza
Ma trezesc si vad pe cineva necunoscut langa mine. Si incep sa strig .
- Aaaaa...
Il vad ca ma ea pe sus si sarim peste balcon. Eu inca mai strig .
- Ajutor Eduard. Dar nimic.
Pers Eduard
Ma trezesc si ma duc sa ma hranesc eu nu beau sange de om ci doar de animal. Cand vin merg in camera Lizei nu o vad nincaieri si simt un miros strain . O nu miros de varcolac . Incep sa strig ca disperatu.
- Liza, Liza...dar nimic. Imi dau seama ca as fost rapita. Imi iau patrulele pornim in cautarea ei.
Pers Liza
Ma trezesc ma aflu intro camera destul de draguta intrun pat foarte moale si pufos. Deodata aud usa deschizanduse .
- Buna scumpete.
- Sa nu te mai aud cu scumpete.
- Ai grija cum vorbesti papusa . Eu sunt regele varcolacilor si tu esti mireasa mea.
Asa arata el- Auzi tu inganfatule eu sunt Liza si sunt iubita regelui vampirilor.
- Adica a lui Eduard?
- Da paunule.
- Auzi nu imi mai spune in nici un fel ca de alt fel o sa iti para rau.
- Sa te vad.
Pers Liza
Deodata il vad cum se aprolie tot mai mult.
- Stai departe de mine.
- Nu imi spui tu mie ce sa fac.
Si atunci deodata ma saruta eu nu iam raspuns la sarut.
- Ce e papusa nu iti place.
- Nu . Esti un nenorocit .
Apoi il alung din camera si merg sa fac un dus. Ies si aud zgomote adica se bate cineva . Ies la balcon sa vad ce se intampla. Si il vad pe Eduard si pe idee nam cum il cheama se bat . Eu strig .Eram inbracata asa.- Eduard.
Iar atunci el ma vede. Si ii da un pumn lu acela si zboara intrun zid.
Apoi vine la mine si incepem sa ne sarutam , apoi ma ia in brate stil mireasa si plecam. Atunci ma pune in pat si adormim inbratisati.
CITEȘTI
Aleasa
VampireO adolescenta pe nume Liza isi traieste viata cu regele vampirilor . Acesta iubindo mai presus de viata sa , dar era si foarte gelos cand de ea se apropiau ati baieti.