Pers Liza
Ma trezesc si observ ca suntem in hainele de eri si inca imbratisati. Si incep sa ma joc in parul lui. Doamne ce e de scump o sa ii spun ca boul ala de eri ma sarutat dar eu nu iam raspuns si lam dat afara din camera. Totusi e cel mai frumos ingeras cu cornite . Daca o sa ma enerveze ii voi spune coltisor.
- Serios coltisor. Nu vrei nimic sa imi spui nimic.
- Nu daca deja stii tot .
- Ok dar dat viitoare te voi pedepsi .
- Si cum marog?
- Iute asa. Se suie pe mine si incepe sa ma gadile .
- Gata gata am inteles. Inceteaza.
- Nu o sa incetez pana ce...
- Pana ce?
- Pana cand nu spuica sunt cel mai iubit din lume.
- Bi...ne. Es..ti cel ...mai bun iu.iubit din lu...lume.
- Sunt foarte mandru de aceste cuvinte.
- Acum data jos ca sa merg la baie .
Pers Liza
Vad ca se da jos . Si eu fug la baia . Ma baiesc cam o ora. Ce proasta sunt miam iutat hainele. Atunci ies in prosop pe sub care am numiai lengerie intima.
Asa arata
Il vad ca este in camera fug imi iau hainele pentru ca il vad pe Eduard in camera. Atunci el ma prinde de mana si scap prosopul Il vad ca zade perves.
- Vezi nu te gandi la nimic pervers altfel de las fara mostenitori.
- Nu o sa faci asta.
- Ba da. Daca nu imi dai drumul.
- Ok nu te mai supara .
Atuci ma ridic numai in lengerie si ma imbrac de fata lui asa.pentru ai face in ciuda. Asa ma imbrac.Apoi coboram la pranz pentru ca era deja ora 1 dupa miaza . Dupa ce am mancat am plecat in gradina sa ne plimbam. In timp ce ne plimbam am vazut un trandafir foarte frumos asa ca lam luat. Ajungand in camera am onservat o cutie pe care scria pentru iubita mea Liza de la Eduard. O deschid si observ un catel mic foarte dragals.
Asa arata catelulSi atunci strig bucuruasa pentru a ma auzi si Eduard din birou.
- Eduard.
Pers Eduard
Stau linistit si imi vad de treaba mea si apropo iam lasat Lizei un cadou in camera sper sa ii placa. Si deodata o aud strigand . Cu viteza mea de vampir in 2 secunde is la ea in camera si o vad cum sare in bratele mele de ferucire si ma saruta eu bine inteles raspunzandui la sarut.
Pers Liza
In 2 secunde este la mine in camera eu ii sar in brate si il sarut. Apoi ii multumesc pentru cadou. El pleaca si eu raman cu catelusul meu Blaky .
In timp ce el se juca eu mam schimbat in alte haine.Apoi ma joc cu el mam jucat pana cand a venit Eduard. Iar apoi mam schimbat in pijama.
Dupa care iam spus noapte buna lui Eduard si lam dat afara din camera si iam spus ca vreau sa dorm o seara singura impreuna cu Blaky. Apoi lam luat pe Blaky intro inbratisare si am adormit.
CITEȘTI
Aleasa
VampireO adolescenta pe nume Liza isi traieste viata cu regele vampirilor . Acesta iubindo mai presus de viata sa , dar era si foarte gelos cand de ea se apropiau ati baieti.