Frank és Hazel miután még az előző este elmentek Percyéktől, éppen a temetőbe mentek, hogy Frank nagyanyjának a sírját meglátogassák, aki San Fransisco-ban lett eltemetve. Utána egy szállodában aludtak, és másnap reggel tovább indultak.
Nem ültek repülőre, hogy azzal menjenek vissza New Yorkba, hanem előbb mégegy helyet meg akartak látogatni, ami az életükben egy mérföldkőnek számít. Ez a hely a Farkas Ház volt, ahol minden római félvért Lupa, az anyafarkas nevel egy adott ideig.
- De rég jártunk itt! - kiáltott fel Hazel.
- Ja... Már szinte ki is ment a fejemből, hogy hogy nézett ki - mondta Frank. - Már nyolc éve, hogy itt jártam utoljára. Nyolc! De azt soha sem fogom elfelejteni Lupát.
- Én sajnos nem tudom, hogy milyen - mondta Hazel. Hát igen, a lányt Nico hozta vissza a halálból nyolc éve, és ő nem kapott kiképzést az anyafarkastól.
Ekkor egy reccsenő hangot hallottak a hátuk mögül. Mind a ketten megfordultak, és fegyvert rántottak: Hazel a jól megszokott spatáját, Frank pedig az íját. És ekkor az egyik bokorból kilépett Lupa. Az anyafarkas csúnyán meg volt sérülve, és a nyakából, bal mellső lábából és a hátából is folyt az ichor.
Habár Frank mindig is kíváncsi volt, hogy vajon milyen vére lehet az anyafarkasnak, most nem találta annyira érdekesnek ezt a dolgot. Sőt, inkább megrémítette.
Lupa Hazelhez és Frankhez bicegett, és Frank fejébe megszólalt az anyafarkas hangja:
Menjetek innen! - mondta a farkas. - Nagy veszélyben vagytok!
- Milyen veszélyben? - kérdezte Frank.
El kell mennetek! Rátok vadászik!
- Ki vadászik ránk? - kérdezte Hazel, majd egy alak lépett ki a fák közül.
Az alaknak sötéten izzó szeme volt, és a Sötétség Kardját szorongatta a kezében. Frank és Hazel felismerte, de Lupa morogni kezdett rá.
- Te mit csinálsz? - kérdezte rémülten Frank. - Azt hittük...
- Azt hiszitek, amit láttok - mondta gonoszul az alak, majd lassan sétálni kezdett feléjük.
- Miért teszed ezt? - kérdezte Hazel, de az alak válasz helyett támadásba lendült.
Frank két nyilat lőtt ki az alakra, de az egyetlen kardcsapással elvágta mind a kettőt, majd Frank felé vetette magát, aki egy grizli medvévé alakult át.
Hazel közben spatája segítségével Franket védte a Sötétség Kardja ellen. Amikor a lány kivédte az alak első támadását, az alak szabad kezével Hazel felé csapott egyet a kezével, s egy sötét csík vette Hazel felé az irányt. A lány megpróbálta kivédeni a támadást, de nem sikerült neki, és hátraesett, majd eszméletlenül terült el a földön. Ettől grizli-Frank ordítani kezdett, majd ismét megtámadta az alakot.
Közben Lupa is rávatette magát az alakra, és megharapta a combját. De az alak mintha észre sem vette volna, tovább küzdött Frankkel. Mikor a grizli-Frank kiesett a ritmusból, az alak kihasználta ezt az alkalmat, és a kardját belemélyesztette a grizli hasába. Ettől Frank rögtön visszaváltozott emberré.
- Miért... teszed ezt? - nyögte Frank. - A... barátaid vagyunk.
- Nézd meg jól Lupát, Chang! - tépte le combjáról a farkast, és Frank felé mutatta. Aztán a farkas bundája sötét lángra kapott, és Lupa eltűnt. - Gyenge volt. Ahogy ti is azok vagytok.
- És most... mit akarsz tenni? - kérdezte Frank. Az alak gonoszul felnevetett.
- Nem foglat titeket megölni, ha így érted - mondta az alak. - Viszont most mind a ketten velem jöttök.
Az alak egy hatalmas sötétség hurrikánt képtett maga köré, s mikor az elült, Frank, Hazel és az alak már máshol jártak.
ESTÁS LEYENDO
Utóhatás 1. | Sötétség Bosszúja sequel
FanficHárom év telt el, mióta Percyék legyőzték Nüxt, az éjszaka és az éjszakai sötétség istennőjét, és megszerezték a Fény Kardját, azonban a Sötétség Kardja az istennő eltűnése után rejtélyesen elveszett. Percy még mindig Nüx mérgével küzd, de mostmár...