Este deja dimineata.Astazi este ziua lui Abby implineste 18 ani.O sa ii fac o mare surpriza..
Dau sa ma scol din pat,dar Adam ma tine foarte strins dupa citeva incercari reusesc sa scap ma duc la baie imi fac rutina si ma imbrac asa:
Ma duc jos in bucatarie si fac omleta cu bacon si doua sucuri de mere si struguri.Il scol pe Adam si se pregateste si el deoarece vrem sa plecam la mall.A coborit si el in sfirsit jos era imbracat in blugii negri si intrun maieou Guggi.Dupa ce am mincat am pornit spre mall cautam cadoul perfect pentru Abby.Iam luat o rochie si niste sandale(Rochia o veti vedea mai incolo)Plus ii voi da o masina de a mea(Da am mai multe).
Dupa 3 ore de stat in mall am plecat acasa.Era deja ora 16:00.Petrecerea se incepe la ora 19:00(Am timp destul)Am mincat din pizzele de aseara si am urcat la mine in camera si am inceput sa ma pregatesc.Mai intii am facut un dus si Adam tot.
Dupa 2 ore si 30 de minute-----------------
Aratam asa
Miam luat niste botine de culoare crem cu tocul de 10 cm.
Adam arata si el asa:
Era deja ora 19:00 si am plecat spre loculul und e petrecerea
Abby mia dat mesaj ca sa ma duc in camera ......
Mam dus si acolo era Abby imbracata intro pereche de blugi si maieo
-Sofia ajutama sa ma pregatesc!
-Am o mare ideie si atunci ii arat rochia care iam cumparato si arata asa:
Era foarte frumoasa iam facut parul bucle ca la mine si un machiaj super dragut si nu prea strident.
Am coborit jos si acolo erau tot liceul aproape.Am inceput a dansa am mincat citeva gustari am baut un suc.Adam ma invitat la dans pe melodia asta(media).
Dupa ce am petrecut toata seara am plecat acasa.Am facut dus si miam pluat pijamalele mele si.......................................................................
Gata cu acest capitol scuze ca nu am mai postat dar am fost in vacanta si am deceis sa nu scriu 2 saptamani dar o sa ma revansez o sa scriu in fiecare zi(aproape)!
Nu am idei deloc ajutatima si voi!!!!!!!!!!!Please,please,please!!!!
Va pup dulce pa-pa-pa!