Capitolul 14

99 4 0
                                    

Dupa 2 saptamini de vacanta..................

Sofia Pov...

Razele soarelui imi inundeaza camera mea si imi pun patura peste cap incercind sa mai dorm dar dupa nici 2 minute ca se aude alarma telefonul ceea ce ma scoate din minti.

Dupa citeva minute reusesc sa ma dau jos din pat si plec la baie sa imi fac rutina de dimineata.

Daca va intrebati unde e Adam este la el acasa parintii mei au venit si el a plecat acasa acum 4 zile e foarte plictisitor fara el.Dar iesim in fiecare si ne vedem.


Dupa ce miam facut rutina am plecat la dulap sa aleg cu ce sa ma imbrac!Am ales!Miam luat o pereche de colanti si un hanorac de la Nike,(Afara deja se lasa frigul doar vine iarna!)Miam facut si parul vedeti in poza si la machiaj am ales un ruj roz deschis si mam dat cu putin rimel si miam luat ochelari.La incaltaminte am ales o pereche de adidas roz.Sunt gata!

Mam uitat la telefon si este ora 07:45 asa ca am plecat in garaj miam luat masina mea Lamburghini Veneno Negru Matt si am plecat a ajuns in cinci minute.

Acolo mam intilnit cu Abby si am salutat-o

-Salut Abby!

-Salut Sofi de cind nu team vazut?

-Da de mult timp!Ce zici sa mergem azi la mall dupa ore?

-E buna ideea la ora 16:00 merge?

-Da ok mai intii vii la mine si plecam de la mine acasa?

-Bine!Pa eu plec la ore!

-Ok!Eu la fel!

O viata nouaWhere stories live. Discover now