17

89 3 0
                                    

                                                                            .......................................

Dupa 2 saptmini

Ivy pov...

Este dimineata afara deja a nins este iarna.Este ora 6:30 si eu ma aflu la baie.Daca va intrebati cum o mai duc cu Adam pai inca suntem intro relatie mi se pare ca in ultima vreme ascunde ceva.Nu prea vorbim poate la scoala cite un salut si sarut si citeva sms-euri.Dar voi afla eu ce e cu el!

  

Ies din baie si ma imbrac asa:Parul lam lasat liber.Si miam aplicat o crema pentru protejarea tenului si un balsam de buze si putin glos in culoarea pielii

Si miam aplicat o crema pentru protejarea tenului si un balsam de buze si putin glos in culoarea pielii

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miam luat o masina din cele 25.Miam luat un Ferrari Matt Negru.Si un mar de pe masa si dusa am fost.In 5 minute ajung la scoala.Acolo o vad pe Abby si o salut.


(Abby-A,Ivy-I)

A:Salut Ivy ce faci?

I:Salut simt ca mor!

A:De ce?

I:Mie mi se pare ca Adam ascunde ceva!

A:Nush.....ramane de aflat..

I:Daaa.....ce zici vii la mine azi la 16:00 sa ne uitam la un film si dormi si la mine

A:Buna idee!

I:Asa ramine!

A:Ce ora ai?

I:Mate....Uff

A:Si eu haidde.....


Adam pov:

Nustiu ce sa fac cum sai zis lui Ivy ca trebuie sa plec peste 1 saptamina?Trebuie sa plecm cu parintii mei in Turcia deoarece asa vor ei si nu vreau sa ma despart de ea si nustiu daca pot sa ma intorc inapoi.O sa vad ce facc poate nu plecam....


Abby pov..

Trebuie sa aflu ce ascunde Adam e totusi prietena mea o sa sufere daca nu afla la timp voi vorbi eu cu el sau ii voi spune sa ii zica adevarul....


Ivy pov....

Mergeam la baie si dintro cabina de baie,,baia fetelor,, se aud sunete ciudate.Bai astia sio trag in ziua mare si la scoala dupa observ ca se aude vocea iubitului meu Deschid acea cabina si vad cum Adam si Melissa se fut de mor ma rog nu am deschis usa ca sa ma vada dar am deschiso putin am inceput a plinge dar am lasat sa continue am facut o poza si am plecat la cantina...


Adam pov..

Eram in drum spre baie si Melissa vine spre mine si ma conduce intro cabina de baie a fetelor si ma provoaca:


Adam:Ce vrei?

M:Sa ne jucam putin...pervy face...

A:Daca vrei(In gindul meu daca ma voi fute cu ea si va veni Ivy o sa vada si nu o sa imi fie greu sa ma despart de ea deci am accpetat)

M:Hai sa incepem..................Ahh.ahh.ahh

Vad cum usa se dechide putin si o vad pe Ivy cum plinge si mi se rupe sufletul dar nu am ce sa fac asta e...



.........................




Ivy pov..

..Au trecut 3 saptamini decind mam despartit de Adam mia povestit tot dar iam zis ca nu asa se rezolva problemele ma orgg a plecat  nu lam auitat dar asta ee o sa imi continui viata......


Sper ca va placut scrieti intrebari pentru Am/N-am.Imi pare rau ca nu am postat dar nu am timp............................Papapa va puup dulceee


O viata nouaWhere stories live. Discover now