Vlad Munteanu sta la mine in bloc?!

6 1 0
                                    

  O întâlnesc pe cea mai bună prietenă a mea,  Alexandra.
-Aleeeee !!!  OMG..  Cum de esti aici?!
- Am vorbit cu ai mei și au zis ca ma pot muta în Constanța:)))) și chiar lângă apartamentul tau:))))
-OMFG!!  Nu pot să creddd  esti cea mai tare!! 
Și ne luăm în brate. :)))
Am decis să mergem la magazinul din colț... Dar... Nu.. Cred ca mi se pare...  Ãla e Vlad Munteanu?! 
-Ale.. Visez săi ala chiar e Vlad Munteanu?!
-OMG!!  Chiar el e!!
Nu puteau să cred... Am mers la magazin dă ne luăm un pepsi și l-am salutat și pe Vlad. Acesta ne-a zambit și ne-a salutat și el.
~in mintea mea~
Doamne fereste!! Să ma omoare cineva!!  Vlad Munteanu mi-a zambit,  dar... Pare un zâmbet mai ciudat...

După ce am cumpărat sucurile ma uit în spate și îl văd pe Vlad.. Ok deci poate mi-a zambit mai ciudat... Dar să ne ai urmărească?!  Imi fac curaj și îl intreb:
-Scuze... Tu cumva be urmaresti?!
Acesta imi zambeste si imi spune:
-Aici locuiesc:))))
~in mintea mea~
WTF.. Vlad locuiește cu mine?!  Doamne feri!!!!

Vlad se duce înaintea noastră și ne deschide usa. Eu si cu Alexandra am decis sa mergem pe scări,  fiindcă stateam ma etajul 2.

-Nu urcați cu liftul?  Ma intreaba Vlad
-Nu.  Nu am auzit pe nimeni spunând că a murit urcand două etaje:))) 
-O sa auzi acum:))))  Hai ca urc și eu pe scări.  Stau la etajul 3.

Nu stiu de ce... Dar în tot timpul în care am urcat scările, Vlad a stat un dreapta mea și se împingea în mine...

Când ajungem la apartamentele noastre,  ne strangem în brate,  în semn de rămas bun. Mama era în bucătărie și gătea sarmale:)))  Eu întru și îi spun că Alexandra v-a  locuii lângă apartamentul nostru.

-Ce tare. Acum cred ca nu te vei simti singura :)
-In nici-un caz:))))

O relatie cu Vlad Munteanu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum