5.

205 18 0
                                    

Erre a felnőttek összenéztek mosolyogva, mire Lewis megszólalt..

- Hát ez az. Zizi- akadt el Lewis hangja
- Mostantól nem vagy az árvaház tulajdona- mosolygott Ani néni. Mivan???? Mint valami kukászsákot, kidobnak??
- Mivan???? - nézek rájuk értetlenül
- Örökbefogadtalak- jött oda Lewis, és nem hidtem el. ÚRISTEN VALAKI ÖRÖKBE FOGADOTT.. öröm könnyeim folyat ezerrel, egyszerűen nem hittem el..
- Kö köszönöm- sírtam.
-Héj, én köszönöm- mondta Lewis mosolyogva
.
.
.
.
.
Ma van a nagy nap. Ma megyek el Lewisszal a házához, Londonba.
Felfoghatatlan, hogy nem látom minden nap Olgát, Balázs akiknek mindent köszönhetek. Na meg a gokartom.. nagyon fognak hiányozni..
.
.
.
.
Már a repülőn ülünk, autókról beszélgetünk, és kifikázzuk a Ferrarit, közbe jó nagyokat nevetünk.
.
.
.
.
.
- Ez itt a te szobád Zizi-mosolygott Lewis.
-Azta, ez gyönyörű- akadt el a szavam.
- Szóval. Két hét múlva megyünk Malbourne-ba, először forma1 lesz, gondolom nem baj ha ott lehetsz a boxban- nevette el magát mire mosolyogva megráztam a fejem.
- Aztán maradunk, illetve mindenki marad és tesztelünk, következő hétvégén meg megyünk f2-vel ugyan ott. Okés? - erre bólintottam.
- És f2ben hol leszünk? Mercedes?
-Persze. Itt a csapatsapkád, holnap után elmegyünk a Londoni gyárba verseny ruhát és sisakot csináltatni.
- Okés. Egyébként az örökbe fogadó papíron vagy min kim vagy?
- Apukád, csak annak adtak oda- nevettünk fel.
-Szólj, ha kell valami- mondta, majd lementünk és megadta a wifi jelszót /wow/ majd beszélgettünk aztán mentünk aludni, holnap hosszú nap vár ránk.



Itt is az új rész.:) kövi rész legyen?

Menci lány #1 ~ KezdetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora