Reggel komótosan felkeltem, fogat mostam majd mikor frissebben már visszaléptem a szobámba kerestem ruhát majd átvettem, és egy reggeli után bepakoltam a bőröndömbe, hiszen ma utazunk.
Időben elkészültem, majd indultunk Bálintékkal a reptérre. Sikeresen megérkeztünk Heppenhembe, elfoglaltuk a szállást. Én Olgával vagyok mindig egy szobába, hiszen a csapattársaim (egyben ellenségeim is) fiúk, és a franc akar 13 éves túl felvilágosult fiúkkal egy szobába lenni.
~Verseny után~
Most várunk az eredményhirdetésre, mindenki a csapatból, majd megszólalt a hangosbemondó hangja:
- Harmadik helyezést ért el, Kiss Tamás- tapstapstaps - második helyezést ért el Szabó András- tapstapstaps- És a dobogó legfelső fokára, felálhat- hatásszünet- NELA ZORA -gratulálunk a győzteseknek.
Az érzés csodálatos, mikor mindenki rád figyel, gratulál mindenki, még valaki közös fotót is kér..
Jöttel a riporterek interjút kérni:- A technikád sajátos, esetleg más is ezt használja a csapatból?
- Nem. A technikámat én találtam ki, hosszasan de sikerült megszoknom.
- Az autóval megvoltál elégedve?
- Természetesen. Tökéletes volt, mint mindig. Halljátok, emberek, nem semmi amit azok az emberek müvelnek- mutatok a szerelősrácok felé
-Igen. Jövőre is láthatunk a szezonba?
Ilyedten néztem Olgára, aki ugyan ilyen fejet viszonzott.
-Ööö.. erről az információk később jutnak a médiába- mosolyogtam, majd nem feltűnően Bálintékra néztem akik like jelet mutattak.
.
.
.
Már itthon vagyunk, mármint a gokart pályánál lévő házikóba. Nekem az az otthonom, és ezt senki sem változtathatja meg. Egyébként még visszatartanak, pedig mondom hogy megyek haza, hisz már éjfél van..
De Bálint közbeszól.
- Zizi, ugye tudod, hogy 2 hét múlva jönni fog a f2?
-Persze, hogy tudom. Mint azt is hogy haladni kéne a meggyőzéssel- gondolkodtam el.
-Azzal nem lesz baj- mosolygott mindent tudóan Bálint, mire Olga oldalba lökte.Ezen mit értett? El fognak engedni?
Ahogy gondolkodtam, rájöttem hogy nem mehetnék el. Az árvaház, pontosabban Ani és Melinda néninek vigyáznia kell rám. Lewis Hamiltonnal hogy mehetnék el? Hisz ő híres! Ha elmennék vele, nem tudna senki sem jönni velem, ketten lennénk! És mivel híres, folyamatosan dolga lenne.. ajj. Egyszer kap az ember egy lehetőséget, azt is elbassza az a hülye árvaház!!
Gondolat menetemből Olga és Bálint szakított ki
- Zizi, menni kéne haza, tudod késő van- mondta Olga.
-Oksi, menjünk.- mondtam szomorúan, az előbbi gondolataim miatt.
-Ez izgi lesz- mondta Bálint. Mi?? Hogy hazakísérnek? Jó, hogy ennyivel feldobhatom Bálint napját..
Beültünk az autóba, és Bálint már nagyon izgult, hisz a kormányon dobolt.
Leparkoltunk, majd előre küldtek, mondván hogy bekísérnek. Hát mondom jó, nekem mindegy xddddd.
Hallottam egy videó indító jelet, de nem néztem hátra, mert még pofára esnék..
Beléptem a házba, letettem a cipőm meg mjnden és mentem Ani és Melinda néni irodája felé elmondani mi történt a versenyen.
Beléptem a szobába, és nem hittem a szememnek. Ott ült, és Ani nénivel irattak alá pár papírt....Sziasztok! Kíváncsiak vagytok, hogy ki ülhetett a szobába?..
KAMU SEDANG MEMBACA
Menci lány #1 ~ Kezdet
Fiksi PenggemarNela Zora sorra nyeri a gokart versenyeket mire hirdetésre kerül a forma2 ahova meghívja nagy példaképe, a 4x-es világbajnok formula 1 versenyzőja Lewis Hamilton versenyezni. Vajon elengedik Zizit az árvaházból? Egyáltalán elfogadja az ajánlatot? T...