,,Pane jsou tu ti od FBI." Oznámil důstojník u dveří v budově místní policie.
,,Kapitán vás očekává."S Deanem jsme prošli skleněnými dveřmi a ihned nás pozdravil muž sedící za vysokým dřevěným stolem.
,,Posaďte se." Řekl a ukázal na dvě židle. ,,Čemu vdečíme za návštěvu FBI?"
,,Pokud ty útoky "zvířete" nejsou dost velkým důvodem, tak to se otočíme a pojedeme zpět."
,,FBI si myslí, že by se s tímto zvířetem mělo naložit s profesionální pomocí."
Skočila jsem Deanovi do jeho stupidní poznámky.
,,Žena u FBI." Zašeptal si kapitán.
,,Co jste to řekl?" Zvedl Dean hlas a já se snažila ignorovat poznámku už na pohled neslušného kapitána.
,,Omluvte mě. Jistě tomu rozumím, avšak udělali jsme co jsme mohli. Občané jsou zajištěni a místní lovci jsou všude po lesích s nejlepším vybavením, to vás ujišťuji."
,,Přece myslím, že by jsme to rádi prověřili osobně, pokud dovolíte."Nutnost chovat se slušně k někomu jako je on mi přímo zvedalo žaludek a jak jsem periferně sledovala Deana, ten byl jen krůček od toho, aby mu vrazil.
,,Jak je libo."
,,Děkujeme." Zvedla jsem se ze židle a pokynula Deanovi, aby to nechal plavat a šel za mnou.,,Ještě minutu a už bych mu vrazil."
Začal si stěžovat Dean jakmile jsme vyšli ven před policejní budovu.
V ten moment jsem zaslechla svůj telefon, jak mi zvoní v kapse.
,,To je Sam." Řekla jsem a přijala hovor. ,,Nějaké novinky?",,Podle policie bylo objeveno pět obětí, že?"
,,Kam tím míříš?"
,,Byli potvrzeny pouze čtyři z nich. Pátá oběť měla být dívka, Daisy Amber však nahlásila, že jí někdy okolo ranních hodin napadlo jakési zvíře."
,,Počkej, tím mi chceš říct, že je naživu a oni vypustili do médií, že je pátou obětí?" Nedávno mi smysl proč by měla policie tajit něco takového.,,Momentálně má zakázáno o tom s kýmkoli mluvit, ale myslím, že to stojí za to."
,,Díky Same. Pošli mi její andresu, podíváme se na to."Zavěsila jsem a začala všechno postupně vysvětlovat Deanovi, který to jakžtakž pobíral.
Po asi čtvrthodinové cestě jsme konečně dorazily k domu, kde má bydlet zmíněná dívka. U hlavního vchodu už na nás čekal Sam, kterému asi začala chybět lidská společnost.
Dean zaklepal a za nějaký okamžik otevřela postarší dáma.,,Přejete si?"
,,Bydlí tady Daisy Amber?" Zeptal se Sam.
Viděla jsem jak dáma začala trošku panikařit, ale kdo by se jí za momentální situace mohl divit.
,,Jsme od FBI a chtěli bychom jí položit pár otázek. Nebude to trvat dlouho slibuji." Promluvila jsem na ní a doufala, že jí přítomnost další dívky trochu uklidní.
Dáma ustoupila kousek na stranu a pustila nás dovnitř.
,,Děkujeme." Řekl Sam.,,Tudy." Pobídla nás a ukázala směrem k obývacímu pokoji, kam jsme si všichni sedli na gauč.
,,Měli by jste vědět, že Daisy je velice citlivá dívka a po tom co se jí stalo, se uzavřela do sebe a moc s nikým nemluví."
,,Paní Amber..." Začal Sam.
,,Sara." Dodala.
,,Saro. Jsme tady, aby jsme pomohli jak vám, tak celému městu, ale k tomu by jsme si potřebovali promluvit s Daisy z očí do očí."
,,Je venku, na zahradě." Řekla Sara a ukázala na prosklené dveře na konci obývacího pokoje.
Dean a Sam už se začali zvedat, ale já se zastavila.,,Bude lepší, když si s ní promluvím já." Nabídla jsem se a bez jejich odpovědi jsem se vydala na zahradu.
ČTEŠ
Pieces of Me //SPN FF//CZ
FanfictionJe těžké zapadnout mezi obyčejné lidi, když jste tak očividně jiní. Ne po vzhledové stránce, ani po stránce chování či myšlení, mluvíme tu o rase. O rase, která není smrtelná, nedá se snadno zranit, jinak cítí, uvažuje a přesto se uvnitř tohoto stv...