Aşıh oldum dohtur bey

101 4 0
                                    

Bu bölümü Kumsalın ağızından yazacağım iyi okumalar.

Uyandığımda hastanedeydim ve son hatırladığım maske takan birinin bana vurmasıydı ben etrafa bakarken içeri doktor girdi allahım astronot olsam böyle meteor görmem bu nasıl çekiciliktir be arkideş kaslı maslı falan of yandım.

-Hmm uyanmışsınız güzel bayan .

-Eevet siz galiba benim doktorumsunuz.

-Evet kumsal hanım artık öyle .

-Hmm peki ben ne zaman çıkacağım bu gün çıkabilirsiniz ben arkadaşınıza haber veriyim .

doktır bey nolursınız gitmeyin anam kapıyı açtı gitmeeeeeeeeeeğğğğğğğ Açeydim gollerimi getme diyeydim ahey ahey ahey kafamı nerelere sokam ben şimdiiii lililililililililililiiiiiiiiiiiiii. Höyttttttt noluya lan bana kızım içine ne girdi senin lan  içimde ne varsa çıksın hemen bir sesle gerçek dünyaya döndüm.

-ŞŞŞŞŞşşş alo kime diyorum kalksana mankafa hadi giyin.

-Saol bende iyiyim.

-Aman hadi kızım hadi büyük olay var hadi.

-Lan senin arkadaşlığına tükürüyüm insan bi sorar nasılsın iyimisin diye .

-Knk sen beni hiç tanımamışın 

-Tamam la hadi çıkak .

Hastaneden çıktık eve gittik kapıyı açınca görddüğüm şeyle şoke oldum Şebnem koltukta Selimde yanında höyt noluyo lan burda .

-Uyanınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ulen ben geldim evin neşesi geldi.

Tabisi uyansınlar diye bağırdım benim bağırmamla ikisinde şıçraması bir oldum ben dışımdan koca bir kahkaha patlattım pardon anırdım Selim ile Şebnem kendi hallerini görünce hemen düzeldiler :D aadsasdsadadsd aşıklara bak sen utandılar.

-Sen git Derin hayırsız arkadaş :D.

-Kızım hoşgldin ya naılsın.

-Ah sonunda hayırlı bir arkadaş  iyiyim beybim sen nasılsın.

-İyiim geç otur.

Selim lafa atlar .

-Ozaman ben gidiyim sontra görüşüürüz .

Selim evi terk eder Kumsal hemen atlar lafa.

-Şşşt noldu kız bu haliniz neydi öyle .

-Akşam Konuşuyorduk bir yandan filim izlioduk uyuya kalmışız.

-Oha la ben kaç gündür hastanedeyim

-Nerdeyse 5 gün .

-Ohaa Eeee aranız nasıl peki.

-İyiiiii he bu arada doktorun baya yahışıhlıymış .

-Sus lan o benim dohturum zorla hasta olmayı deneyecem dohturu görmek için valla.

-OOoooo sende abayı yakmışın ha.

-Aşıh oldum dohtur bey

Aşk kapıyı ÇalıncaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin