1

49 7 5
                                    

Bir filmin daha sonuna gelmiştim. Bu sıralar çok film izliyordum bakalım hayırlısı. Saate baktığım da 23.30 olmuştu. Aşağıdan annemin seslenmesiyle hemen ayağa kalktım:

"Güneşşşş hadi kızım gel sütünü al."
Evet haklısınız 17 yaşındayım ve halaa süt içiyorum. Süt içmenin de yaşımı olur be canım.

"Tamam anneee geliyorum."

Aşağı indiğimde annem:
"Geldin mi kızım?"

"Hayır anne bak hala merdivenlerden iniyorum." Dedim kahkaha atarak.

"Güneşçim bak bakalım benim terliğim sana kaç Km'de uçuyor."

"Yaa anne şaka yaptım. Ee kakaolu yaptın dimi."

"Evet kızım. Al odan da içebilirsin."

"Peki annecim. İyi geceler."

"İyi geceler kızım."

Odama çıktım ve hemen yatağıma oturdum o anda telefonuma bir bildirim geldi:

053*******:İzin ver hayatımı sana adayayım. İzin ver hep beraber olalım. Ama sorun şu ki sen izin versen bile ben şu an kendimi sana gösteremem. Seni seviyorum. Seni çok seviyorum. Ama sadece biraz huysuzsun huysuzluğunu da ayrı bir seviyorum. Keşke şu an yüzüne karşı söyleyebilsem. Ama şu an yapamam. Seni seviyorum. Yanında olup kutlayabilmeyi çok isterdim. Ne diyor bu salak diyorsun. Ama salak sensin GÜNEŞ BUGÜN SENİN DOĞUM GÜNÜN GÜZELİM. Unuttuğunu biliyordum flskfklsld. İyi doğmuşsun uyuzum iyi ki. Nice bizli yıllara inşallah seni çok seviyorum.

Aaa noluyor be bu kim. Ama güzel yazmış gibi sanki he. Ohaa bugün benim doğum günüm bunu ben unuttum ama o unutmamış. Kim lan bu? Ay şu an şokum off çok da güzel yazmış şurda kenarda atayım mı kendimi ay Allah'ım çok güzel yazmış. Ama sorun şu ben doğum günümü nasıl unuturum.

Güneş:Şu an ne diyebileceğimi bilmiyorum. Teşekkür ederim ama sen kimsin

05*******:Beni affet şu an sana bunu söyleyemem.

Güneş:Söyler misin!?

05*******:Hayır söylemicem!

Güneş:Peki ben de engellerim.

05*******:Bence engellemezsin

Güneş:PARDON DA NEDEN BEN ENGELLEYEMEZMİŞİM

05*******:Çünkü beni merak ediyorsun ve merakın buna el vermez.

KULLANICIYI ENGELLEDİNİZ.

Bak bak bak engelleyemezmişim. Merakıma yenik düşermişim sen kimsin be anonime bak. Bide uyuz da dedi zaten bana asıl sensin uyuz oğlum. Ya da neden bu kadar takıyorum belki de biri beni kekliyor. Ama kimdi ki bu şimdi?

Zırrrr zıooorrr zrrıırırırı zırırıeoore

O da ne? ALARM!!!!! Dün gece o salak anonim kim diye düşünürken uyuya kalmışım. Peki ya şarjım 1!!!!!!! 1 ne? Alarm nasıl çaldı acaba? Hemen üstümğ giyinip şarjımı alıp çıktım. 5 dakika falan servisimi bekledim gelince bindim. Anonimin engelini kaldırıp hemen tuş kilidimi kapadım telefonumun kapanmasını istemiyorum.

ANONİM:Engeli kaldırmışsın  :))))

ANONİM:Merak edeceğini biliyordum uyuz. ;)

ANONİM: Bu arada sınıfa girince sıranın altına bak.

Gece onu ANONİM diye kaydetmiştim.

Tam cevap verecekken telefonum kapandı. Hay Allah'ım zamanımıydı şimdi. Ayrıca daha susturacaktım onu. Hem sıramın altında ne vardı. Sıramı nerden biliyordu? Yoksa aynı sınıftamıydık. Ama bizimkilerden öyle şey beklemem ki. Ayy kafayı yicem. Okula gelmiştik. Koşarak sınıfa girdim.

"GÜNAYDINNNNNNN!"

"Güneş kızım sabah nerden bu enerji?" Dedi Burak.

"Sana da günaydın Burakçım."

Bi anda yüzümün asılmasına engel olamadım bugün benim doğum günümdü ama kimse hiç bişey yapmamıştı???? Burak'a masum masum bakarken "gel buraya" dedi. Ahaa şimdi kutlıcak.

"Güneşçim canım benim bak güzelim sabah sabah ben senin gibi olamıyorum."

Burak ile kardeş gibiydik çok çok yakındık ah unutmadan bide Ceren vardı. Ben Ceren ve Burak takılırdık çoğunlukla.

Ama ama kutlamadı. Ama niye ki unutmuş olamazdı. Ya da olabilirdi. Bu sefe nasıl olduysa ben bile unutmuşum. Ama nasıl yaa. Zaten hatırlamazlar çünkü geçen seneleri de hep ben hatırlatırdım onlara. Ama koskoca 30 EKİM nasıl unutursunuz ya ÜFF.

Hemen Burağın yanından kalkıp telefonumu şarja taktım. Sonra Ceren'in yanına koştum ve dün gece olanları anlattım. Bunu şimdilik Burak'a anlatmayacaktım.

"Ohaa kanka ciddi misin sen ya? Çok ekşınlı laaannn"

"Aman ne ekşın işte böyle yani aaa sahi sıramın altına bakmamı söyledi."

"Güneş mal mısın yavrucum konuşçağına baksana."

Haklıydı. KFKSKFKSLFKDKSFKDK

Hemen sıramın altındaki paketi çıkardım. Açamıcaktım galiba. Neden bilmiyorum ama korkuyordum. Off.

"Güneş aç şunu!"

"Şey tamam..."

Hemen paketi açmaya yeltendim. Bu arada Ceren de şimdi kutlamamıştı sadece gece bir kaç kişi mesajla kutlamıştı o kadar ALLAH'ım ne kadar yalnızım ben ya off.

Paketten çıkan şeylere çok şaşırdım nasıl ama ya?

Küçükken kaybettiğim oyuncak ayımın çok benzeri ama o değil ayırt edebilecek kadar çok seviyordum onu. 3 tane kakaolu süt,bir kolye ve içinde bir güneş resmi güneşin üstende bir A harfi. A ne alaka? A ne? 🤔



İnstagramda sayfam var bu kitapla ilgili beybiler bi göz atın😍 @watpaddoykuu_1_

Merhaba ilk bölüm????
OY VERMEYİİİİ VE YORUMLAMAYI UNUTMUYORUZ CANIMLAR❤️❤️❤️❤️

Bu arada A ne?

Güneş bebeğim sakin ol yavrucum.

AnonimsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin