2

33 3 4
                                    

Medya GÜNEŞŞŞ😍😍

Oradaki A acaba isminin harfi falan mı? Ay ne zeki insanım ben falan fkskdkskdls.  Bunu ona sormayacağım. Belki de sorarım.

"Kanka bunlar ne?"

"Birisi küçükken kaybettiğim ayıcığa çok benziyor. Bunlar kakaoulu süt tanıştırayım födkflsld bu da kolye Güneş resmi var. Üstünde ki A harfi acaba isminin baş harfi mi ya?"

"Ay bilmiyorum. Olabilir. Ona yazacak mısın?"

"Tabi ki hayır!"

"Ama neden?"

"Ceren onu tanımıyorum. Tanımamayı geçtim belki biri beni kekliyor? Biri bana güzel bir oyun oynuyor. Ve bu hiç güvenli değil. Çünkü şu an kiminle konuştuğumu bile bilmiyorum."

"Tamam haklısın ama ne bileyim ben de merak ettim."

"Boşver."

Gidip telefonumu şarjdan çıkarıp yazan var mı diye kontrol ettim. OLMAZ MI! WhatsApp'tan yazan bir anonimim var sonuçta?

ANONİM:Hediyeni beğendin mi?

GÜNEŞ:A senin baş harfin mi?

ANONİM:KFKSKFKSFKLS HAYIR BENİM DEĞİL SENİ SEVEN ÇOCUĞUN BAŞ HARFİ

GÜNEŞ:Sen kimsin ya o zaman.

ANONİM:Seni seven çocuk.

ANONİM:Demeyi çok isterdim

ANONİM:Ama seni seven çocuk ben değilim.

ANONİM:Ben sadace onun yerine sana yazan biriyim.

ANONİM:Ay ben bunu söylemicektim ananiskiimmm. Sır kalsın olur mu gkskkcksld

GÜNEŞ:Ya çocuğum mal mısın neden onun yerine sen yazıyorsun bana hepiniz mi kafanızdan sorunlusunuz salın beni. Ayrıca doğum günüm için mesajları da o yazmamış sen de yazma istemiyorum. Ben onu merak etmiştim. Keklediğinizi biliyorum. Hadi şimdi işine bidaha rahatsız etmeyin beni!!!!

Anonim kişisini engellediniz.

Hemen bu mesajları Ceren'e gösterdim.

"Oha oha. Nasıl o değilmiş? Yuh diyorum başka bir şey demiyorum."

"Dedim ama ben sana. Bir şey olduğu belli zaten."

"Ay kanka ya ne bileyim ben boşverelim."

"Aynen."

Ders MATEMATİK!!

Allah'ım neden ben? Şuradan kenardan atmak istiyorum kendimi.

Hoca geldiğinde ayağa kalktık ve tabiki ben konuşmaya başladım.

"Hocam benim canım hocam en sevdiğim dersin en sevdiğim hocası nasılsınız."

"Ne oldu Güneş? Neden bu yalakalık."

"Hocam aşkolsun ben burda size olan sevgimi anlatıyorum. Ama siz ama siz bana bunları söylüyorsunuz."

"Tamam Güneşçim bende seni çok seviyorum."

Ayy sevmeseydin ne büyük kayıp olurdu.
Dersi yarım yamalak dinlemiştim. Neden mi? Aklım o anonimdeydi. Hayır neden arkadaşına yazdırıyordu ki? Neden kendisi yazmıyordu. Yine gizliden yazsın ama neden arkadaşına yazdırıyor.

Zil çaldığından Ceren ile dışarı çıktım. Burak yine uyuyordu. O değil de doğru düzgün doğum günüm kutlanmadı be benim :( Ceren'e bakıyorum tık yok ya. Koluma birinin çarpmasıyla yere düşecek gibi oldum.

"HAYVAN MISIN ÖKÜZ MANYAK SALAK NE ÇARPIYORSUN İNSAN ÖZÜR DİLER DİMİ? BİR DE DURMUYOR HALA KOŞUYOR! SANA DİYORUM ÖZÜRLÜ APTAL!"

"Güneşş!!! Bir sus! Gitti zaten çocuk."

"Hayır yüzünü de göremedim ki."

"Yerde ki kağıt ne?"

"Bilmiyorum."

"Baksana o zaman!!"

"Doğru."

Yere eğilip kağıdı aldığımda 'ENGELİ KALDIRMALISIN UYUZ :) ÇÜNKÜ SENİ SEVİYORUM. UYUZUM -A'

Üff bu neydi şimdi? Heyecansız hayatım hareketlendi diye sevinsem mi yoksa artık belalım olduğu için üzülsem mi bilemedim¿

"Kanka kaldır engeli. Bak sen de araştırırsın bende araştırırım. Onunla konuşup tanımaya çalış."

"Aslında evet. Ama ben A nın arkadaşıyla değil A ile konuşmak istiyorum."

"O zaman A nın arkadaşına söyle A ile konuşmak istediğini."

Gülmeye başladığımda o da fark etmiş olacak ki o da gülmeye başladı. A nın arkadaşı A falan çok komik olmuştu söylerken.

Engeli kaldırıp hemen yazdım.

GÜNEŞ:Ben A ile konuşmak istiyorum.

ANONİM:Ohaa oha beni beğenemedin mi ya?

GÜNEŞ:Hayır alakası yok sende iyi birine benziyorsun ama ben SÖZDE beni seven kişiyle konuşmak istiyorum.

ANONİM:Bekle o zaman A'ya sormam lazım.

GÜNEŞ:Çabuk ol!

Biraz zaman geçtikten sonra yaklaşık 5-6 dakika oluyor. Telefonum titredi A'dan olduğunu umarak açtım ama hayır anonimdendi.

ANONİM: Güneş A şu an kendi olarak yazmayacak. Nedenini gerçekten bende bilmiyorum bak. Sadece kendisi en yakın arkadaşım olduğu için bunu yapıyorum üzgünüm.

Görüldü atıp bıraktım. Sıkılmıştım artık ne yaparlarsa yapsınlar.

Cerenle sınıfa doğru yürümeye başladık. Sınıfa gelir gelmez sırama başımı koyup uyudum. Kendimi yorgun hissediyorum.

"Güneşşşşş kalk hadi."
Tınlamadım.

"GÜNEŞ KALKSANA KIZIM!"
Tınlamadın.

"GÜNEŞ KALLLKKK!! DIŞARI HADİİ!!"

"Üf ne var hayır istemiyorum 5 dakika daha desem izin vermeyeceksin o yüzden 10 dakika dahaa lütfen."

Omuzlarımdan sarsılmamla kendime geldim.

"Üf Burak ne var?"

"Hadi öğlen oldu kalk."

"Sen sabahları enerjisizsin bende öğlenleri bırakta uyuyayım."

"OLMAZ! HADİ KALK DIŞARI ÇIKICAZ!"

"Ama acıktım."

"Ceren gitti yemek alıp gelicek."

"He tamam."

Zorlukla kalkarak ayaklarımı sürüye sürüye dışarı çıktım. Uykum vardı ve açtım şu an. Üff istemiyorum işte. Birden herkesin bir yerde toplandığını gördüm okulun yarısı vardı desem yalan olmazdı. Daire çizmişlerdi resmen ama kalabalıktan göremiyordum.

"Kanka orada ne oluyor? Baksana herkes toplanmış."

"Bilmem gel bakalım hadi."

Hemen oraya gittik aralardan geçe geçe ortaya ulaştık. Ama ama şey bu ama.


Eveeeet bu bölümde bittiiiiii.

Bu arada A neden kendini göstermiyon ya. Hadi kendini göstermeyi geçtim neden kendin yazmıyosun kıza. Arkadaşına ne Güneş'ten?

Bu arada A'nın arkadaşı göstersin mi kendini? Bence göstersin fkskdlsld ama gösterirse nasıl toparlarım bilmiyom. Göstersin mi? Siz söyleyin.

Yorumlarınızı ve oylarınızııı bekliyorumm❤️❤️😍😍

AnonimsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin