Ahoj , jmenuji se Elizabeth Mary Walker. Je mi 17 let a do školy nechodím...Proč? Nejsou peníze..
Bydlím s Mamkou v jednom celkem zdevastovném bytě v Londýně...Tedy spíš tam bydlím sama protože mamka většinou spí jinde....Dřív mě hlídala teta Lucy ale ta se s mamkou pohádala, protože tvrdila že mamka se o mě nestará ...Měla pravdu...Máma byla doma tak hodinu vyměnila si kalhotky umyla se a šla zase pracovat . Možná vám došlo že máma byla prostitutka. Naši se rozvedli když mi bylo 6. Do teď jsi pamatuju jak táta stál ve dveřích naše velkého domu s kufrem ruce ..Ptala jsem se ho kam jde a on mi řekl že pryč a ať na něj radši zapomenu. V tom velkém domě sme bydlely ještě rok dokud nám nedošly peníze. A tak jsme se musely přestěhovat do malého bytečku. Mamka každý den pila. Byla z ní alkoholička a troska ale i přesto měla stále dobrou náladu.
Když nám došly peníze nejen že jsme se musely odstěhovat ale taky nebyly peníze na mého psychologa. Ano , chodila jsem k psychologovi protože jsem trpěla nyktofobií (strach ze tmy) a nočnímy můrami . Od svých 12 let se řežu. Ze začátku mě to uklidňovalo ale teď už to dělám jen tak. Do svého už polorozpadlého deníčku si zapisuji každý zářez . Párkrát jsem chtěla spáchat sebevraždu ale nikdy jsem se k tomu neodhodlala. Teta Lucy vždycky říkala ať si najdu kamarády ale já si s nikým nerozuměla. Navíc kdo by se chtěl bavit s takovou troskou jakou jsem já. Navíc sama sebe považuji za zrůdu. Už ve školce jsem celkem brutálně mlátila děti,prostě když se naštvu lítaj rány. Skoro ze všech škol mě vyhodili a teď když nemáme peníze se jen tak procházím po Londýně a prosím lidi o cigaretu nebo sbírám nedopalky . Občas se umyju mýdlem co máma krade v bordelu kde pracuje,oblíknu si méně zapáchající oblečení a jdu do obchoďáku kde jsi v obchodech zkouším oblečení. Vždycky před setměním už jsem ale v bytě a snažím se něco uvařit z toho mála co máme...Když nám ještě pomáhala teta Lucy , měly jsme třeba těstoviny. Teď máme většinou guláš se vším možným a ztvrdlý chleba. Teda já mám guláš a ztvrdlý chleba protože mamka není doma. Když jdu spát zapálím si svíčky abych nespala po tmě. Většinou je mi doma buďto velká zima nebo obrovské vedro neboť nemáme ani klimatizaci ani topení a výpary z čínské restaurace co je pod námi mi jdou přímo do okna . Častokrát projdou i přes zavřené okno a já mám co dělat abych se nepozvracela. Každý večer si přehrávám kazetu od táty s příběhem co mi každý večer vypravoval před spaním. Příběh je o dívce která milovala jednoho kluka který jí přinášel každý den bílé růže aby jí dokázal jak je velká a čistá jeho láska k ní...Avšak jednoho dne jí přestal nosit růže a neozval se jí a dívka zjistila že toho chlapce zabil její otec a tak se na stejném místě kde byl zabit on zabila taky a prý od té doby tam každý rok vyrostou dvě propletené bílé růže.
Od té doby co mi táta ten příběh vyprávěl jsou bílé růže mé nejoblíbenější . Můj život je tak bídný že se s ním svěřuju jen svému deníčku....Sním o tom že jednou budu mít Krásného Manžela a dcerku a velký dům, ale myslím si že je to opravdu jen sen
Takže jestli se vám můj příběh líbí zanechtě votes a nebo komenty :))) budu ráda za cokoliv
ČTEŠ
Dark Shadows
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Elizebeth a jejím né zrovna normálním životě. Její život je plný nenávisti a trápení, ale jaký bude až do jejího života vstoupí člen One Direction Harry Styles se zbytkem své skupiny??? Je to můj první příběh o 1D tak...