Oblíkla jsem si kraťasy a tílko a šla s taťkou do auta.
Jeli jsme asi půl hodiny a dojeli jsme k zábavnímu parku.
Celý zábavní park jsme prošli asi 3x .
Byl už večer a chystali jsme se odejít když jsme slyšeli ten úžasný hlas . Došli jsme k podiu na kterém stál velmi pohledný kluk celý v černém a svým chraplavým hlasem zpíval jakousi rockovou píseň. Mně se ta píseň líbila avšak tátovi byla trochu proti kůži a tak si šel sednout do auta. Zen kluk se mi velmi líbil. Měl kudrnaté vlasy obarvené na černo a v tom měl sitě červené melíry. Celou dobu na mě koukal a já na něj ...nejspíš jsem se mu líbila.
Pohled kluka v černém....:
Proč na mě furt kouká? Je to sice šukézní kunda má perfektní prdelku i kozičky ale nejspíš je moc mladá. Neříkám že bych jí neprotáhl ale vypadá nevinně. Třeba se jí líbím. Třeba přemýšlí jak ho mám velkýho ...Určitě libově kouří.
Pohled Elizabeth:
Nad čím asi přemýšlí?? Až dozpívá půjdu za ním.. Avšak když dozpíval zmizel v davu a odjel na své kawasaki ninje pryč.. Šla jsem za tátou do auta a ten mě odvezl domů..
Doma jsem se vykoupala , Převlékla a šla koukat na gauči na telku....Občas jsem se koukla z okna jestli náhodou nejede nějaká kawasaki ninja ale žádná nejela a jelikož jich je v Londýně až až asi bych ho stejně nepoznala ...Asi po hodině jsem usla..Po pár minutách spánku někdo bušil na dveře...Jelikož jsem se bála jestli to není třeba taťka a taky proto jsem bydlela v klidné a nóbl čtvrti . Šla jsem ke dveřím strčila do dírky podlouhý klíč a pootočila s ním. Avšak než-li jsem stačila vzít za kliku někdo mi vlétnul do bytu...Najednou přede mnou stál vysoký muž s flaškou v ruce...
Konec další části ...
Dlouho jsem nebyla aktivní ale to se změní...
Votes i koment potěší....
Píšte si o další část
ČTEŠ
Dark Shadows
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Elizebeth a jejím né zrovna normálním životě. Její život je plný nenávisti a trápení, ale jaký bude až do jejího života vstoupí člen One Direction Harry Styles se zbytkem své skupiny??? Je to můj první příběh o 1D tak...