Nyktofobie

60 3 1
                                    

Když jsem se dnes ráno probudila , z kuchyně vycházeli divné zvuky. Chvíli jsem přemýšlela co budu dělat ale nakonec jsem si vzala železnou tyč co ležela pod topením a šla se do kuchyně podívat. U jídelního stolku seděla mamka v ruce flašku vodky . 

'Co tu děláš?'  Zeptala jsem se jí

'Co asi ..Mám volno'   odpověděla mi opilím hlasem a když dořekla hlasitě si krkla 

Byla jsem radši když byla máma v práci protože když měla volno byla obvykle opilá a agresivní. Když jsme ještě měli peníze brala mě mamka do restaurace svého známého. Jednou za čas mi ten známí zavolá a dá mi zdarma najíst. Po opravdu krátkém rozhovoru s mamkou jsem se oblíkla do poloroztrhaných kraťasů a modrého tílka . Vyčistila jsem si zuby už asi 5 let starým kartáčkem a učesala vlasy svým už taky rozbitým hřebenem. K snídani jsem si jako vždy dala plátek ztrvdlého chleba a do zelené tašky si dala prázdnou láhev od mléka. Obula jsem si svoje falešné Vansky a vyšla před dům. Asi pět minut jsem tak čekala na pana Browna. Pan Brown rozvážel mléko a za prázdnou flašku mi vždy dal plnou. 

'Ahoj El'  Pozdravil mě pan Brown jako vždy s úsměvem na tváři.

'Dobrý den' odpověděla jsem mu a úsměv opětovala.

Mléko nebylo to jediné co mi pan Brown vozil. V práci dostával jednou měsíčně karton cigaret ale on nekouřil a proto mi je vždy zadarmo dával. Plnou flašku a cigarety  jsem si strčila do tašky a šla do parku. Sedla jsem si na lavičku a z plné krabičky si vyndala cigaretu. Zapálila jsem si zavřela oči a představovala jsem si jaké by to bylo sedět tady teď s tátou. Povídali by jsme si a popíjeli pomerančový džus a jedli čokoládové sušenky. Mamka by zatím nakupovala další zbytečné oblečení. 

'Ahoj Elizabeth'  vyrušil mě najednou nějaký hlas.

'Teto Lucy, co tady děláš?' Předemnou stála teta Lucy s taškami plnými jídla. 

'Přinesla jsem ti nějaké jídlo, ale neříkej o tom mámě , měla by vztek'  řekla a podávala mi dvě plné tašky s jídlem.

Tašky jsem si vzala poděkovala jsem jí a teta Lucy oděšla. Věděla jsem že můžu domů až večer protože mamka bude pravděpodobně spát. Zapálila jsem si další cigaretu když v tom jsem ucítila nějakou dokonalou vůni. Čuchla jsem si k tašce a vyndala z ní ještě teplý croissant plněný čokoládou. Každé sousto se mi příjemně rozplývalo na jazyku. Vše jsem to zapíjela čerstvým mlékem od pana Browna. Už se stmívalo a tak jsem šla domů. Bohužel máma byla ještě vzhůru , tašky se mi povedlo propašovat až do  mého pokoje ale když jsem přišla do kuchyně máma proti mě šla s železnou tyčí.

'Okamžitě vypadni z mýho bytu ty kurvo hnusná' řvala na mě. 

Bylo mi jasné že je tak opilá že ani neví kdo jsem. Vyhnala mě do parku a tam mě zmlátila tou železnou tyčí. V tu chvíli jsem myslela že snad umřu venku byla tma z hlavy mi tekla krev a jelikož trpím nyktofobii byla jsem v naprostém šoku . Na zemi vedle mě ležel velký střep. V té chvíli mě nenapadlo nic jiného než se začít řezat . Řezala jsem se dokud jsem neusla únavou.

Ráno mě vzbudilo píchání v boku. Nějaký malý chlapeček do mě píchal klacek. Zdáli se ozýval ženský hlas: 

Johne co tam máš?? '  Nějaká starší žena volala na svého syna. 

Po chvíli ke mně přiběhla , toho malého syna odtáhla a zeptala se mě jestli mi nic není. Pomohla mi se zvednout a došla semnou do nemocnice . Doktor co mě ošetřoval zavolal policii. Všechno jsem jim řekla a oni mamku dali na léčení . Museli to zavolal tátovi a táta který bydlel v Irsku mi začal posílat měsíčně peníze. Mámin známej, ten co má tu restauraci mi nabídnul práci měla jsem pracovat jako číšnice. Jeho nabídku jsem musela bohužel odmítnout . Trvalo mi měsíc než jsem se dostala z toho šoku. Každý den jsem jen ležela v posteli četla si , psala do svého deníku nebo se řezala. Občas jsem si došla pro jídlo. Co mě ale deptalo víc než ty rány co mi máma způsobila byli stíny co jsem začala vidět úplně všude. Všude před sebou jsem viděla děsivé stíny postav které mě pronásledovali na každém kroku. Jednoho dne mě přišla navštívit teta Lucy . Když vešla do dveří vyběhla jsem na ní s tyčí a řvala na ní 'zmiz stíne zmiz!!'  Teta Lucy utekla ale zavolala do blázince a tak si pro mě přijeli dva namakaný chlapi v bílejch pláštích a odvezli mě na léčení do blázince.

Takže druhej díl je na světě jestli se vám líbil dávejte votes a komenty abych mohla pokračovat!!!

Dark ShadowsKde žijí příběhy. Začni objevovat