Po dvou týdnech v blázinci mě propustili. Nic mi nebylo. Zjistili že to bylo kvůli té příhodě s mámou. Taky dokázali skoro zničit můj strach ze tmy. Máma je dál v léčebně a asi tam ještě dlouho bude. Dali mi nějaké prášky na stres ,tašku s oblečením a nějaké Cd s uklidňující hudbou. Když jsem šla po té dlouhé chodbě naprosto zdravá myslela jsem jen na to co semnou teď bude. Když se vrátím do starého bytu co když se to vše vrátí? Po mé levici šla zdravotní sestřička a něco mi říkala avšak já ji neposlouchala . Vyšli jsme před tu velkou děsivou budovu chvíli tam stály když v tom před námi zastavilo obrovské auto a z něj vystoupil táta.
'Ahoj dlouho jsme se neviděli , promiň že jsem se nikdy neozval ale když ti bylo 7 tvoje máma to zakázala' řekl a z očí mu tekly slzy.
'Tati?' brečela jsem jak malé děcko a okamžitě ho objala.
'Koupil jsem ti byt v centru Londýna , nájem platím já o to se nestarej a peněz mám dost takže se neboj . Do té špinavé díry se už nevrátíš . Nastup si do auta pojedeme nakupovat '' Nevěděla jsem co mu na to říct
'' děkuju'' nic víc jsem mu říct nedokázala.
Nasedla jsem do auta a táta mi podal čokoládovou sušenku.
'' Najes se energii potřebuješ'' řekl mi se širokým úsměvem na tváři
Nastartoval a vyjeli jsme . Jeli jsme asi půl hodiny a nakonec jsme zastavily na střešním parkovišti nákupního centra. Zašli jsme do pár obchodů a nakoupili hroudu oblečení pro teenagery . Potom jsme zašli do papírnictví a táta mi koupil zbrusu nový deník .
'Ani nevím jak ti poděkovat '' do očí se mi hrnuly opět slzy i když jsem se usmívala.
''To je maličkost , tak co kdyby jsme se teď šli najíst a potom by jsi šla ven s kamarády nebo se svým klukem a pochlubila se jim co?? '' řekl mi táta
'' Ehm nemám kamarády ani kluka , nikdy jsem neměla . '' při tom co jsem to říkala mi do očí vnikly slzy
''Promiň zapoměl jsem '' omluvil se mi táta a úsměv mu opadl
'' V pohodě tak dem se najíst??? '' Potom všem co pro mě táta udělal se na něj nemůžu zlobit.
Šli jsme do restaurace ''Mňamárna'' . Táta si dal obrovskou pizzu Hawaii a já kuřecí steak s hranolkama. To bylo moje první jídlo po třech letech. Řekla jsem tátovi jak jsem žila s mamkou a on mi řekl vše o sobě. Stal se z něj úspěsný hudební producent. Měl novou ženu Kate. Po jídle mě táta odvez do mého nového bytu. Myslela jsem si že tam budou tak 3 pokoje ale byl to obrovský luxusní byt s dvěma ložnicema, třema koupelnama, obrovskou kuchyní a obrovským obývákem s plazmovkou. Moje postel byla obrovská . V ložnici byla taky obroská knihovna se spoustou knih. Taky tam byl obrovský šatník s kupou oblečení různého stylu. Následoval botník snad se stovkou bot. Lednička plná jídla a všude čisto! Taky tam byla skříňka s Cdéčkama a DVDčkama.
'Wau'' Byla má první slova když jsem to viděla.
Když táta odjel uvelebila jsem se na gauči a koukala na Glee. Byl to seriál a naprosto jsem se do něj zamilovala .
Když odbila půlnoc lehla jsem si do postele a okamžitě usla.
'Vstávej ' ozval se nějaký hlas
Byl to táta. V ruce měl kelímek s kafem a v druhé ruce malou tašku .
''Přinesl jsem ti kafe a dárek.'' Pronesl a snažil se být záhadný .
Z malé taštičky vyndal obal od Sony Xperie z1 . A světe divse v tom obalu byla Sony Xperie z1 .
''Uvědomil jsem si že jako malá jsi chtěla dotykový mobil'' Usmál se a podával mi ho.
'' Jůů díky , už si to ani nepamatuju'' Poděkovala jsem mu a darovala můj široký úsměv.
'' Nemůžu si zvyknout na takový luxus '' řekla jsem vysmátě .
'' A mám ještě jedno překvápko'' Oznámil mi taťka
Konec 3 čási :)))
ČTEŠ
Dark Shadows
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Elizebeth a jejím né zrovna normálním životě. Její život je plný nenávisti a trápení, ale jaký bude až do jejího života vstoupí člen One Direction Harry Styles se zbytkem své skupiny??? Je to můj první příběh o 1D tak...