Byl jeden kluk Martin, který byl z města, byl moc hodný a milý. Jednoho dne se rozhodnul si najít k sobě lásku, Tak se vydal pryč ze svého města a šel přes les, kde uviděl u potůčku dívku, která se mu líbila. Dívka jménem Lenka si právě máčela nožičky v potůčku. Když Martin přišel blíž a řekl : Dobrý den, milá dívko, pročpak si tu máčítě ty krásné nožičky v potůčku ? a dívka Lenka mu odpověděla krásným milým hlasem : protože je příšerný vedro a potřebuji schladit a co tady děláš ty milý chlapče ? Martin odpověděl : Já se jmenuji Martin jsem z města a šel jsem něco hledat, když cestou jsem vás milá dívko uviděl. Mohu znát vaše krásné ctěné jméno ? Lenka odpověděla : Já jsem bydlím tu nedaleko v jedné vesnici a jsem se chodím otužovat. Mohu vás Milý Martine o něco poprosit ? nenamasíroval by jste mi záda ? Martin řekl : Když to jseš ty lenko, jinak máš moc krásné jméno, tak tě namasíruji. :) Lenka mu moc poděkovala za krásné namasírování zad a zeptala se ho jestli si taky nechce namočit nožičky a co to vlastně hledá. Martin odpověděl, že nemá zaco, rádo se stalo, tak můžu si zmočit nožičky a hledám tu .... v tom se ozval křik malého dítěte, které si hrálo nedaleko lesa. Tak Martina napadlo že se s Lenkou půjdou podívat, co se stalo. A když to uviděli nevřili vlastním očím. Uviděli samotné malé dítě jak tam chudák pláče, protože ho tam nechala jeho maminka samotného u lesa.
Tak Lenka šla k němu a zeptala se proč pláčeš holčičko ? Holčička odpověděla : Pláču, protože mě maminka tu nechala, že mě už nechce vidět. Lenka mu řekla : Neboj holčičko nechceš jít s námi a jak ti říkají ? :) Holčička odpověděla : Mě říkají Verunka a ráda s váma půjdu :) ;) Lenka s Martinem souhlasili a vyrazili zpět k potůčku. Lenka se Martina zeptala? Tak můžeš to dopovědět co hledáš ? Martin se trochu styděl to říct, přeci se mu líbila , tak řekl že to časem zjistí. Lenka mu odpověděla : časem jo tak to se nechám překvapit. Martin řekl : jo a přídeš sem zítra k potůčku zase ? a Lenka mu odpověděla promiň zítra nemohu jdu na pouť s kamarádem, jsem mu to slíbila víš ;) a tak můžu pozítří jsem přijít no. Martin odpověděl : Aha, a když ti něco popravdě řeknu dokážeš změnit názor Lenko ? moc prosím.......Lenka odpověděla : záleží podle toho co řekneš a o Verunku se já vezmu k sobě domů. Tak to zkusit můžeš. Martin odpověděl : Dobrá tedy tak ti řeknu popravdě co hledám.....hledám tu milou dívku z vesnice, která se mi bude líbit a budu jí moct dát svou lásku milou a něžnou. A ty Lenko si se mi zalíbila a proto tě moc prosím přídeš zítra k potůčku ? a Lenka mu na to odpoví : Tak to jsem od Tebe Martine nečekala je to od Tebe moc milé a pěkně a velmi ráda ti zítra vyhovím.
Další den Martin přišel k potůčku a začalo pršet a začalo bouřit, jenomže Lenka nějak nepřicházela a tak Martin se rozhodnul, že počká pár minut ještě. To lucka s Verunkou když šla směrem k potůčku, tak na Lenka, spadla do díry v lese a signál žádný a zkusila volat o pomoc .....Když v tom šel nějakej pán okolo. Tak Lenka se ho zeptala můžete mi laskavě pomoct ? Pán nic neřekl popadnul Verunku a utíkal s ní pryč z lesa. Chudák Lenka úplně sama v lese v dešti a bouřce. Martin si říkal, to je hrozný počasí, třeba se jí něco mohlo stát cestou, tak se jí vydal hledat, jelikož neznal cestu do vesnice, tak odbočil špatně a začalo se pomalu stmívat, když v tom šlyšel volání o pomoc, tak zkusil jít po hlase až do šel k díře , kde byla Lenka. Lenka řekla : Koněčně tady nezemřu děkuji moc za záchranu, nemáš něco teplého je mi zima. Martin na to odpověděl : to nemám nic teplého, ale mohu tě zahřát obejmutím. Lenka řekla : tak dobrá tedy, když mě to zahřeje tak jo. :) ;)
Tak Martin s Lenkou se zahřívali objetím a Martin se zeptal a kde máš Verunku ? a Lenka řekla : unesl jí nějaký pán, který šel okolo ani mi nepomohl. Martin řekl : Neboj spolu ji dokážeme najít a zachránit. Jo a můžu ti Lenko něco říct ? a Lenka vyslovila : a co ? Martin řekl : Miluji Tě <3 a Lenka chvilku přemýšlila co má odpovědět a nakonec řekla Já Tebe taky moc miluji a chci mít s Tebou úžasnou rodinu až do skonání svého života. a Martin na to odpověděl : Tak to já chci taky Tak :) ;) a Takhle vznikla láska Martina a Lenky a v pokračování se dozvíme, jak to dopadne s Verunkou, Jestli jsou ochotni Martin s Lenkou jí zachránit :) ;) :* <3
Pokud se Vám tento příběh líbil :¨;) můžete mu dát votes a nebo zanechat koment :) ;) Děkuji moc za přečtení :) ;)