Tak Martin se vydal k chatě do lesa za Kristýnkou. Pomalu začínala být tma a Kristýnka byla moc smutná, že ted je někde v chatě a myslí na Martina ;) ....Martin objevil chatu v lese :) ;) Ale byla noc tak se mu chtělo spát, ale uvědomil, že Kristýnce moc chybí a tak dostal nápad, jak zachránit kristýnku ;). Kristýnka stále čeká na záchranu......a Martin se potichu proplížil k ní ;) hlavně potichu zpátky Kristýnko jo a Kristýnka odpověděla potichu : jo Martine a děkuji ti za záchranu života a co Verunka ? Martin odpověděl : Verunka je v bezpečí tak jdem za ní jo :) ;) . Tak Martin s Kristýnkou šli za Verunkou, a když k ní dorazilii, Tak Verunka spala jak andílek :). Martine nebudeme jí budit jo a mohla bych tu s Tebou zůstat Martine přes noc ? zeptala se Kristýnka . a Martin jí na to řekl : Ano můžeš budu moct rád a spokojený, že tě tu vedle sebe mám ;) :* a ráno se vedle Tebe probudím a řeknu aby si tu zůstala už navždycky a stala se mojí láskou jedinou :* ;) a Kristýnka mu na to řekla : Ano stanu se tvojí láskou jedinou a zůstanu tu s Tebou jo miláčku Martínku :*
O pár let později......... Martin požádal Kristýnku o ruku a Kristýnka mu na to řekla Ano, Tak Martin s Kristýnkou se chystali na svatbu . Museli spolu zařídit hodně věcí a končně nadešel ten jejich slavnostní den :) Kristýnku ráno připravovali a stojili její dobré kamarádky, šaty jí moc slušeli tak si kristýnka říkala jestli se budu takhle Martinovi líbit, ale tak snad jo, tak ještě závoj a je to hotovo :) ;) Najednou slyšela zvonek, a pak že jde po schodech tak kamarádka mi řekla, že můžu pomalu jít dolů po shodech ;) a Tam na ní čekal Martin s květinou v náruči a krásně oblečený a řekla : Moc ti to sluší Miláčku a Martin na to ? Ale i tobě to moc sluší lásko , jsi v těch šatech jak princezna a Tady ty květiny jsou pro Tebe lásko :* ;) Kristýnka řekla : Tak to ti moc děkuji miláčku a dala mu sladkou pusinku :* ;) Tak jestli jsou všichni hotový, tak můžem pomalu nasedat do auta :) ;) ....Tak Martin s Kristýnkou na sedli do auta a odjeli do města ke kostelu. Celou cestu troubili auta v koloně. A jsme tady vykřikl řidič auta :) Tak Martin šel s jeho maminkou k oltáři a Kristýnka s jejím otcem ;)
Až dorazili k oltáři ;) ;) ....Tak kněz , který je oddává spustil svůj přednes...... až došlo na ty hlavní otázky :) ;)........Táži se Vás pane Martine, zda dobrovolně vstupujete do manželství s přítomnou slečnou Kristýnou ? Ano :) ....Táži se vás slečno Kristýno, zda dobrovolně vstupujete do manželství s panem Martinem ? Ano :).....Tímto jste splnili všecjny podmínky, který vyžaduje právní řád České Republiky pro vznik manželství. Prohlašuji Vaše manželství za právoplatně uzavřené. Můžete se prosím posadit. Upomínku na Váš krásný den vyměnte si Vaše snubní prsteny a dejte ssi první manželský polibek a ať je Vaše láska ryzí jako její kov ;) :) . <3 Tak Martínek s Kristýnkou si vyměnili snubní prsteny a dali si první manželský polibek :******* <3 a pak probíhala další část její svatby. Hodně moc si jí Martin s Kristýnkou užívali až do ranních hodin :) ;) :* <3 ..........o pár měsíců se jim narodila malá holčička a dali jí jméno Terezka :) ;). Martin s Kristýnkou se o Terezku a i o Sebe se pškně postarali a byli moc štastní a takhle jim to vydrželo až do skonání svého života :) ;).
Konec příběhu
Pokud se ti příběh líbil dej mu votes nebo zanechej koment :) ;) Děkuji moc za přečtení ;) :)