Tak Martin s Lenkou se vydali hledat Verunku a když hledali tak potkali jednu holku a zeptali se jí jestli neviděla malou holčičku Verunku ? No tak Já se jmenuji Krystýnka a máte náhodou štěstí že jsem viděla utíkat někoho pryč s lesa s malým dítětem :) ;) Tak Martin s Lenkou poděkovali, a šli cestou dále k vesnici. Až došli na rozcestí, tak tady se musíme rozdělit já půjdu vlevo a Ty Martine půjdeš vpravo ok, kdyby si jí našel ozvi se :) ;) Tak Martin se vydal vpravo tak šel až potkal Kristýnku, která jim poradila. Tak Jí Martin pozdravil a zeptal se jestli Verunku někde neviděla :) ;) ..... Promin, ale neřekla jsem ti všechno...Vím, kde je Verunka zavřená, protože já toho pána sledovala a viděla jsem jak jí zavírá někam do nějaký garáže a pak mě uviděl ten pán, tak jsem musela zdrhnout, aby mě nechytil. Tak děkuji moc za informaci Kristýnko seš moc milá a hodná a moc se mi líbíš :) ;) a Krystýnka odpověděla tak to moc děkuji :* ;) ráda ti pomůžu jí zachránit a co Lenka ? Martin na to řekl : seru na ní !! Ty máš prostě něco co ona nemá a tím je dobré srdce na správném místě ;) ;) Tak jdem ukážeš mi kde je ta garáž a Krýstýnka jo děkuji moc i ty taky máš dobré srdce ♥ tak jdem :) ;) .....Zatímco Martin s Kristýnkou šli zachranovat Verunko, tak Lenka po té cestě došla k nějakému rybníku a bylo vedro tak si šla smočit nožičky ;) Když v tom uviděla kluka hezkého jak z One direction :) tak šla za ním a zeptala se ho ? jestli neviděl Verunku malou holčičku ? :) Ne to jsem teda neviděl a nechceš se jít račit se mnou koupat do rybníka řekl chlapec jménem David :) Lenka řekla : Tak dobrá tedy tak jdem ;) :) ;) ................
O pár minut později............Zatímco co Lenka se koupala s Davidem, Tak Martin s Kristýmkou dělali důležitější věci a to záchranu malé holčičky :) ;) Tak MArtin řekl Kristýně, budeš mě jistit ze zadu jo zkusím se k tý garáži dostat a povolit to, jenomže než chtěl přelézt plot tak se otevírala garáž a tam auto chtělo jet pryč. Martine pojd zpátky !!, jede sem.volala Kristýnka na Martina. jo jdu zpátky volal Martin , sleduj to auto Kristýnko ok :) Já se půjdu podívat do garáže jo ? Ok Martine :) ;) ...Tak Martin se šel podívat do garáže jestli tam je Verunka. Kristýnka sledovala auto. Když v tom si jí neznámý pán všimnul a couval k ní a dostihnul jí a říkal tak a mám tě ! a ted půjdeš se mnou , ale Kristýnka se mu bránila, ale nakonec se neznámému pánovi jí dostat do auta, kde byla sama a neznámý pán jí odvezl někam do nějaký chaty v lese a řekl a tady budeš zatím, než dostanu za tebe peníze :) ;) a zdrhnu do zahraničí :) ......Martin přišel ke garáži ale byla odemčena vešel dovnitř a uviděl Verunku, tak jí zachránil a šel zpátky z garáže a když přišel na ulici Kristýnka nikde, tak byl z toho smutnej, a Verunka mu řekla : neboj možná vím, kde by mohla být ? nedlaeko je chata v lese. A když Martin popošel o kus dál našel tam její mobil a sakra :( .... Víš, kde to je Verunko ta chata ? No moc nevím, ale je to v lese někde když jdeš od potůčku směrem doleva :) ;) Odvezu te ted Verunko do bezpečí jo a tam zůstaneš jo ? a Verunka odpověděla ok :) ;) já pojedu na tu chatu najít kristýnku, víš já se do ní zamiloval a nechci dopustit, aby se jí něco stalo :) ;) Veruka odpověděla : tak to chápu tak bež držím palce ;) ;) ......pokračování příště .....
Jestli se vám i toto pokračování líbilo tak dejte votas a nebo zanechej koment :) ;) Děkuji moc za přečtení :) ;)