Κεφάλαιο 3 : Συγγνώμη ?

205 34 3
                                    

(Σκέψεις της Alice)

Μπήκε μέσα ο ... αυτός .

Α : Πίσω !

Είπα θυμωμένη και με ρώτησε .

J : Τι πίσω ?

Α : Το αντίθετο του εμπρός που σημαίνει φύγε !

Στο φύγε είχα αυξήσει τον τόνο της φωνής μου ... όμως όταν το άκουσε δεν μου άρεσε αυτό που έγινε ... τι έγινε ?

(Σκέψεις του Jisung)

Όταν άκουσα την απότομη και άσχημη αλλαγή στον τόνο της φωνής της δεν ξέρω πως μου έτυχε αυτό αλλά δάκρυσα καθώς γύρισα το κεφάλι μου προς το έδαφος ... πήγα λίγο μέσα αμίλητος με βουρκωμένα μάτια και της έδωσα μια κάρτα ... αμέσως μετά έφυγα και πήγα στις τουαλέτες για να πλύνω το πρόσωπο μου ...

(Σκέψεις της Alice)

Πρίν να ανοίξω την κάρτα είπα στον Daesung ότι θα πάω έξω να πάρω λίγο αέρα ... μόλις άνοιξα την κάρτα έγραφε "Δεσποινίς Alice ..."
μέχρι τώρα καλά το πάει ... "... πείτε στον φίλο σας Daesung ..." τι θέλει ο Daesung εδώ πέρα ? "... ότι τελικά θα πάρει 3 ημέρες ΑΠΟΒΟΛΉ από το σχολείο ." Τί ? Πρώτον γιατί ο Daesung να πάρει αποβολή ? Και δεύτερο εγώ νόμιζα ότι θα μου ζήταγε συγγνώμη ... μα τόσο ηλίθια είμαι ?

(Η ώρα που τελείωσε το σχολείο)

Πήγα σπίτι και το καλό ήτανε ότι σήμερα θα έβλεπα τους γονείς μου χθες είχανε μια δουλειά για αυτό . Μπήκα στο σπίτι και τους είδα να μαγειρεύουν...

Α : Τι καλό φτιάχνεται ?

( Μ = Μαμά )

Μ : Χυλοπίτες .

Α : Μμμ ωραίο ...

Είπα με ένα διακριτικά ψεύτικο και αστείο ύφος ...

Πήγα πάνω και άρχισα τα μαθήματα μου μέχρι να ετοιμαστεί το φαγητό ... μετά απο λίγο χτυπά κουδούνι ...

Μ : Παιδί μου μπορείς να ανοίξεις την πόρτα ?

Α : Ένα λεπτό έρχομαι ...

Κατέβηκα και άνοιξα την πόρτα ...

Μ : Ποιός είναι ?

Α : Μια ανθοδέσμη ... μαμά μήπος έχεις-

M : Τι λες ? Αποκλείεται ... έχει έστω κάρτα ?

Α : Ναι ..

Είπα καθώς την έπιασα και μπήκα μέσα .

Α : Εδώ λέει " Για την ... "

Κόλλησα δεν μπορούσα να το διαβάσω έπρεπε να πάω κάπου μόνη μου , χωρίς την μαμά και άρχισα λίγο θέατρο ...

Α : Μαμά με έπιασε ξαφνικά ένας πόνος στο κεφάλι πάω πάνω να ξεκουραστώ ...

Πήγα πάνω και έκλεισα την πόρτα ... είπα μετά απο μέσα μου , ποιος μπορεί να μου έστειλε λουλούδια ? Μετά απο λίγο άφησα αυτό το θέμα και πήγα να κάνω τα μαθήματα μου ...

(Επόμενο πρωί)

Σηκώθηκα ετοιμάστηκα και ... περίμενε ... εγώ το πρωί πήγαινα στο σχολείο με τον Daesung και το λεωφορείο σήμερα με ποιον θα πάω ?

Μ : Alice κατέβα κάτω να δεις ποιός θα σε πάει σήμερα σχολείο ...

Κατέβηκα σιγά σιγά και είδα ... ωχ ...

Μ : Ο Jisung προσφέρθηκε να σε συνοδεύσει στο σχολείο για τις επόμενες 3 ημέρες ... δεν είναι πολύ γλυκός ?

Ωραία θα περάσουμε ...

■■■■■■■■■■

Σήμερα είναι ιστορική ημέρα ... απέκτησα έναν follower ! Θα προσπαθήσω την επόμενη φορά να γράψω περισσότερα και ελπίζω σιγά σιγά να σου αρέσει η ιστορία μου !
Bye bye

My first and last 😉 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora