T:Nefes bir sorun mu vardir kotü görününiysın.
N:konuşalım mı?
T:he gel gonuşalumm
N:bak lafımı kesme ve dinle ben istanbula gittim lisede bana takıntılı biri var aşık bana ve bana itiraf etti bende sey seni seviyordum o yüzden hayır dedim zaten okulun ilk gününden beri ürktüm o çocuktan sonra bu bir gün beni okulun baçesi var arkada oraya çekti ve zorla beni seviceksin dedi ve öpmeye kalktı tabi sonra kurtulmaya calışırken bana vurdu iki gün fondotenle yüzümü kapadım çünkü cok kızardı simdide onu rüyamda gordüm kendimi kötü hissettim işte öyle .
Sonra birden tahire sarıldım ve kokusunu içime çektim.
T:ula nefes
Tahirin yanağını öptüm ve tam arkamı dönüp kaçacakken tahir tuttu ve oda beni öptü utandım
N:tahiirrrr ..........biz neyiz?
T:sen neyin olarak görüyorsun beni?
N:yutkundum sessizlik oldu sevgilim diyemezdim tabiki
T:ben seni sevgilim ilan ettim nefesim
N:mal mal sırıttım ve tahirin boynunu öpüp yukarı kaçtım arkamda sırıtan tahiri bıraktım.Nefesten
Sabah kalktım lavaboya girip hemen bi koşu eve gidip üstümü değiştirdim geldim saat 6.30 du hala kimse kalkmamıştı tabi asiye ablada hamile uykucu o yüzden bende başladım kahvaltı hazırlamaya.
Nefesin kıyafetiSSofrada patates kızartmasından kuymağa menemene kadar her şeyi yaptım en son bi baktım hala kimse kalkmadı bende salatalık domates doğrarken arkamda tahirin olduğunu hissettim ve anlamadan nefesimi tutuyordum
T:nefes al nefes al
N:hııı
T:sımdi de nefesini ver dedi ona büyülenmiş bir sekilde bakarken domates doğruyordum o anda elimi derin bir şekilde kestim.
N:hiiii offffff parmağımı tahirin gorlerinden görlerimi ayırmadan üflüyordum
T:ah be nefesim ah az dikkat et deyip beni tuvalete götürdü o arada sese yangaz fatih kalktı ve bizi tuvalete girerken gördü ve sırıttı ama takmadım elim acıyordu.tahir elimi yıkadı ve nazikte pamukla tentürdiyor(nasıl yazılıyor hic fikrim yok) sürdü acıdığını hissetmwdim bile çok nazik sürüyordu.sonra bant yapıstırdı bide aşağı indik ve herkes kalkmıştı bile herkes sırıtıyordu ve bende noldu dedim.
S:kizum hayurdur tahirle yukarda napaydunuz dedi ve güldü .annemde gülüyordu.
A:uuuuuuu napaydınız yukarda dedi bende elimi gösterdim ve asiye abla
A:tamam ha bisey demeduk ama tam bağa layuk eltisin maşallah pek hamarat sen mi hazurladun yoksa tahirde yardum ettimi garı goca gibi dedi ve herkes sırıtıyordu ben utanmıştım ve en sonunda tahir kulağıma sevgili olduğumuzu diyelimmi dedi bende hafifce kafamı salladım ve tahir elimi tutup biz sevdaluyuk birbirimize dedi.herkes hayurlu olsun o zaman arayi cok acmadan sozlenun diyordu.bizde tamam dedik ve 2 hafta sonra sözlendik.Ben tabi bayan hamarat hemen amerikadaki berrakğı aradım kardeşim istanbuldayken doğdu.
Berrak:B
N:berrak trabzona gel hemen ben sözleniyorum tabi ben berrakla konuşurken tahirin arkamda olduğunu bilmiyordum.
B:nasıl yani?kimle?ne ara?niye bu kadar çabuk?
N:berrak sakin tahirle hani cocukluk askimla sana hep anlatiyorsum ya onla ha bide aynı okula da gidicez ve niye hemen onuda diyim sana cünkü belki hasratunden geberiyorum sağane
B:tamam ben aksam ordayım.
N:tamam bay bay
Arkamı bi döndüm tahir ellerini önde bağlamış ve beni hayranlıkla süzdü ve sırıtıyordu.
N:tahirr
.
.
.
N:tahir dedim sana huuuu
T:hı noldu nefesim
N:tahirim hayurdur noldi sen hem ne zamandan beri burdasın
T:ula nefes şivede yapaysun hee her seyi duydum ayrıca nefes sen bana az önce tahirim mi dedin?
N:evet dedim demiyim mi?
Tde sen hep bana tahirim de
Nefesten
Konuşurken tahir beni belimi kavrayıp kendine doğru çekti bende şaşkın şaşkın ona bakıyordum.bi anda bi cesaret geldi ve tahiri öptüm ama yanağından değil dudağından .
Tahirle 5 10 sniye o pozisyonda kaldık ve bu anı uuuuuuuu diye bi sesle bozudu.