N:niye söylemediniz
.
.
.
Yeni hikayeye başlayacağım adı benimsin neftah ve kapak resmi tahirle nefesin birbirine bakan resimleri siyah beyaz hali olacak.💗💋💋💋T:nefes beni dinle hiç bölme tamam mı
N:tahirr .... hadi
T:bak nefesim annen sen küçükken hep dövülüyordu ama sen hassassın diye sana hiç kimse bir şey söylemedi annen hep seni bize gönderirdi o yüzden.
N:hafifçe gözleri dolar hala sesini çıkarmadan tahiri dinliyordur.
T:baban hep seni sevdi yani annemi ve berrağı hiç sevmedi.berrağı birkaç kere dövmeye yeltendi ama hep önüne annem giriyordu o yüzden hep annen dövülürdu.
Baban anneni hiç sevmezdi sana hep seviyomuş gibi gösterirdi.berrağıda küçüklükten beri hiç sevmemiş ama bilmiyorum sadece sevmemiş.sen belki hatırlamıyorsun ama ben defter tuttum.her gün senin halini deftere tutuyordum günlük gibi düşün nefes.
N:nefes iyice dolmuştur yavaş yavaş damlalar yanaklarından süzülür.😢😭
T:sen küçükken senin kalp ritmin düzensizdi yani tam hatırlamıyorum ama holter takılmıştı sana (bana holter takılmıştı kalp ritimleri düzenlimi düzensiz mi diye bakmak için oradan biliyorum tam emin değilim ama)
N:evet
T:o holter kalp ritmin düzenlimi değilmi diye takılmıştı seni birşeyler uydurup kandırdılar ama sen çok küçükken kalbinde sıkıntı vardı.o yüzden herkes senden her seyi sakladı.
Ben bile sana sevdalanduğumu bile söylemedim belki sen beni sevmeysundur da kendune sikinti yaparsun diye demedum sonra annem sana gelinim deyince sen hep domates gibi olaysun bide dudaklarumu kemireysun diye sende hoslandığını sandum o zaman açuldum zaten sana
N:tahirrr
T:nefesimmmm
N:ben seni cokkkk seviyorumm
T:nefesimm bende seni çok seviyorum.iyimisin biraz daha
N:hemde çok iyiyim.benn seni cok seviyorum hepp hep yanımda ol tamam mı?
T:nefesim o nasıl laf ben senin her zaman yanumdayum.
N:hadi gidelim.Ameliyat olur güzel geçer.kemoterapiside biter biraz saçları dökülür ilaçın etkisiyle o kadar.
ÇocuklarBerfat:ilker 9 yaşında ve bir kızları olur 2 yaşında adıda ecemsu
Nazmur:melisa 9 yaşında ve bir ikiz kızları daha olur.biri sudenaz biri elifnaz
Neftah:ikizler inanç ve umut ve bir kızları hilal vardır hilalde büyür.
Asmus:balım ve balımdan sonra bir oğulları olur adıda mert.Vedat artık nefesin peşini artık bırakır.
Ve final yapmaya karar verdim artık konu bulamıyorum çünkü başka bir hikaye yazmaya karar verdim.biraz düşünüp yazmaya baslayacağım.
Adı ise benimsin neftah ve tahirle nefesin bakışması ve siyah beyaz bir resim olacak sizi seviyorum bu zamana kadar ilk bölümden son bölüme kadar okuyup oy verip yorum yapan herkese çokk teşekkür ederimmmm.bir yanlışım olduysa sımdiden özür dilerimm.bu ilk hikaye yazışımdı o yüzden hata yapmıs olabilirim .yanlış yazdığımda olmuş olabilir bazen cok hızlı yazıyorum.aklımdakileri unutmıyım diye.
Sizi seviyorumm.💞💞💞💞💞biraz kısa bir bölüm oldu ama.