Düğün bittikten sonra EVİMİZE geldik. Onun yanında ağlamak istemiyordum. Beni zayıf olarak görmesini istemiyordum. Bende hızlıca yatak odamıza çıktım kendimi yatağa attım ve sessizce ağladım. Telefonu aldım ve Kaan'ı aradım. Ağladığımı anlamaması için burnumu çektim. "Alo Masal? Bir sorun mu var? Bak iyi değilsen gelip seni alırım? O sana bir şey yapmadı değil mi?" Dedi tek nefeste. "Sakın ol tatlım. Derin derin nefes al. Ben iyiyim hiç bir sorun yok. Bak eğer bir sorun olursa direk sana gelirim tamam mı?" "Tamam tatlım. Ama şey ıı sana şey bi soru sorsam?" "Tabi ki." Ne olmuştu buna böyle? "Yanlış anlama ama şey Masal sen onunla aynı yatakta yatmıcaksın değil mi?" "Tanrıııım Kaan tabi ki hayır!" Telefonun ucundan derin bir nefes alış-veril sesi geldi. "Düğün seni yormuştur bitanem hadi uyu iyi geceler. " "İyi geceler tatlım." Telefonumu kapattıktan sonra pijamalarımı almak için dolaba gittim. Ama ben evlenicemi daha DÜN öğrendiğim için evi de annem döşemişti ve bana kıyafet almıştı. Ama benim zeki annem acaba pijamalarımı nereye koymuştu. Tanrım burda sadece iğrenç gecelikler vardı. Annemin ne kadar fesatmış da benim haberim yokmuş! Ben kendime pijama ararken kapı açıldı. Rüzgar yanıma geldi ve bana arkadan sarıldı. Kafasını boyun girintime koydu ve "Napıyosun?" diye fısıldadı. "Pi-pijama arıyorum." Ah süper bir de kekeledim! "Bu harika geceliklerden birini giyebilrsin." Arkamı döndüm ve onu ittirdim. "Bana bu kadar yaklaşma!" "Ah hadi ama karıcım. Benden utanma." "Ne! Senden utanmıyorum!" dedim ve bi şortla bluz aldım. Odanın içindeki banyoya girdim ve giyindim. Çıktığımda Rüzgar yoktu. Bende ona yerde yatak hazırladım ve yunuşacık yatağa uzanıp yayıldım. Tam kendimden geçmiştim kiii Rüzgar "Yerde yatmak istiyosan neden yatağa yatıyorsun?" diya sordu sırıtarak. "Ih-ıh yanlış anlamışsın SEN yerde yatıcaksın. Hadi ama odun değilsin dimi? Hiç bir kız yerde yatırılır mı Rüzgar?" dedim ona yavru köpek bakışı atarak. Ufluyarak yere uzandı. Bi sağ bi sola dönerek uyumaya çalıştım ama uyuyamıyıyordum. Ama Rüzgar Bey çoktaaan uyumuştu. Bende tam Kaan'a mesaj atıcakken beni aradı. Ne kadar da uyumluyuz! "Alo tatlım? Nasılsın?" "İyiyim tatlım. Seni merak ettim. Şeyy ayrı yataklarda yatıyorsunuz ama dimi?" "Ah Kaan bu kadar kıskanç olma!" "Ben mi kıskancım Masal!? Düşünsene ben babamın ortağının kızıyla evleniyorum! Onunla aynı yatakta yatıyorum! Ne hisserdersiniz Masal Hanım!? Diyip SURATIMA kapattı. Ama ben onun gönlünü almasını bilirim. Saat da 2 di. Bende arabamın anahtarını alıp yola koyuldum. Kaan'ın SARAYININ evinde durdum ve zile bastım. Kapıyı sarışın şu 90-60-90 dedikleri bi kız açtı. Üstünde sadece Kaan'ın en sevdiği t- shirt vardı ve bana bile giydirmiyordu. Kaan kıza seslendi "Kim gelmiş bebeğim?" Kız bana bakarak "Harika anlarımızı tanımadığım bi kız bozmuş aşkım!" Tanımadığın kız mı? Tanrı aşkına ben Kaan'ın sevgilisiyim! "Gönder gitsin tatlım eski tek geceliklerimden biridir!" Artık konuşma sırası bendeydi bence! "Kaan!?" Kaan Bey odadan gelme zahmetinde bulundu sonunda ama üzerinde sadece pantolonu vardı. "M-masal?" " Sen bu kadar ş******* bi p** miydin? Senden özür dilemeye ve seninle uyumaya geliyorum! Ve-ve bu or****yla karşılaşıyorum. Hani ben eninde sonunda Rüzgar'dan ayrılıcaktım da beraber yaşıyocakdık? 2 tane çocuğumuz olucaktı?" Şarışın yelloz lafa daldı "Bide evli misin? hıh bide bana or**** diyosun 2 kişi birden yürütüyo bide!" Kaan "Masal yeter bu kadar seni sevmiştim ama bu böyle olmaz bu iş burda bitti şimdi kocana git!" diye gürledi. Tam suratının ortasına tükürdüm "Yürimecekmiş ben daha dün evlendim -saat 2 sonuçta- Yürümeyeceğini nerden biliyosun?!" dedim ve arabama binip eve sürdüm. Hızlaca kapıyı açıp gözyaşlarımı serbest bıraktım. Ve odama çıktım. Rüzgar odanın içinde sinirle turluyodu. "Nerdeydin!?" diye bağırdı. O bağırınca Kaan'ın bana bağırışı aklıma geldi ve yatağa oturup cenin pozisyonu aldım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım. "Ne olduğunu anlat Masal!" diye resmen gürledi. "Ba-bağırma bana. Aklıma o geliyor." dedim titrek sesimle. "Bana ne olduğunu anlat Masal!" diye bağırdı. Tanrıım! Bana sarılıp geçti tamam şş demesi gerekirken o bana bağırıyordu. Son bi şans olarak ayağa kalkıp korkakça ellerimi boynuna doladım. Ama o beni ittirdi ve "Ne olduğu anlatıyosun hemen!" diye güredi.
<><><><><><><><>
Arkadaşlar hikayeyi 1 kişi bile okumadığı için ve zaten kurguda yoktu kafamda bir sonraki bölüm final ve sonra 3. kitabımı yazıcam ve bunun kurgusu var. AYRICA RÜZGAR LUKE HEMMİNGS VE KAAN DA EDD SHAREN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Love
Teen FictionBizimkisi normal bi hikaye değildi. Biz asla birbirimizi sevmedik. Zorlandık biz. Zoraki evlendirilk. BİZDE AŞK YOK ZORUNLULUK VAR.