FİNAL

17 3 1
                                    

Rüzgar bana bağırmaya devam ederken telefonum çaldı ve belki Kaan'dır diye sırıttım ama bilmediğim bir numara olduğunu görünce suratım düştü ve açtım "Alo?" "Meraba ben ***** Hastanesinden arıyorum acaba Masal Yıldırım siz misiniz?" " E-evet?" Rüzgar dudaklarını hopörlere al diye oynattı. Dediğini yaptım. "Annenizi ve babanızı yaptıkları trafik kazasında kaybettik. Başınız sağolsun." Telefon kapandı. ANNEM? VE BABAM? ÖLDÜLER. Harika. Mükemmel yani! Ağlamaya başladım. Deli gibi ağlıyordum. Kaan 1 rüzgar ın bana vurması 2 annemle babam 3. Tek sahip olduklarım sadece beni üzüyordu. Saat 4 olmuştu. Ölmek istiyordum. Sadece ÖLMEK. Arabamın anahtarını aldım. Ama Rüzgar kolumdan tuttu beni kendine çevirdi ve bana tokat attı! "Sen kim olduğunu sanıyosun da bana tokat atıyosun?! Yeter artık! Bensiz 1 ömür mutluluklar! dedim ve sadece arabamın anahtarını alarak uçuruma doğru sürdüm. Yetti artık! Zorla evlendirildim! Sevgilim beni meğersem aldatmak için doğru zamanı kolluyomuş! Müstakbel kocacım (!) ise beni dövüş tahtası gibi kullanıyo ben ağlarken bana sarılıp sakinleştireceğine bana bağırıyo! Uçurumun kenarına geldim. Düşündüm düşündüm ve çok düşünmeye gerek olmadığı sonucuna ulaştım. Biraz daha uçuruma doğru ilerledim. Hafif bir rüzgar bile beni sonsuzluğa götürebilirdi. İşte. Beklenilen rüzgar. Düştüm. Sonsuzluğa. Gözlerimi kapattım ve gülümsedim. Bu hayattan sonunda kurtulmuştum.

Rüzgar'ın Ağzından

Onsuz 1 ömür mutluluklar mı? Ne mutluluğu! O BENİM LİSE AŞKIMDI. Ben okulun popüler çocuğuydum. Onlarca sevgilim oldu. Ama ben Masal'a açılamadım. Aslında Ben Masal'la evlenmek istemiştim. Babam artık evlenmemi söyledi ve ortağının kızının benim lise aşkım olduğunu biliyordum ve onunla evlenmek istedim. Onun hayatını ben mahvetmiştim. Sonra o ağlarken ona bağırmıştım. O bana sarılmıştı ama ben onu itmiştim. Ona tokat atmıştım. Şimdi de o benim yüzümden intihar edicekti. Tanrım ben p**in tekiydim! Onu durdurmalıydım ama ben oturmuş ne kadar p** olduğumu düşünüyordum. Nereye gitmiş olabilirdi ki? Napmalıydım? Kaan'ı arıyım! Evet, evet! Onu aramalıyım! Iı peki Masal'ın telefonu. Ne diye kaydetmiş olabilir ıı Kaan? Yook. Aşkım? Yook. Tontiş? Telefonda ona böyle seslenmişti! Evet. Çalıyoor. Çalıyoor. "Alo? Masal? Bak her şey bitti! Sen evlisin tamam mı! Ve bende yakında Dila'yla evlenicem anladın mı be-" "Yeter bu kadar Kaan! Ben Rüzgar! Masal intihar etmeye gitti nereye gitmiş olabilir?" Kaan önce şoku atlatamadı. Daha sonra nereye gidebileceğini söyledi. Arabama atlayıp Kaan'ın söylediği yere gittim. Masal'ın arabası burdaydı ve Kaan uçurumun dibinde oturuyordu. Ağlayarak yanına gittim. "Benim suçumdu. Benim suçumdu. Benim suçumdu." Diye fısıldıyordum. "Annesi ve babası öldü sen onu aldattın ve ben o yanımda ağlarken ona bağırdım! Ona tokat attım! O ağlarken bana sarıldı ama ben onu ittim! Oysa o benim lise aşkımdı. Cezamı çekicem!" dedim ve kendimi uçurumdan aşşağı attım. Cezamı çekiyordum işte.

Kaan'ın Ağzından

Sanırım bende Masal'ın dediği gibi p** in tekiydim işte ama benim 1 çocuğum ve nişanlım var. Onları bırakamam. Eve gitmeliyim.

Her şey bitti.

<><><><><><><><><><>

VEEE FİNAAL!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

No LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin