1

482 22 2
                                    

-Chcę robić to w czym jestem dobra, nie rozumiecie?!
-Zamknij się gowniaro-matka zamachnęła się i uderzyła mnie w twarz.
-Póki mieszkasz pod moim dachem, masz robić to co ci z matką karzemy-wykrzyczał ojciec.
-Nie nawidzę was!-uciekłam do swojego pokoju i zamknęłam drzwi na klucz. Mam dosyć! Mam dosyć tych potworów! Nie mogłam znieść jak mnie traktowali. Przez 15 lat musiałam z tym żyć. Koniec tego. Chcę robić to co kocham. Nie będę żadnym prawnikiem. Te platfusy tego nie pojmują. Podjęłam decyzję. Dziś w nocy to zakończę. Ucieknę, ucieknę najdalej jak się da. Wyjęłam z szafy walizkę i zaczęłam pakować swoje rzeczy. Po ukończeniu czynności przeliczyłam oszczędności, które udało mi się uzbierać. -Nieźle- Hmm gdzie by się wybrać. Zawsze chciałam odwiedzić Koreę Południową. Język koreański znam w stopniu komunikatywnym, a angielski opanowałam do perfekcji. Na początek wystarczy. Spojrzałam na zegarek, który wskazywał godzinę 01:02 w nocy. Czas się zbierać. Zabrałam wszystkie potrzebne rzeczy i wyszłam przez balkon.
-Do widzenia-szepnęłam do siebie, a po policzku spłynęła łza smutku? szczęścia? Od dziś zaczynam nowe życie.

-----------------------------------------------------------
Na początku rozdziały będą krótkie ale później będą coraz dłuższe. To mój pierwszy ff także ten. Mam nadzieję że wam się spodoba :) Miłego czytania

Be My Baby Girl/Jimin Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz