Sabtu, 4:00 a.m. [ Rumah Suzy ]
Suzy bermalaman dengan Bong Soon seperti yang dirancang dulu.
Suzy dan Bong Soon tidak dapat tidur kerana situasi sekarang yang sukar untuk sesiapa pon tidur.
If korang yang bace ni lah kan , korang tahu yang orang yang paling korang sayang and cinta akan tinggal kan korang dalam hidup ni, bole korang tido? Kalau saya lah kan, makan pon tak nak tau. Selera makan tu boleh hilang sekelip mata. - [author]
“Wehhh, ade ape ape berita ke ?? ” tanya suzy.
“Macam ni, woo jin oppa dah buat intipan dekat mina and encik stranger. And diorang betul betul akan langgar jae chan because mina and encik stranger dah book ticket gi china melalui kapal kargo. So, what my oppa said is biar dia langgar jae chan dulu, x sampai sesaat dia langgar jae chan , oppa dengan kawan kawan dia akan kepung jalan encik stranger and mina. So that , diorang x boleh lari.” jawab bongsoon dengan panjangnya.
Woo jin oppa? yes, he's a cop and a brother of bong soon onnie. Hehe. Dia lah harapan Suzy and Bong Soon untuk selamatkan nyawa jae chan. Tapi, tak ada cara lain ke?
“Wae! Still kene langgar Jae chan?! Baik tak yah. Kalau jae chan still kene masuk hospital. Wehhh, ape ni. Kau ni. Tak de jalan lain ke? Aku tak sanggup tengok Jae chan kene masuk hospital plus puncanya dari aku. Ye lah, kalau aku tak crush dengan jae chan, Hmmm , mesti Jae chan tak akan kene langgar dengan mina.” cakap suzy.
“ Anyeo! Ni salah mina lah, bukan kau. Jangan fikir macam tu boleh tak!” marah bong soon.
“Hmm, K” jawab suzy endah tak endah.
Monolog suzy
“ Tak boleh jadi ni, aku tak akan biarkan Jae chan sakit berpuncakan aku. Aku kene pastikan yang Jae chan selamat. Bong soon pasti fikir aku gila!”
“ Hoii!! Berangan ape kau. Dah jom ikut aku gi balai polis jumpa oppa! Kita prepare ape yang dah dibincangkan. Kau jangan sesekali cuba buat kerja gila eh!” potong bong soon.
“Hishh kau ni. Ye , aku tak gila lagi lah” marah suzy.
Sabtu, 6:30 a.m. ( Handphone Suzy )
You
Anyeong oppa💕 Good morning.
Bangun lah awak! awak kene bersiap
ni. Karang awak lepas flight.oppa bangun💕
oppa bangun💕
oppa bangun lah💕
oppa bangunn💕💕💕
oppa ya!!! Bangunlah
oppa...
oh oppa💕
💕
💕
💕
Oppa💟
Nae nae, oppa dah bangun. Awal nye awak bangun. Selalu bukan main liat bangun. Ha, awak nak hantar saya ke kat airport?
Me
Mianhae oppa, saya x boleh lah.
Saya kene gi hospital, my cousin sakit.Oppa💟
Lahh, ye ke. Kwenchana. Nnti oppa balik awak ambik oppa . Araseo?
YOU ARE READING
Crush [Completed✔]
Fiksi PenggemarSemua orang ada crush. Crush ni kadangkala tahu, tapi pura pura tak tahu yang kita minat dia bagai nak mati. Kadangkala, tak tahu sebab dia punya blur tu gila ba** lah. Kalau nasib menyebelahi, crush yang kita suka tu boleh suka kita balik. Yang pal...