~ ~ ~ ~ Laura's synsvinkel ~ ~ ~ ~
(Mandag skoledag)
Jeg vågnede med ekstremt ondt i benet, Niall havde sagt at jeg havde brækket benet. Jeg havde godt nok fået gips på men HOLD NU OP hvor var det varmt da det lige var blevet sommer.
Jeg satte mig op på sengen, tog mine krykker og vaklede ud på toilettet da jeg ikke havde vænnet mig til krykkerne endnu. Jeg tog noget sommer tøj på (se polyvore) og gik ned i køkkenet.
Jeg tog noget smertestillende mod mit ben og noget yogurt (staves?) og satte mig hen i sofaen. Det ringede på døren. Det var Niall.
"Hey babe" sagde han og løftede mig op i et kram
"Hvordan går det med benet" spurgte han mens han satte mig ned og kiggede mig i øjnene
"Bedre" svarede jeg og gav ham et kys som han gengældte.
Vi skulle i skole, Niall og jeg og som den gentleman han var, bar han mig ud i den taxa han havde bestilt. Han var så romantisk. Vi sad hånd i hånd hele turen igennem, jeg havde lagt mit hoved på hans skulder og en gang imellem gav han mig et kys på hovedet.
Vi ankom til skolen og Niall insisterede på at bære mig hele vejen hen til mit skab, på vejen derhen stod Tessa sammen med sit efter følge og gav mig det sygeste dræber blik men jeg var så ligeglad med hvad hun gjorde eller sagde, nu hvor jeg var sammen med Niall.
Jeg havde aldrig nogensinde fået så meget opmærksomhed i mit liv. I spise frikvarteret kom alle hen og spurgte og jeg var ok, hvad der skete og hvordan det gik. De hele gik super godt indtil Tessa kom hen til det bord vi alle sammen sad ved (Niall, jeg, Zayn, Perrie, Harry, Louis og Liam)
"Nå da da" sagde hun overfladisk "hvad er der sket med dig, lad mig gætte faldt da du kiggede efter Niall" sagde hun igen med et flabet smil på læben
"Gå nu med dig Tessa!" Sagde Niall irriteret
"Alt for dig baby" svarede hun med et blink i øjet, drejede rundt på hælen mens hun svingede med håret og gik
"Hvis jeg kunne havde dræbt hende på stedet" sagde Perrie, vi andre nikkede
Efter sidste time kom Perrie og Zayn hen til Niall og jeg og spurgte om vi ville lave noget sammen med dem, vi nikkede ivrigt. "Vi kan tage hjem til mig" foreslog jeg, "super" sagde Perrie ivrigt og så gik vi.
Vi kom hjem til mig og besluttede os at se en film. Perrie og jeg gik ud i køkkenet og lavede popcorn mens drengene valgte film, dummeste idé vi nogensinde havde fået for drengene valgte at vi skulle se chucky (til jer der ikke ved det så er det en film om en legetøjs dukke der dræber mennesker) og da vi kom ind i stuen satte vi os ved siden af vores kæreste og så næsten intet af filmen da vi ikke turde men så fik jeg den dummeste ide da jeg drejede hovedet lige da et mand fik skåret hovedet af pis!
Da Perrie og Zayn var gået skulle Niall også hjem, han rejste sig fra sofaen men han måtte ikke gå, ikke nu så jeg tog fat i hans håndled så han kiggede undrende på mig
"Vil du ikke blive" spurgte jeg og kiggede med hunde øjne
"Er du da bange for at jeg går?" Spurgte han med et skævt smil, jeg nikkede
"Jeg skal nok blive og passe på dig skat" sagde han og tog mig op i hans arme
Han bar mig ned af den lange gang og ind i seng, han lagde sig ned ved siden af dig oh holdte om mig. Vi kiggede hinanden dybt i øjnene og sagde ikke rigtig noget til hinanden.
"Jeg elsker dig" kom det ligepludselig fra Niall, det var første gang han havde sagt det til mig
"Jeg elsker også dig" sagde jeg og smilte. Vi længe vores hoveder mod hinanden som dannede et kys som udviklede sig til et snav. Vi trak os og jeg faldt i søvn på Niall's bryst.
YOU ARE READING
I want (1D)
FanfictionLaura var lige flyttet til London med sin farmor. En dag hun ser tv kommer der en reklame for tilmelding til x factor som hun ville prøve, og den beslutning ændrede hendes liv fuldstændigt.