,, Co ty tu robisz? ,,

181 4 2
                                    

Kiedy Krzysiek robił kolację ja się położyłam spać na 30 min jak się obudziłam to czułam piękny zapach czułam się lepiej .
Zajrzałam do kuchni Krzysiek nawet mnie nie zobaczył więc poszłam do łazienki się ubrać w sukienkę którą kupiłam tydzień temu.

K. O już wstałaś .

E. Krzysiek  mam pytanie

K. Jakie ?

E. Co ty takiego gotujesz , że tak ładnie pachnie

K. Dowiesz się za 5 min

E. Ok

5 min później

K. Emilka choć już gotowe

E . Już idę

Po zjedzeniu jedzenia śmiałam się do Krzyśka , żeby tak codziennie przychodził i robił mi kolację  Krzysiek się zaśmiał i powiedział  , że mi pomoże posprzątać i chyba jedzie do domu.
Po posprzątaniu mojego domu Krzysiek powiedział , że jedzie do domu bo jutro przecież jedziemy na patrol pożegnaliśmy się i Krzysiek pojechał do domu.

Następny dzień

Gdy zadzwonił mój budzik była 6 poszłam do kuchni i zrobiłam sobie śniadanie poszłam do łazienki i się ogarnęłam i wychodząc z domu zobaczyłam Krzyśka poszłam do niego.

E. Co ty tu robisz

K. Przyjechałem po ciebie

E. Ale po co ja mam auto i dojadę na komendę

K. Wiem ale pomyślałem , że cię wezmę i zawiozę na komendę

E. No ok ale nie musiałeś ok no to jedziemy szybko

Komenda

Gdy przyjechaliśmy na komendę ja poszłam się przebrać gdy przyszłam do Krzyśka on powiedział mi, że mamy nowe zgłoszenie i musimy jechać na ulicę Pączkowa 10 zapytałam się Krzyśka co tam się stało on powiedział mi , że jakiś  facet chodzi z nożem.
Kiedy tam pojechaliśmy naprawdę tam chodził facet z nożem, szczerze trochę się przestraszyłam  choć jeszcze byliśmy w radiowozie Krzysiek postanowił wezwać drugi radiowóz .
Wybiegliśmy z radiowozu nie wiedząc , że tam jest jeszcze jeden facet .

N - facet z nożem
F -  facet o którym nikt nie wiedział

F. Już po tobie

Nagle padł strzał...

Pamiętnik Drawskiej Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz