,, Jesteś taka słodka jak się złościsz ,,

121 5 2
                                    

Gdy otworzyłam oczy znajdowałam się w jakimś pokoju nie mogłam się ruszyć, ponieważ byłam przywiązana.
W pewnej chwili usłyszałam jak ktoś przekręca klucz w zamku i łapie za klamkę

F. No witam pani sierżant widzimy się już drugi raz ale na pewno nie ostatni - mężczyzna zaczął się śmiać.
E. Wypuść mnie ! Mało Ci? Wystarczy, że mnie postrzeliłeś nie wystarczy ci to! - zaczęłam krzyczeć
F. Jesteś taka słodka jak się złościsz
E. Nie mów tak do mnie!
F. Ojej moja sierżant zaczyna się bardziej wkurzać?
E. Nie jestem twoja!
F. To w takim razie będziesz
E. Słucham?!
F. To co słyszysz, będziesz moja! Ten twój Krzysiu Cię nie uratuje.

Miałam nadzieję, że Krzysiek i reszta mnie znajdą i będe już bezpieczna, miałam nadzieję że to tylko zły sen i niedługo się z niego obudzę...

Następny dzień

Ta noc była masakryczna ciągle jakieś gryzonie chodziły..

F. Witaj wreszcie wstałaś, myślałem że się nie obudzisz
E. Wypuść mnie!
F. Dobrze wypuszcze, ale Krzysiek musi przyjść tu a wtedy go zastrzele a ty wyjdziesz na wolność
E. Nie! Masz go nie zastrzelać!
F. Ups już dzwonię

Rozmowa telefoniczna

F. Jeśli chcesz zobaczyć Emilke żywa musisz przynieść 150tys dzisiaj o godzinie 18 przy starych magazynach pod Wrocławiem.
K. Ale masz jej nic nie zrobić do tego czasu! Rozumiesz?!
F. Jeszcze zobaczymy - zaczął się śmiać

18

F. Nie szarp się tak bo zginiesz!
K. Puść ją!
F. Masz forsę?
K. Tak
F. Postaw worek i się odsuń

Facet cały czas trzymał mi pistolet przy głowie i poszedł sprawdzić pieniądze.

F. Dobra kasa się zgadza, dopóki nie powiem że możesz do niej podejść to nie pochodzisz bo zginie. Rozumiemy się ?
K. Tak

Mężczyzna odchodził ode mnie powoli naprawdę się bałam. Nagle padł strzał, poczułam ból..

F. Dzięki za forsę a ta twoja sierżant już nie jest mi do niczego potrzebna

Z tego co pamiętam to Krzysiek podbiegł do mnie i wezwał karetkę. Tyle co usłyszałam to to że rana jest bardzo duża i że prawdopodobnie mogę nie przeżyć..

Szpital

Gdy się obudziłam zobaczyłam Krzyska ktory jest przy mnie nagle zaczęło mnie boleć miejsce gdzie była rana postrzałowa i jedyne co usłyszałam to charakterystyczny dźwięk który był ciągły i nie miał przerwy...

Pamiętnik Drawskiej Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz