Dimineața venise in grabă. Razele soarelui il făcuse pe cel mai mare in vârstă sa scoată cateva înjurături fiindu-i lene sa se ridice din patul său moale si călduros. Cel mai depreț lucru al său pe care n-ar fi dat nici un pian acoperit cu zmaralde era somnul , liniştea , pacea ce se afla in casa sa.
Primise un mesaj neașteptat. Era sora lui. Tocmai il anunțase ca una din dragele sale rude va veni în Seul. Ea locuia in Daegu, de unde venea si activul nostru leneş de meserie. Nu , nu glumeam. Meseria sa era pianul, era un compozitor râvnit cunoscut de cateva persoane... era pianist. Iubea sa cânte la pian. Cu toată agitația si zarvă din-afara apartamentului său calmantul lui era muzica clasică cu toate ca el părea un băiat rece si țfnos era liniştit si deschis la minte.
Era ora 11:32 AM, sora sa va ajunge peste exact 3 ore si 31 de minute. Avea timp sa faca un duş pentru a nu se simti mirosul de transpirație ce era inbibat in hainele sale.Se ridică lenes din pat si înaintează cu paşii lenți spre locul unde urma sa scape de vechiul miros ce începuse să-i înțepe ochii cu un nou miros înviotor de vanilie. Paşii celui vopsit gri ating podeaua uşor încălzită de razele fierbinți ale soarelui parcă pregătindui deja calea spre locul unde ce ma să-si servească micul de jun. Ajunse-se in bucătărie deschizând frigiderul căutânduşi ceva hrana pentru începutul zilei pana când telefonul îi vibrase pe blatul dulapului alb imaculat. Primise un mesaj nou. Surprinderea i se citește usor pe chip luand telefonul si deschizând notificarea cu surprinderea sa. Oftase. Oftase dezamăgit văzând ca cel ce il căutase era acea pacostea de ....
Jimin
--------------------------
민윤기-Yoongi
CITEȘTI
Chat♡YoonMin♡
FanfictionCred ca ati mai citit carti de genu dar ori cum va 'explic' -- "Yoongi si Jimin sunt doua persoane necunoscute dar incep sa vorbeasca din intamplare si devin din ce in ce mai apropiati. "--Dah..normal ca asta e mirobolanta descriere ^^ Lectura placu...