Home

35 3 0
                                    

- Σταμάτα. Τι ακριβώς κάνεις?" Τον ρώτησα καθώς τον έσπρωχνα μακριά μου.

Σπάζοντας το φιλί κατάλαβα αμέσως ότι τον πλήγωσε βαθύτατα η κίνηση μου.

- Εγώ... Εγώ σε θέλω. Και σε θέλω από πάντα. Και όταν ζηλεύεις με τρελαίνεις και δεν θα με αγαπήσεις ποτέ όσο σε αγαπώ εγώ γιατί δεν σε νοιάζουν τα αισθήματα μου και με βλέπεις σαν φίλο και αυτό με πονάει τόσο πολύ που με σκοτώνεις και δεν θέλεις να-"σταμάτησε απότομα όταν του άφησα ένα απαλο φιλί στο μάγουλο και τότε κατάλαβα πως εζεγνε αλκοόλ.

Έπρεπε να το είχα αντιληφθεί πιο νωρίς, από την γεύση του.

Γλυκιά και πικρή ταυτόχρονα.

- Cade έχεις πιεί πάλι... Γιατί?" Τον ρώτησα ενώ είχε γύρει επάνω μου και απέφευγε το βλέμμα μου.

- Γιατί δεν με καταλαβαίνεις. Δεν με νοιάζεσαι... Κρυώνω."

- Φυσικά και σε νοιάζομαι. Και σε καταλαβαίνω. Δεν έχει σημασία το πώς αισθάνομαι για εσένα. Είμαι απειλή για όλους. Και δεν θέλω να σε χάσω ποτέ από την ζωή μου. Αλλά ποτέ δεν θα μπορούσε να υπάρξει κάτι μεταξύ μας. Λυπάμαι. Έλα να πάμε στην φωτιά." Του είπα και στο μαζί.

Το πόδι του δεν είχε γιατρευτεί τελείως,γιατί δεν είχε βρέξει εδώ και βδομάδες, όμως μπορούσε να περπατήσει.

Το έβαλα να ξαπλώσει δίπλα στην φωτιά.

Ο Ferg κοιμόταν ήδη και η μικρή κυλιοαν γύρω από την φωτιά.

Ξεκίνησα να απομακρύνομαι αλλά τοτε κάτι με σταμάτησε.

- Κρυώνω. Μείνε μαζί μου." Με παρακάλεσε και έκατσα δίπλα του.

Τον σκέπασα καλύτερα με το πανωφόρι του και ξάπλωσα εχωντας ακόμα το χέρι μου μέσα στο δικό του.

- Θέλω να σε φιλάω μέχρι να αφήσω την τελευταία μου πνοή πάνω σε αυτόν τον άθλιο κόσμο."

Μου ψιθύρισε στο αυτί και ένιωσα ένα ξαναμα στο πρόσωπο μου.

Περίμενα μέχρι να κοιμηθεί και σηκώθηκα ώστε να φτιάξω την φωτιά.

Όλο κρύωνε τώρα τελευταία.

Η φωτιά δυνάμωσε και έτσι έπιασα το σκοινί που της είχαμε περασμένο στο λαιμό και την έσυρα με την ουρά στα σκέλια μέχρι τον Cade.

Το έδεσα στο χέρι του και κουρνιασε κοντά του.

Δεν είχα κανέναν λόγο να ζηλεύω πως θα μου κλέψει τον καλύτερο μου φίλο.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Aug 07, 2018 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Lucifer's Daughter Is AliveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora