Sabah güneş ışınları yüzüme çarparken uyandım . Esneyerek yatağımın yanındaki komedinin üstündeki saate bakındım. Saat daha 11.00'di . Benim için erken bir saatti , gel de anneme anlat . Herneyse , Bugun cumartesi olduğundan dolayı zamanımın hepsini evde geçirmeyi planlıyordum . Tv ya da Film seyrederdim herhalde . Bunları düşündükten sonra yatağımdan kalkarak banyo ya yöneldim .
Aynada kendime bakınca o kadar değişik görüyorum ki kendimi '' Bu benmiyim yaa , vay be ne tipe girmişim ama ''diyorum içimden . Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynaya birdaha baktım , Ve yüzüm - Yıkamadan önce berbattı , makyaj kalıntılarını söylemedim bile - bu sefer daha iyi gözüküyordu . Saçımı taradım ve ardından aşağıya indim . Annem işe gitmiş bile - Babam yıllar önce ölmüş , yani kaybolmuşta bu zamana kadar gelmediyse evine , ölmüştür herhalde çünkü mezarı bile var her yıl ziyarete gidiyoruz - Annem giderken bana kahvaltı bile hazırlamamış . Cık Cık Cık . Of çok açıım yaa birde bişeyler yapmaya üşeniyorum zaten . En iyisi üst raftan mısır gevreği çıkarmak olduğunu düşündüm ve elime aldığım kase'ye gevrek koydum . Süt almak için buzdolabını açtım ki evde süt yok . Dolaba birdaha baktım cidden süt yoktu evde , şimdi git markete birde süt al dimi .
Üst kata çıkarak üstüme beyaz bir tişört altıma bir eşofman giydim . Ne de olsa markete gidiyorum özenmeme gerek yok diye düşünerek elime geleni giydim işte .
içimden Keşkee özeneyymişiiim bee dedim neden mi?
çünkü bizim oturduğumuz siteye bir aile taşınacağını duymuştum ama yaşlı bir şirin teyze ve tonton bir amca taşınır diye düşünmüştüm Gel de gör ki bakımlı bir bayan ve eşi , kapının yanında işcilere talimat veriyor Benim yaşımda yada 1 - 2 yaş büyük biri - yaşım 16 bu arada - adamın yanında durmuş oda talimat veriyordu ama çocukta iyiymiş .Merdivende durdum bi an acaba gerimi gitsem falan diye ama neye ya boşver tanımıyorum zaten diyerek aşağı indim ve o bakımlı kadın birden '' Başaakkkk canııımm '' Diyerek sarıldı .
Birden içimden '' haa ?? '' diyorum da neyse zxczxcdcxz
''Pardon ben çıkaramadım dedim . Kadın bana samimi bir şekilde bakarak
'' Ben annenin iş arkdaşıyım , kiralık bir ev arıyorduk ve oda burayı önerdi ayrca güvenli dedi annen sana söylemedi mi '' dedi
Bi an kadının suratına öylece bakakaldım .
Nee !! Nee !! Ne !!?!!
Annemin iş arkadaşımı ıyyy Siteye zaten bir avukat yetiyordu şimdi 2 oldu bırakmazda bu peşimi çok konuşur diye düşündüm . Bi an hala kadının suratına baktığımı hissettim ve hemen bir gülümseme yerleştirerek '' Ne güzel sık sık görüşürüz artık ne de olsa komşumuzsunuz'' diyerek güldüm .
Kadında güldü . Aslında samimi ve iyi birine benziyor kadını sevmeye başladım. Kocasıylada tokalaştıktan sonra markete gideceğim aklıma geldi ve '' üzgünüm sohbet etmek isterdim ama gitmem gerek'' diyerek yanlarından ayrıldım .
Markete giderken hasan abi herzaman ki gibi bana gülerek '' Bugun de mi süt yok '' diyerek dalga geçti . Hayır yani 3 günde bir süt almam garip te annemin bana kahvaltı hazırlamamasımı garip değil . Her seferinde anlatmaktan yoruldum valla . Süt reyonundan bir süt aldım ve parasını ödeyip çıktım . Siteye doğru giderken pamukşeker satan birini gördüm, valla ne yalan söyleyeyim o kadar çok seviyorum ki 6 tane aldım . Eve giderken dikkatimi bir çocuk çekti , iyice baktıktan sonra çıkardım kim olduğunu siteye yeni taşınan çocuk . Çocuğa bak ya sitedeki kızlarla tanışmış ve kaynaşmış bile '' Özgüvene bak beee '' diyerek eve girerken sitenin kapısında hala talimat veren anne ve babasını gördüm . Gülümseyerek yukarıya doğru çıktım . Eve girerken hemen pamukşekerimin birini açarak yemeye başladım .
Bi anda çok sıkıldığımı farkettim .
Telefondan whatsapp'a girerek Aslı'yı çevrimiçi yakaladım ve hemen mesaj attım . '' Evde canım çok sıkılıyor , bize gelde bişeyler yapalım sana uyarsa tabi '' dedim . Anında cevap verdi . '' Tamam canım zaten bende sıkılıyordum dedi . Mesajı görür görmez hazırlık yapmaya başlicaktım ki - aslı beni iyi tanıyor - Hazırlık yapcağımı bildiği için aradı ve '' Bugun dışarda takılalım çok sıkıcı evde oturmak '' dedi '' ya ama ben hazırlık yapcak-'' derken sözümü böldü ve '' 30 Dakikan var 30 dkya seni almaya gelcem hazır ol öptüm '' diyerek telefonu kapattı . Ben de yukarı çıkıp hazırlanayım bari dedim bir rimel ve aylaynır - nasıl yazıldığını bilmiyom xzczcx - çekerek makyajım hazırdı . Saçlarım zaten kedi bıyığı gibi dümdüzdü . Saçlarım ve makyajımmı tamamladıktan sonra saate baktım kaç dakikam var diye ve tamı tamına 20 dakikam vardı . Çok çabuk hazırlandığım için kendimi ilk bi tebrik ettim zxcxz . Üstüme hemen karar vermeye gerek yok diyerek yarım kalan kahvaltımı tamamlamaya aşağıya indim ki bi an iştahım kaçtı . Tekrar yukarı çıkıp üst bakarken kısa kot şort ve üstümede bir tişört giydim . tişörtü kotun altına sıkıştırdıktan sonra siyah bir ceket ve siyah bir dolgu topuk ayakkabı giydim vee hazırdıım üstelik daha 9 dakikam vardı . Kendimi tebrik ederken telefondan aslıyı aradım ve hazır olduğumu gelmesiini söyledim . Aynı sitede oturuyoruz ama ben o kdar üşengecim ki ben değil o bize geliyor zxcx . Aslı geldi ve çıktık .
--------------------------------------------- BİRKAÇ SAAT SONRA ---------------------------------------
Aslı'ya bugun için teşekkür ederek içeri girdim . o kadar yorgundum ki ölecek gibiydim . Telefonu açıp saate baktım ve saatı 21:30 du . Annem daha gelmemişti . Tam yatmaya hazırlancaktım ki zil çaldı , kapıyı açtım ve gelenin annem olduğunu gördüm . Annemi öptüm ve '' Çok uykum var anne iyigeceler '' diyerek tam yukarıya çıkacaktım ki '' Konuşmamız gereken bir konu var konuşalım öyle yat '' dedi. '' tamam '' dedim ve koltuğa oturdum .
''Kızım okuldan aradılar dün , derslere odaklanmıyormuşsun ve öğretmenlerine sürekli atar yapıyormuşsun senden çok şikayetçiler bu yüzden okula gittim ve müdürün başka bir okulda düzene girmenin daha iyi olduğunu söyledi bende istanbuldaki arkadaşım kemal'i arayarak , sana eşyalı bir ev ayarlamasını söyledim oda sağolsun kırmadı ve ayarladı , ilk aylar biraz zor geçebilir ama alışacaksın hem yeni şehir ve yeni insanlar seni düzeltebilir , hem zaten sende istiyordun bunu değil mi '' dedi .
Annemi dinledikten sonra dona kaladım
ifadesiz ve duygusuz bir şekilde suratına baktım.
Annemsiz zor olacaktı ama bunu zaten birgün yapacaktım fakat şimdi hazır değildim . Anneme dönerek
'' Peki neden başka okul değilde başka şehir ? '' diye sordum .
'' Çoğu okulda arkadaşlık hemen kurarsın çünkü hemen hemen her okulda arkadaşın var ve burdakiler hep aynı ve çevrende aynı olacak , ayrıca çevren geniş burda orda çevren olmayacak belki iyi bir çevre edinirsin orda - umarım - hepsi senin eğitimin için '' dedi ve hemen ardından
''Pazar akşamı gece 02:00'da uçağın kalkacak ama 1 hafta alışman için okulun müdürüyle konuştum gittiğin gibi hemen ertesi gün başlamicaksın 1 hafta da kendini ve evini düzene sok . Seni sürekli arar ve ziyarete gelicem merak etme . Kemal amcanda seni kontrole gelir hem '' dedi
Bunu yapabileceğimi düşündüm.. ama sadece düşünmüştüm
''Tamam'' diyerek odama çıktım.
Aslı...okulum ... kızlar ... hepsini özleyecektim . Hasan amcayı ve onun hep '' yine mi süt '' diyişini özleyeceğim .Ciddi ciddi özleyeceğim . Bunu hiç özleyeceğimi düşünmemiştim .
Neyse Aslı'ya ve kızlara yarın whatsapp grubu açar ve söylerim çünkü vedalardan nefret ederim . Üstümü değiştirerek yatağa koyuldum
yeni bir hayat beni bekliyordu ve bakalım nasıl bir hayatım olacaktı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Aşk
Teen FictionSen onun için şehirleri arkana alırsın , Denizleri geçersin , Aptal olursun , O seni sadece bir mesajla terk eder , Üstelik mesajı sesli bile değildir ..