ORTAOKUL ÇOK SÜPER

1.6K 37 23
                                    

1.BÖLÜM

Okulun kapanmasına son bir ay kalmıştı . Yuppi çok mutluyum ya !!!! Yine okulda sosyal işliyoruz . Şu kadına gıcık gittiğim kadar kimseye gitmiyorum ya . Aman boş ver onu kim takar biz arkada ortamı kurmuşuz o yeeeee öyle havada sudan lakırdı edip duruyoz . Aman allahım hoca bana doğru geliyo SIÇÇÇÇ dayağa yedin amk . Bütün sınıf bize bakıyo ya . Ben hocadan kaçmak için kalktım ama nafile yüzme tokat atıcaktıki son anda çevik bir hareketle kurtuldum tam vurmadı ama kafama denk geldi .Ben istifimi bozmadan '' bişey yok acımadı ki '' dedim gülerek . Oh canıma deysin niha haa haaa . Sonra yerime oturdum . Merak etmeyin her zaman böyleyiz müdüre hiç götürmedi be allah razı olsun .Bazıları bana hakaret etsede umrumda olamadı kendilerin sanki çokta düzgünde hepsi tam bir bitch . (kusura bakmayın gardaşlar :) ) Okul sonunda biti ve eve gittim. Az oturdum sonra sosyal testi çözmeye başladım . Derslerle aram iyidir en sevdiğim derste sosyaldir ama bu hocayı seviceğim anlamına gelmiyor . Akşam yemeği yedikten sonra azdağa ders çalışıp bizimkilerin yanına gittim . Her zaman ki gibi televizyona bakıyorlardı bende oturp bakmaya başladım . Uykum gelincede uyudum inşallah kabus görmem be .Sabah hiç kalkasım gelmiyor ya . Zaten geç kalkıyorumda izin verseler saat onda kalkıcam. Saat 7:50 de kalktım. Şimdi diyeceksiniz oha ama benim okulum saat 8:20 başladığından telaşa gerek yoktu bide geç kalayım nolcak ? Okul kıyafetlerimi giydiğim evden çıktım . Okul evimize çok yakım olduğunda 10dk vardım 10dk bizim sınıfın kızlarıyla lak lak ettik . Oturduğumuz yerden kalkıp sıraya doğru yürüdük . Artık andımızda okunmuyordu . Müdür yine bişey zırvalıyordu . Bende '' hadi be dayı çok uzattın ''dedim Bütün sıra benim dediğime güldü . Eee ama haklıyım . Bir hoca bu gün çöp toplayak sınıfları söyledi . Bunların arasında bizde vardık . Ama bizim sınıfın çöp toplamama gibi bir alışkanlığı olmadığından bazıları yürüyor bazıları çöp topluyormuş gibi yapıyor bazı slaklarda çöp topluyor ben ise duvara oturmuş yanımda bir iki arkadaş konuşuyoruz . Hoca bizi gördü.Ve yanımıza doğru gelmeye başladı . Ben yerimden hiç kalkmadan hocaya doğru sinir bozucu gülüşümü gönderdim . Hoca elini boş diye salladı arsız filan dedi ama kimin umrunda sonra bizi kaldırdı bizde yürümeye başladık . Sonra sınıfa gittik . Dört göz Durdu bizi sınıfta oturmuş bekliyordu . Lan bu evlenmeyecekte bu gidişle . Kadın bildiğin rüküş yani bide gözlük takıyor . Sınavlardanda hiç kopya çektirmez . İnsafsız kadın . Arada bi mübarek gününe denk gelir lensleerini takar ve güzel şeyler giyer de gözümüz eski salığına geri döner . Hiç ara verdirmenden türkçe öalışma kitabını yaptırır . Kimileri boş boş gitaba bakar kitapta ona bakar. Ben yine bişeyler yazarım da hoca beni kaldırdığında afallamayayım diye. Hay ben senin ya hoca beni kaldırdı . ''Havva bu soruyu sen yapsana'' niye ben ya diye iç çekerken soruyu yaptığımı farkkettim ve sınıfa okuyup yaptım . OHHHH be son anda paçayı kurtardık .Annam ağladı len . Allahtan zil çaldı yaaa .

BU BENİM İLK HİKAYEM ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ BURDA YAZDIKLARIM ÇOĞUNLUĞU GERÇEKTİR YADA GERÇEK HAYATTAN ESİNLEMİŞTİR VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BİRDAHAKİ BÖLÜME BAYYYY !!!!

ORTAOKUL ÇOK SÜPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin