~~***TÜKÜRÜK***~~

291 16 3
                                    

SLM GENÇLİK NE ZAMNDIR YENİ BÖLÜM YAZMADIM DAHA TEOGTAN YENİ ÇIKTIM EVE GELDİM . ÜZERİMİ DEĞİŞTİRİP BİLGİSAYIRN BAŞINA GEÇTİM ŞİMDİ SİZE YENİ BÖLÜM YAZICAM İŞTE :) 

    

Öfff yarın teog var amq ya bu nedir ? Nedir biz bu öğrencilerin hayattan çektiği . Okuldan çıktım . Ağır ağır eve yürümeye başladım . Eve geldiğimde odama geçip üzerimi değitirdim . Annemgil evde yoktu . Bende bilgisayarın başına geçtim .

Facebook girip gezinmeye başladım . Allahım bu nedir amk ya oğlum sen 47 kromozomlumusun ? Tipe bak kaşlar ana yol şeridi gibi mübarek orman sanırsın . Bıyıklar desen hiç konuya girmiyorum . La insan hiç babasıyla berbere gitmez mi ya ? 

Çocuğa acıyıp az daha kalsa berber paranı ben vereyim mi diye mesaj atçaktım . Yeminle evlat olsan çıplak elle sevilmezsin . Allah bilir bunu anası cami avlusuna bırakmıştır da alan olmamıştır . 

İnsan çocuk yapmaktan soğuyor lan !!! Bunun resmini sigara paketlerine koyup sigara içerseniz böyle çocuğunuz olur diye şerefsizim Türkiye sigarayı bırakır . 

Keko zaman tüneline ne yazmış ya ''gönlünde yer yoksa sevgilim, mühim değil ayakta da giderim.'' oğlum ben senin yüzüne toplu taşımayı bırakırım .  

Neyse daha fazla gözlerimi bozamıyacam ve daha fazla dayanamayıp faceden çıktım .

Wattpade girdim bakalım kitapların yeni bölümü gelmiş mi hayır gelmemmiş ve wattpad sekmesinden çıktım . Yarın Teog var ya az heycanlıyım galiba . Pencereden dışarı baktımğımda hava kararmıştı facede baya bi dolaşmıştım.

İnkilaptan kongreleri tam olarak bilmiyordum ve türkçeden anlatım biçimlerini . Biraz onlara çalıştım .

Annemgil gelmişti galiba . ''Kızım hadi gel yemek hazırladım yiyelim '' dedi .Kadın gelmiş bide yemek yapmış ben kendimden geçmişim heralde .

Mutfağa geçip sandalyeye oturdum . Babananem ve dedem salonda namaz kılıyordu . 

''Eee heycanlımısın ? '' dedi annem .

''Eh birazcık heycanlıyım işte '' dedim .

Babannem salondan '' Ben ona yasin okurum hiç bişey olmaz '' dedi . İçimden iyi bari bideokunmuş pirinç ver tam olsun . Onlarda namzalarını kılıp masaya oturdular annem yemeği tabaklara koydu .

Babam ise daha işten gelmemişti . Zaten sonra yerdi .Yemeğimi yiyip sofradan kalkıp ''Ellerine sağlık '' dedim anneme .

Babaannem ''Odana gitme yasin okuyayım sonra gidersin '' dedi .

Bende ona tamam anlamında başımı sallayıp lavoboya girip ellerimi yıkadım . Onlarda salona geçmişti .

''Gel bakayım geç önüme otur '' dedi . Bende onu önüne oturdum . Eline bi dini kitap alıp içinden okumaya başladı . Baya bi okumuştu . En sonunda ''İnşallah iyi notlar alırsın tütü tü tü maşallah '' diyip yüzüme tükürdü . ''Babaanne Allah seni netsin ya '' diyip lavoboya koşarak girdim . Güzelce yüzümü yıkadım . Kadın sanırsın lama ya .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ORTAOKUL ÇOK SÜPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin