HAVADA TOSUN KOKUSU VAR

283 14 1
                                    

Bu gün yine dershane vardı . Okul çıkışı hızla eve doğru yürüdüm . Evimiz okula yakındı ama dershaneye geç kalmak istemiyordum . Eve geldim üzerimi değiştirdim . Dershane kitaplarımı çantama katıp yola çıktım . Dolmuş bir süre sonra geldi . Dolmuşa bi kadın girdi . Sen ne sıkıtın üzerine ya . Hani bi şurup kokusu olurya onun gibi . Nerdeyse oksijen kaybından gidiyodum . Daha namaz bile kılmamıştım . Neyse kadın sonra indi . Bi süre sonra bende durakta indim . Karşıya geçip dershaneye doğru yürümeye başladım . Dershaneye vardım bizim tembeller yine ödevi yapmamış dershanenin bahçesinden bi masanın etrafından doluşmuşlar . 

'' Havva sen şu matematik testi ödevini yaptın mı ? '' dedi Bekir

'' Hasss ya off yapmamıştım '' dedim

Daha sonra Buse geldi o yapmış bize verdi bizde ondan baktık . İçim rahatladı ya sonra hep beraber sınıfa geçtik hoca daha gelmemişti . 5dk sonra hoca geldi dersi işledik . Daha sonra ingilizce dersi vardı onuda işledik . En son fen dersi vardı . VAMPİRNURSEL derse girecekti . Ona VAMPİRNURSEL diyorum çünkü insanın hayat enerjisini emer . Bahçeye çıkmıştık oturmaya . 7A1 lerin dersi bitmişti .biz bugün 3 ders görüyoruz onlar iki yarında biz 2 ders görücez onlar 3 . Herneyse bizim Simgeyi hatırladınız mı ? facebook takıntısı olan kızı . Eskiden bizim sınıfta olan ama şimdi 7A1 olan Ramazana aşık olmuştu . 2 haftadır beri çocuğun peşinde. Ama çocuk onu istemiyor . Zil çaldığında çocuk Simgeyle karşılaşmamak için sıçtığı boku tekrar götüne katıyo o kadar vahim yani . İşte bunlar dersten çıktılar Simge çocuğu gördü . Çocuk caddeye çıkmıştı . Simgede onun peşinden caddeye koşarak çıktı . Ben dururmuyum  götümün üstünde bende simgenin peşinden gittim .Mal koşarken parasını düşürmüştü . Bende sonra geri vermek için aldım parasını . Tam bende onlarla birlikte caddeye çıkıyodum ki zil çaldı . VAMPİRNURSEL den sonra girersem kesin beni yok yazacktı hemen sınıfa koştum . Sınıfa girdim . Allahtan daha yeni girmişti derse . Yoklamaya başladı . Simge yoktu kesin hayla Ramazan ' la konuşuyordu . 

Hoca bana dönerek  '' Havva Simge nerde? '' dedi .

İşte şimdi sıçtın kızım . 

'' Hocam Simge birisiyle konuşmaya gitti '' dedim . 

'' Kiminle konuşmaya gitti '' dedi . Amk böyle cevap verirsen işte böyle kalırsın . Bütün sınıf bana bakıyordu .

'' Ben söyleyemem gelince kendisine sorun  '' dedim

Ben cümlemi bitirir bitirmez Simge içeri girdi .

Hoca '' Simge kiminle konuşuyordun  ? '' dedi hoca . Ortalığı yeminle bok götürüyo o da sıçtı . 

'' Şeyyy hocam  '' derdemz  Simge , Bekir '' Ramazan hocam '' demez mi ,dedi . 

Hoca '' ne konuşuyordunuz Ramazanla ? '' dedi 

'' Hiçç hocam ders notlarını verdim '' dedi . Hocada nahh  simgenin dediğine  inandı . 

'' HOCAMMMMM HAVADA TOSUNNN KOKUSU VAR '' dedi Bekir .

Ramazanın soy adı tosun olduğundan . Bütün sınıf gülmeye başladık . Benim gülmekten gözlerim yaş aktı . Hiç gülmeyen VAMPİRNURSEL bile güldü o derece . 5dk böyle güldük . Daha sonra hoca derse döndü .

UMARIM YENİ BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR . BU BÖLÜM TAMAMIYLA GERÇEKTİ NE HAYAL ÜRÜNÜ NEDE ALINTI . VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN .BİR DAHAKİ BÖLÜME KADAR GÖRÜŞÜRÜZ BY BY BY .

ORTAOKUL ÇOK SÜPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin