2.Bölüm ''GERÇEK''

181 16 7
                                    

2.Bölüm

Burnumda hala etkisini devam ettiren bayıltıcı kokuyla beraber gözlerimi kırpıştırdım.Ellerim direk olarak ağrıyan başıma giderken bir arabada olduğumu anladım.

Yüzümü buruşturarak bir kaç küfür savurdum ve kapıyı açmaya çalıştım.

Kitliydi.

Bir benzin istasyonundaydım ve güneşin doğmasına az bir süre vardı.

En son neler olduğunu hatırlamaya çalışırken başımdaki ağrıya hala küfür ediyordum.

''Siktir,siktir,siktir!'' 

O lanet olasıca koltuk arkadaşım beni kaçırmıştı!

Hayatımda hiçbir aksiyon ya da değişik olaylar yaşamayan ben kaçırılmıştım.

Hemde hiç bir şekilde anlam veremediğim koltuk arkadaşım bunu yapmıştı.

Yanımdaki kapı açılırken içeri soğuk akın etmişti ve ben polarımı iyice çekiştirip gözlerimi tekrar kapattım.

Uyuma numarasını gayet güzel sürdürebildiğime inanırken poğaça kokusu burnumu doldurmuştu.

''Uyanık olduğunu biliyorum.Şimdi o s*ktiğimin gözlerini aç ve yemek ye.Ölmek istemezsin.'' Dedikleriyle kalbim teklerken gözlerimi araladım.

''Benden ne istiyorsun seni hastalıklı p*ç!'' Dudakları yukarı kıvrıldı ve elindeki poşetten poğaçasını çıkarıp büyük bir ısırık aldı.

''Hm,bu sorunun yanıtı bende değil güzelim.'' Ağzı doluyken konuştu ve çok şirin-

Beni kaçıran hastalıklı bir p*çin şirin olduğunu düşünmem mi kötüydü yoksa şu kaçırılma kısmı mı?! 

Tanrım,annemler beni geberticek.

''Onlara Ankaraya ulaştığına dair bir mesaj çektim.'' Az önce ben sesli mi konuşmuştum?

''A-ama benim şarjım-''

''Bir tesiste doldurdum.''

''Biz nerde-''

''Ankaraya giriş yapmak üzereyiz.''

''Benden ne istiyor-''

''Lanet olası çeneni kapat!'' 

Sert sesiyle beraber ürkmüştüm.Kafamı geriye yaslarken aklıma binlerce sorun akın ediyor ve korkuyordum.

''B-ben normal bir insanımdır bakın,kimseyle şu güne kadar sorun yaşamadım.Ha bir kere anasınıfında bir kızla barbie için kavga etmiştim onun intikamıysa-''

''Nefes al Ada.Derin nefes al.'' Bana şaşkınlıkla bakıp arabanın hızını arttıran Eren'e baktığımda ciddi anlamda nefes almadığımı farkettim.

''Pekala,iyiyim.'' Elimle başımı ovuşturup bir kaç saniye gözlerimi kapattım.

''Mafya babası mı seni gönderdi?'' Rahatsız bir ifadeyle yüzünü buruşturdu.

''Hayır.''

''Organ mafyası?'' 

''Ihm,yanlış tahmin.''

YOLCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin