Реших да се разровя за интересни факти относно Мерилин Менсън, пък и всичко около него е интересно. Напишете колко от фактите вече знаехте! с:
1. Джони Деп и Мерилин Менсън отдавна са приятели. И двамата имат татуировка на фразата "No reason", върху китките им.
2. Менсън обича да пие абсент толкова много, че има свой швейцарски абсент, наречен "Mansinthe", и съдържа 66% алкохол по обем.
3. Етикетът на Mansinthe изобразява един старец, който се готви да отпие от чаша абсент. Тази картина от Менсън се нарича "Когато стана стар", която той използва в етикета на своя абсент.
4. Музиката на Менсън беше обвинена, че е повлияла на трагичната стрелба в училище в Колумбия.
5. Мансън събира метални кутии за обяд от 40-те и 50-те. Той също така събира остарели медицински протези и други стари медицински сувенири.
6. Менсън е огромен фен на Уили Уонка и Шоколадовата фабрика.
7. Макар че сега е атеист, той учи в католическото училище от 1-ви до 10-ти клас.
8. Менсън има малки роли в Eastbound and Down и Californication, както и във филмите Lost Highway, Porno Star # 1, Party Monster, Jawbreaker.
9.Менсън призна, че е срамежлив и че има странна фобия, че къщата му ще се запали един ден. Поради това той оставя бельото си около глезените си и оставя светлините, когато прави секс само в случай, че трябва да избяга.
10. Менсън често носи две различни цветни контактни лещи и в двете си очи като почит към двамата ученици на Дейвид Бауи.
Разбрах за Мерилин Менсън от клип, в който ученици реагират на негови песни с клиповете. Мислех си, че е твърде странен за предпочитанията ми и като цяло не харесах песните му. А сега съм слушала всяка негова песен и пиша глава за него в тази книга. 4.8.2018
Коя ви е любимата песен?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Music lovers
DiversosКнигата е за фенове на рок, метъл, пънк музика. #35 Random (2017) #6 Music (2018)