1.

92 9 0
                                    

Ava.

''Ava, waar ben je?'' hoor ik mijn kamergenoot door ons appartement roepen. Mijn kamergenoot is Lia. Ik ken haar nu bijna een jaar maar ze is toch m'n beste vriendin. ''Hier!'' roep ik terug, ''Kun je heel eventjes komen?'' vraagt ze. Ik zucht maar sta toch op, en loop mijn kamer uit.

''Ja?'' vraag ik haar als ik de woonkamer binnenloop. ''Nou eh ...'' begint ze grinnikend. Ik rol mijn ogen en gooi een kussen tegen haar aan. ''What's up?'' zeg ik lachend. Ze haalt twee tickets tevoorschijn. Where We Are Tour - One Direction - O2 Arena.  

Nee. Dit kan niet waar zijn. ''I-ik ..'' , ze lacht en valt me aan met een knuffel. ''Backstage.'' fluistert ze. Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven, nee. Na 3 jaar, 3 jaar verdriet, verwarring en pijn zal ik hem weer zien. Zal hij me nog wel herkennen? Pft, waarschijnlijk niet joh. ''Hoe dafuq heb je dit geregeld?'' vraag ik aan Lia. ''Jaaa ...'' zegt ze met een grijns. ''Nou?'' vraag ik terwijl ik een wenkbrauw ophaal. Ze lacht en staat op. ''Tja, dat is voor mij te weten en voor jou om erachter te komen.'' zegt ze lachend. Oh Lia toch. 

''Geweldig Lia. Maar alsnog, ik weet niet hoe ik  je genoeg moet bedanken. Het betekent echt veel voor me Lia.'' zeg ik spelend met mijn ticket. ''Ik weet dat het veel voor je betekent, daarom heb ik ze geregeld boo.'' zegt ze glimlachend. Ik kunffel haar nog een keer. ''Je hebt ze van Ash gekregen of niet soms?'' fluister ik. Ze knikt, en we beginnen allebei te lachen. 

Ash, nou ja Ashton, is Lia's vriendje. Ze hebben al 2 jaar samen. Ik heb z'n vriend Luke voor een tijdje ge-date, maar dat werkte allemaal niet zo goed dus hebben we het maar uitgemaakt. We zijn gelukkig nog wel vrienden. 

''Hey Ava ..'' zegt Lia zacht. ''Ja Lili?'' , ik zie dat ze even twijfelt maar reageert daarna toch. ''Vind je 'm nog tja 'leuk'?'' vraag t ze. Ik haal mijn schouders op. ''Eerlijk gezegd weet ik het niet zo goed Li.'' zeg ik zuchtend.

*flashback*

''Niall, nee niet doen!'' gil ik lachend. ''Sorry prinses'' en bam. Ijskoud water. Ik kom weer boven water en geef hem de vinger. ''Ik haat jou!'' zeg ik lachend. ''Hou ook van jou hoor.''' zegt hij terwijl hij me een lucht kus ''stuurt'. ''Wil je even wat dichterbij komen?'' vraag ik zo lief mogelijk. Hij haalt zijn schouders op en loop dichterbij. Ik grijp z'n enkels zodat hij ook in het water valt. Ik begin hysterisch te lachen als hij boven water komt. ''Bedankt, vond het echt geweldig, whoo!'' zegt hij met sarcasme. Ik glimlach en kus zijn wang. 

''Je lijkt net een smurf.'' giegelt hij. ''Oh sorry hoor, je krijgt het ook helemaal niet koud als je in ijskoud water wordt gegooid door een sukkel.'' zeg ik met sarcasme. ''Ohh sukkel?'' vraagt hij. Ik knik. ''Maar hij is een lieve sukkel.'' zeg ik met een glimlach. ''Precies en die sukkel houdt heeeeel erg veel van zijn sukkelin.'' zegt hij terwijl hij me naar zich toe trekt. ''Serieus Niall, sukkelin?'' , hij knikt en rust zijn kin op mijn schouder. ''Ik hou van je mijn perfecte sukkelin.'' 

*flashback over* 

''Ava luister je nog wel?'' vraagt Lia. ''Huh oh nee, sorry wat?'' , Lia schudt haar hoofd en glimlacht. ''Ik zei, dat we echt moeten gaan shoppen voor het concert. Het is al over 4 dagen lieverd.'' 4 dagen? 4 DAGEN? Je hebt een maand nodig om mijn ugly face te verbouwen. Ik MOET er goed uitzien. Wacht eens, nee. Juist helemaal niet. Hij heeft me al in geen 3 jaar gesproken, waarom zou ik dan de moeite doen om er goed uit te zien voor hem? omdat je hem leuk vindt. Shut up hersenen. Ugh.

Niall.

''Oké jongens dat was het voor vandaag, ik zie jullie morgen weer om 14:00.'' zegt Ben. Ik rol mijn ogen, pak mijn vest, en loop richting de uitgang. ''Niall wacht!'' hoor ik Harry roepen. Ik draai me om, en wacht op Harry. 

''Zou je me naar huis willen rijden? Liam heeft me gebracht alleen hij moet ergens zijn, dus hij kan me niet terug brengen.'' zegt hij. Ik knik, ''Tuurlijk.'' , ''Dankje Nialler. Dus hoe gaat het? Ik heb je eerlijk gezegd lang niet 'goed' gesproken.'' zegt hij. ''Tja, hoe het gaat .. dat weet ik zelf ook niet.'' zeg ik zuchtend.

We stappen mijn auto in, en Harry begint meteen al weer te vragen. ''Hoe bedoel je?'' Ik haal mijn schouders op. ''Ik weet het niet. Het is gewoon alsof ik iets verkeerds aan het doen ben, alsof ik iets vergeet.'' zeg ik. ''Oh dat heb ik ook weleens hoor. Heel normaal, gaat vast wel weer over.'' zegt Harry. Ik knik onzeker. ''Ja vast wel ..'' 

Al vlug zijn we bij Harry's huis, en ik zet hem af. ''Dankje voor de rit, zie je morgen Niall!'' Ik geef hem een glimlach, en rijd dan weg. Ik doe de radio aan voor gezelschap. 

''Niall Horan heeft eindelijk na 3 jaar weer een lekkerding op het oog! Barbara Palvin en Niall Horan zijn samen laatst gespot. Heeft deze charmante superster dan eindelijk zijn lucky charms gebruikt? Je komt het alle-'' ik verander van radio station. Pff, paparazzi staan op nummer 1 op mijn lijst van mensen die ik haat. Het is niet eens waar. 

''Oh shit ik moest nog batterijen kopen.'' mompel ik tegen mezelf. Ik verander van richting en ga naar de dichtsbijzijnde winkel. Ik neurie Trough The Dark, en zoek een winkel. Ik ben al een tijdje niet in Engeland geweest, dus ben de wegen al een heel stuk vergeten. Ah daar is er een. 

''Uhm sorry, weet u toevallig waar de batterijen liggen?'' vraag ik aan een meisje. Ze draait zich om en glimlacht. ''Ja natuurlijk, loop maar even mee, dan laat ik het zien.'' zegt ze vriendelijk. Eindelijk, een normaal meisje dat niet flipt als ze me ziet. 'Lia' lees ik op haar naamplaatje. ''Hier liggen ze.'' ze wijst naar een rek waar batterijen liggen. ''Dankjewel Lia.'' zeg ik met een glimlach. ''Geen dank Niall.'' zegt ze met een knipoog. Ik lach zacht en schud mijn hoofd. Voor ' t eerst een rustige.

Ik pak de batterijen die ik nodig heb, en loop richting de kassa. ''Lia, kom op je zei dat je om 17:00 klaar zou zijn!'' die stem. Die stem waar ken ik die van. ''Rustig maar booboo, ik ben zo klaar joh.'' Dat is de stem van Lia. Ik loop in de richting waar de stemmen vandaan kwamen. ''Dat zei je de laatste duizend keer ook dipshit.'' zegt de stem lachend. Dan zie ik haar. 

Avalynn.

A/N: oké dus dit is het eerste hoofdstuk! Ik hoop dat het niet al te slecht is lol xd. Het volgende hoofdstuk komt waarschijnlijk als ik wat meer reads heb :) xx 

Vote? Comment? Thanks. <3 

Broken Promises. • Niall Horan fanfiction. (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu