Agustinobernasconi:Ultima plimbare din America!!
❤429.005
💬123.038Comentarii:
Karolsevillaofc:Abia astept sa va intoarceti!Este prea goala casa fara voi.
Agustinobernasconi:Maine venim,asa ca nu o sa te mai plictisesti cand o sa-ti povestim totul.
Karolsevillaofc:Binee...
Ruggeropasquaerlli:Vreti sa vin sa va iau cu masina maine?
Agustinobernasconi:Daca vrei,da.
Carolinakope:Nu ca daca vrea,deja a zis si plus ca avem multe bagaje,nici nu mai spun de suveniruri.
Ruggeropasquaerlli:Bine,la ce ora aterizati?
Agustinobernasconi:La 13:45.
Ruggeropasquaerlli:Bine.
Pasqualedinuzzoreal:Cea mai tare poza,pacat ca cea care mi-a facut-o nu era in stanga pozei.
❤628.103
💬268.889Comentarii:
Linovanna:Cineeeeee ar trebui sa fie in stanga pozei?????❤❤❤❤
Pasquale_team:Pai variantele sunt.Karol verisoara lui sau Giovanna!
Pasqualedinuzzoreal:Pai o iubesc foarte mult pe Karol,dar dupa cum stiti ea este acasa si îi asteapta pe Agustin si Carolina asa ca cea care mi-a facut poza este Giovanna(dragostea mea)!!
Giovanna_reynaud:Aww,te iubesc multtttttttt Pasquale/Lino cum vrei sa-ti zic!!!
Pasqualedinuzzoreal:Cum vrei tu...
Giovanna_reynaud:Bine,URSULET!
Pasqualedinuzzoreal😶😁🐻
Linovanna_bleah:Bleah,ce scarbosi..
Linovanna_team:Bleah,ce proasta esti...
Mesaje directe:
Agustinobernasconi:Salut frate,ce faci?
Michael.ronda:Bine,tu?
Agustinobernasconi:Uite,pregateam bagajele pentru intoarcerea in Mexic din America.
Agustinobernasconi:Auzi,de ce ai mintit ieri ca nu mai o iubesti pe Karol??
Michael.ronda:Cand am mintit?
Agustinobernasconi:Cand te-a intrebat Micharolforever daca o mai iubesti pe Karol la poza de ieri cu chitara.
Michael.ronda:Da,am mintit dar nu puteam inca sa spun ca o mai iubesc pe Karol si sa incerc iar si iar sa o fac pe Karol sa vrea sa fim din nou impreuna.
Agustinobernasconi:Deci o mai iubesti?
Michael.ronda:Normal ca da,ea va ramane in sufletul meu mereu...Dar daca ea nu ma mai vrea nu o sa fac imposobilul
Agustinobernasconi:Pai acum sti ca este singura la noi acasa si ne asteapta,nu?
Michael.ronda:Da Agustin,stiu.
Agustinobernasconi:Pai in astea 3 ore in care noi vom fi in avion spre Mexic,ai putea sa vi la noi acasa stai si tu de vorba cu ea si îi spui ca ma astepti pe mine.
Michael.ronda:Nu stiu ce sa zic...
Agustinobernasconi:Doamne,Michael este sansa ta frate sa o recuceresti pe Karol.
Michael.ronda:Nu stiu,ma mai gandesc si dupa vad eu.
Agustinobernasconi:Bine pa.
Michael.ronda:Pa.
Ne vedem lunea viitoare la 18:00!
CITEȘTI
Instagram Micharol 2
FanfictionKarol:Michael, noi doi nu mai existam. Michael:Karol, eu te iubesc! Karol:Si eu "te iubeam"... ************************************************ Dupa ce Michael si Karol se despart pentru totdeauna,Carolina,Agustin,prietenii si toti urmaritorii lui M...