Karol pov.
Astazi, Carolina si Agustin se intorc inapoi din America, dupa atatea saptamani, chiar imi este dor de ei si, cum spuneam casa este foarte goala fara ei.Am decis sa le pregatesc ceva de mancare.In 2 ore, avionul o sa aterizeze, apoi Ruggero o sa i aduca cu masina pana acasa.Deodata, cineva bate la usa.Ma duc sa deschis crezand ca Agustin si Carolina au ajuns mai devreme.
Michael pov.
L am ascultat pe Agustin si am profitat de ocazie , asa ca m am dus la ei acasa, la Karol sa discutam despre noi.
Karol pov.
Cand deschis usa, era Michael, sincer nu l vazusem de mult timp asa ca in interiorul meu urlam de fericire sa l vad si sa stiu ca e bine dar, apoi, mi am amintit ce mi a facut si ca mi am jurat ca nu o sa l iert si ca nu o sa ma impac cu el. S a apropiat de mine, uitandu se in ochii mei si cu mana incerca sa inchida usa cat mai romantic posibil, credd....
Michael pov.
Pentru cateva secunde nu m am putut stapanii si, in mintea mea era doar sa o iau in brate, sa o sarut si sa nu i mai dau drumul niciodata dar, m am gandit ca trebuie sa am rabadare si sa o iau incet .Era la fel de frumoasa si mai atragatoare ca niciodata. Pentru niste clipe scurte, ne am privit in ochi si nimeni nu a zis nimic, cred ca amandoi ne abtineam sa nu ne sarutam sau cel putin eu.Pana cand, Karol a rupt tacerea si revederea romantica se terminase.
Karol: Ce cauti aici? Si de ce nu ai sunat inainte sa vii aici, banuiesc ca ai venit pentru Agustin si cred ca stii ca intr o ora de abia v a ajunge, trebuia sa te asiguri si sa fi sigur ca Agustin e aici.
Michael:Wow! Nu ne am vazut de atatea luni, iar tu nici macar nu esti fericita sa ma vezi si vrei sa ma dai afara....Pai buna si tie......
Karol:In primul rand, nu te am dat afara din casa, doar ti am zis ca tu cu siguranta stiai cand v a venii Agustin si de asta ai venit mai devreme ca sa petreci timp cu....mine , iar in al doilea rand nu cred ca ar trebuii sa fiu fericita sa mi vad fostul iubit care m a inelat si care m a lasat insarcinata...
Michael:Da , am venit special pentru tine si nu o spune de parca te as fi violat sau nu voiam acel copil si, in legatura cu asta, imi pare rau *punandu i mana pe burta*...
Karol:Ok , lasam trecutul in urma si asta a fost sa fie, oricum nu eram sigura ca vreau un copil acum, dar nici nu puteam sa fac avort.*punandu i mana pe a lui si indepartandu i o de burta ei*
Michael:Deci, suntem ok? *incercand sa o sarute*
Karol:Da, suntem ok, dar nu si impreuna..
Michael:Karol.....stii ca inte noi mai poate fi ceva, trebuie doar sa crezi asta si sa vrei...
Karol:Ai dreptate, trebuie sa cred si sa vreau, dar in acest moment, nu se va intampla asta.
Michael:Macar ...putem fi prieteni?
Karol:Cred ca putem fi, dar nu cei mai buni prieteni...Pana atunci, vrei sa ramai la masa, adicaaaa, nu cu mine cu Carolina si Agustin, cand vor venii, in calitate de prieten?
Michael:Pai, cam de asta am venit, asa ca, mdaa....
Michael pov.
Cum am spus, o sa o iau incet pe Karol, cum isi doreste ea, dar tot la mine o sa se intoarca, iar eu voi fi acolo pentru ea.
Michael:Stii? In calitate de prieteni, cred ca am putea merge la un film, intr o zi...
Karol:Mda, cu Carolina si Agustin.
Michael:Da...
Karol pov.
Dupa ceva timp, in care eu si Michael am vorbit si, in care, era sa ne sarutam de cateva ori, doar pentru ca eram din ce mai apropiati, dar nu asa fac prietenii si fostii iubiti, asa ca eu tot incercam sa ma indepartez de el, au aparut Carolina si Agustin.Erau foarte obositi, asa ca dupa ce ne am salutat si am mancat, ei s au dus sa faca un dus, iar eu si Michael am ramas din nou impreuna.Apoi, eu si Carolina ne am retras in bucatarie sa strangem masa in timp ce vorbeam...
Carolina:Siii....tu si Michaeeeell!!!
Karol:Eu si Michael, ce?El doar a venit sa l vada pe Agustin,iar eu l am invitat la masa..
Carolina:Stai...asa se comporta fostii iubiti, ca eu nu stiu...
Karol:Uite, am discutat si am decis sa ramanem prieteni..
Carolina:Ati decis impreuna? Sau doar tu?
Karol:Normal ca impreuna...
Carolina:Bine, vedem noi mai incolo.......Micharol tot o sa existe...
Karol:Poftim?
Carolina:Nu, nimic....
*Dupa 2 ore*
Michael:Pai, se face tarziu, cred ca ar trebui sa plec acasa.
Agustin:Poti ramane peste noapte daca vrei..
Carolina:Da, ar fi superr!
Karol:Doar daca vrea, nu trebuie sa se simta obligat...
Michael:Nu, nu vreau sa se simta Karol incomoda, daca raman, mai bine plec..
Karol:Nu.....a....pe mine nu ma deranjezi cu nimic, chiar mi ar face placere sa dormi aici...ma duc sa ti pregatesc camera...
Michael:Ok...Multumesc...
Carolina:UUU, cred ca indragostita Karol s a activat, vedeti ce faceti in seara asta, Michael
Michael:Nu, prietenii ca eu si Karol nu facem lucruri din astea.....dar o sa o facem noi, cand o sa ne impacam.
SFARSIT
CITEȘTI
Instagram Micharol 2
FanfictionKarol:Michael, noi doi nu mai existam. Michael:Karol, eu te iubesc! Karol:Si eu "te iubeam"... ************************************************ Dupa ce Michael si Karol se despart pentru totdeauna,Carolina,Agustin,prietenii si toti urmaritorii lui M...