pasqualedinuzzoreal: Mereu cu tine
❤512.039
💬10.220
Comentarii:
karolsevillaofc: Va iubesssc, perfectilor!!!!!!!
carolinakopelioff: Sper sa ne vedem cumva, candva, trebuie sa aflu cum va iubiti atat de mult!!!!!!
linovannamypower: Pentru ei traiesc!!! #Linovannaforever
linovannafake: Se vede pe fata voastra cat sunteti de falsi...
linovannalove: Uite o si p asta...................Ce proasta esti, mi e mila de tine...
karolsevillaofc: Astazi vreau sa va raspund la niste intrebari pe care vreau sa mi le puneti in comentarii! O sa raspund orice ar fi daca pot la toate...
❤502.142
💬102.492
Comentarii:
micharolforever: Mai tii legatura cu Michael ? Am vazut ca nu va mai urmariti si nici like uri nu va mai dati unul altuia......
karolsevillaofc: Sincer, nu vreau sa va ascund nimic, nu , nu mai tin legatura cu Michael, am discutat si este mai bine sa nu mai ne vedem sau sa vorbim nici macar pe instagram, adica el este deja impreuna cu altcineva, eu candva o sa fiu la fel, dar , mai bine lasam trecutul in urma si traim prezentul...Pupici!!!💕💕💖💖💖😍
carolinakopelioff: Este totusi o intrebare....Peste o saptamana, eu si Agustin vrem sa mergem la un restaurant si dupa cred ca la un hotel, asa ca te vei supara??
agusbernasconi07: Aguslina?😉😉😉😗😜😜😜😁😁
karolsevillaofc: Normal ca nu ma supar, va iubesc mult si vreau sa fiti fericiti, asa ca...AGUSLINA FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 💋💋💋✔🥳🥳😍😍😍🤩👏
ilovekarolsevilla: Deci, din cate am vazut, tu si Michael nu o sa mai fiti impreuna prea curand sau niciodata, daaaaar, daca el este acum cu altcineva...tu, ai pe cineva sau o sa ai?
karolsevillaofc: Deocamdata, nu sunt impreuna cu nimeni, dar cand o sa fiu o sa aflati si voi..
anajaramartinezok: Cum te simti dupa ce Michael te a lasat pentru alta, acum simti si tu ce am simtit si eu cand m a lasat pentru tine.....
karolsevillaofc: Anaaaa, mi a fost dor de tine, de cand nu ai comentat de rau o poza de a mea....Practic, ne am despartit inainte ca el sa si gaseasca pe altcineva, asa ca , nu stiu cum te ai simtit....Dar acum ai drum liber spre el, bine dupa ce treci de iubita lui...
karena_flores: Hey, poti sa nu mai vorbesti despre Michael si relatia pe care ai avut o cu el ? Doar ai zis ca trecutul ramane trecut....
karolsevillaofc: Eu tot evit, dar am zis ca o sa raspund la cat mai multe intrebari, dar nu ti face griji, Micharol nu o sa mai existe, dar Micharena da......💖💖😒👌👌👌😊
linovannarol_love: O sa mai vad poze Linovannarol? Sunteti frumosi impreuna...
karolsevillaofc: Pai, caam da, deoarecee, creed ca o sa mai facem o excursie impreuna cat de curand, dar pana atunci o sa mai pun niste poze din excursia recenta...
Micharenaloooove: Imi pare rau de tine, adica ai fost asa de folosita de Michael, saracul cata rabdare a avut cu tine sa te aduca in pat cu el, sper ca stii ca a profitat de tine si dupa asta vrea sa aiba o relatie serioasa cu Karena...Asa ca, ti au placut noptile cu Michael cat timp el doar isi batea joc de tine si voia doar sa ti o traga, iar tu il credeai ca o naiva?
karolsevillofc: Sa stii ca acum, cautam si niste comentarii de hate, ce noroc ai ca o sa ti raspund....Nu am nevoie de parerile tale, dar hai sa ti raspund la intrebare, dar nu prea vreau, deoarece n am chef sa mai vorbesc de trecutul meu cu Michael......
CITEȘTI
Instagram Micharol 2
Hayran KurguKarol:Michael, noi doi nu mai existam. Michael:Karol, eu te iubesc! Karol:Si eu "te iubeam"... ************************************************ Dupa ce Michael si Karol se despart pentru totdeauna,Carolina,Agustin,prietenii si toti urmaritorii lui M...