11.bolum

95 3 1
                                    

Yine her zamanki yerimdeyim. Odama geri döneli 3 gün oldu. Jungkook ve suho ile göz teması bile kurmuyorum. Bu arada dün nişanlanmış bulunuyoruz. Sadece 16 üye biliyor.
- sevgilim
- evet oppa
- ne zaman banyodan çıkmayı düşünüyorsun. Xuimin birazdan bırakicak
-caglaaaa
- çıktım xuimin oppaa deyip kapıyı açtım. Direk içeri girdi girerken beni iteklemeyide unutmadi.
- hey xuimin diye bağırdı baek ve beni tuttu.
- özür dilerim diye bağırıyordu.
- iyimisin bebeğim
- evet iyiyim
Dediğinde içeri biri girdi menejer
- noldu baek
- bir an başi döndü
- iyi misin çağla  bugün konser var
- iyiyim birşeyim yok
- güzel o zaman bugün birkaç değişiklik yapicaz akşama hazır olmalı
- ne değişikliği
- sonda jungkook tutanmak yerine birinin seni kucağına almasını düşünüyoruz dediğinde xuimin lavabodan çıktı.
- ben yaparım dedi direk
- onu kucağına alabilir misin dediğinde xuimin beni kucağına aldı elim direk boynuna gitti ve sade bir saf bakış yaa çok tatlı durdu.
- peki o halde konuşuruz gelin hadi bu arada cagla bir sorun yok dimi
- hayır hiçbir sıkıntı yok deyip güldüm. Oppa beni indirir misin dediğimde xuimin beni indirdi.
- tahminen suho işi
- banada öyle geldi o yüzden atladim
- sana güveniyorum xuimin
-tabi guveneceksin bu kızı sana verirsem senin olacak
- emin misin deyip elini uzattı. Xuimin baka baka elini tutum
- ooo anlaşmayı bozmayin ama dediğinde baek saçıma bir öpücük kondurdu. İçeri doğru yürüdük.
- çağla
- evet
- yeni bir şarkı çıkarılacak jungkook , Kai ,suho , ben ve sen yapicak misiz
- tamam da neden Benn jimin
- bilmiyorum sesin baya ince olduğu için olabilir mi minigim
- olabilir
- bu arada menejer gelmişti doğru bir zamanda geldi mi
- baek durumu düzeltti deyip güldüm. Saçımı sevdi ve önden yürüdü. O anda Suho orda durmuştu. Bize bakıyordu. Hala Alişamamisti.
- bugün konser var. Arabaya binicez akşama hazirlanmamiz lazım
- biliyoruz dedi baek ve elimden tutup yürümeye başladı. Bende arkasından gidiyordum. RM ordaydi.
- baek , tae geri çağla yanına geçsin fazla belli olursunuz
- neden ki sanki benim kız üyemizin yanında durmam yasak. Bütün herkesin içinde ilanı aşk ettimde ben mi hatırlamıyorum. Deyip gülüp yürümeye başladı.
- noldu buna
- suho gördü o yüzden böyle gidelim deyip güldüm. Oda bana güldü. Arabaya binmeme yardım etti. Jungkook arkamdan oturduğu için beni gördü ama geri kafasını eydi. Hemen geri oturdum.
- jungkookla Aran nasıl dedim baek
- suho kadar olmasa da kötü.
- bugün minigimiz tamamen gostericez dedi xuimin ve ellimden tutup ayağa kaldırip bir döndürdü beni.
- oppa deyip gülerek dönüyordum.
- tamam başı dönecek dedi baek. Xuimin beni bıraktığında bir an afaladim. Chenyeol tuttu
- kendine gel cagla iyi misin
- iyiyim iyi deyip güldüm. Geri oturdum. Baek bana bakıyordu. Altan elini tuttum ve güldüm. Oda elimi tutup güldü. Yol boyu el eleydik. Onu hiç bırakmak içimden gelmedi. Eli elimdeyken bile hala onu özlüyorum. Kalbimde kelebekler uçuşuyor. Sonsuza kadar böyle kalalim istiyorum. Zaman dursun hep böyle kalalım. Bizi tutan yada bizimle uğraşan kimse olmasin istiyorum. Aşkımıza engel olabilecek hicbirsey olmasin istiyorum. Hep eli elimde olsun istiyorum. Hep beraber olalım istiyorum. Tabikide bunları dışarıdaki ARMY-L ler bozuyor. Yine beni bir güzel sardılar. Ve dışarı çıktık.
- çağla jungkook ile git
- asla
- çağla nutfen onunla git bu son onla gidişin zaten hızlıca gidin
- olma- diyemeden jungkook yanıma geldi ve elimden tuttup yürümeye başladı. Öylece yürümeye başladım. Yoğun kahve kokusu. Ordan sigisirken biri şapkayı çıkardı. Saçımın şuan ki rengini gördüler kumral.
" Saçı kumral bir kız bu "
" Ahh çok güzel saçı var " erkekler sesleri zaten heryerdeydi. Jungkook bana sarılıp kafamı kapadı ve içeri doğru yürümeye başladı. Hiç kendini düşünmüyor bu salak dedikodu çıkacak. Mall.
- bunu yapma dedim oraya varınca. Yüzüme bakmıyordu. İçeri girdigimizde üstünü çıkarmaya başladı. Bende yavaştan çıkardım.
- anlıyor musun beni
Dediğimde baş parmağını kaldırıp okey işareti yaptı.
- adeta benimle dalga geçiyor dedim onu duyamayacağı bir sesle ama görünüşe göre duymuş.
- sen demedin mi benimle konuşma yüzüme dahi bakma diye. Ne yapmamı bekliyorsun çağla. Ne istiyorsun. Jungkook haklıydı.
- özür dilerim vede teşekkür ederim deyip arkamı döndüm. Ama elimden tutup çekti.
- ben özür dilerim. Duygularınla oynamamaliydum. Ne kadar beni o anlamda sevmemiş olsanda oynamamaliydim. Sen beni hep kardeş olarak sevdin ama artık gözünde bir hainim bu... Bu hiç degismicek mi? Deyip bana baktı. Aah bu bakış. İlk defa gördüm bu bakışı. Masum  üzgün pişman ve tatlı bir bakış.
- bilmiyorum deyip elimi kurtardım. Kurtardığımda baek geldi.
- ah geldiniz demek
- evet deyip şapkayı çıkardım. Hepsini sahiplerine verdim.
- hadi o zaman başlayalım dedi menejer. Hepimiz yerlerimize geçtik. Ufaktan başladık. Baek sırtına atladim. Herşey güzel gitti sonda menejer durdurdu.
- jungkook xuimin ile yer değiş.
- menejer
- jungkook değiş. Dediğinde yer degistirdiler. Xuimin geldi.
- baek orayı bir daha al. Şarkı sonu gelince menejer "şimdi" dedi. O anda xuimin beni kucağına aldı. Ellerimi refleks olarak boynuna gitti. Ama xuimin sendeleyerek dizlerinin üstüne düştü.
- ah bu muhteşem oldu.
- bence olmadı. İnsanlar çağlayi kilolu bilecek içimizdeki en zayıf o.
- o zaman bir kere daha dediğinde xuimin ayağını sakatlamisti kucağından kalktım ve dizine baktım.
- oppa iyi misin
- iyiyim güzelim birşey yok ayağım burktum galiba
- ah jungkook çağlayi tasaya bilir misin dediğinde baek direk jungkook döndü.
- bilmiyorum
- dene jungkook yanıma geldi. Beni kucağına aldı. Yine refleks eller boyna.
- güzel ikimizde güzel uyudunuz aynı yastasiniz diye mi baek orayı bir daha alalım. Baek sinirle aynı yeri söyledi. Menejerin demin şimdi dedi yerde jungkook beni kucağına aldı. Ve eller yine boyna. Dur çağla ellerine sahip çık.
- güzel bunu biraz daha tekrar edin. Dediğinde üst üste devam ettik. Artik sıkıldığımdan birşey yapmam lazım.
- ahhh deyip yere çöktüm. Bu işe yarar.
- noldu çağla diyerek yanıma çöktü baek.
- ayağımı burktum ve yoruldum.
- tamam yeter bu kadar dedi xuimin ve yanıma çöktü
- iyi misin
- birşeyim yok merak etmeyin sıkıldım bir yukarı bir asaga dediğimde baek bir nefes aldı.
- oppaa canım acıyor. Dediğimde baek gülüp beni kucağına aldı. İşte ben bu kucağı seviyorum. Duvar köşesine geçti. Ardından yanıma jimin tae chenyeol geldi.
- jimin oppa deyip hepsine göz kirptim.
- cadı deyip yanıma çöktü.
Chenyeol ayak bilegimi tuttu. - evet fazla yormuşsun.
- jungkook ile baristiniz mi
- bilmiyorum. Pisman duruyor.
- caglaa dedi baek bana.
- kızım üstüne gitme alırım ayağımın altına haâ. Jungkook sadece suho oyuna gitti. Gecligi yüzünden birşey anlayamadı.
- caglada onla aynı yaşta hele ay olarak küçük
- çağla demek ki baya zeki baek. Bunu senden görmemiz lazım. Seni ilk etkileyen kız. Dediğinde ona döndüm. Gülüp burnuma bir öpücük kondurdu. Bende kafamı gogusune koydum.
- bence jungkookla konuşabilirsin. Senin için biraz kendini teklikeye attı
- evet yaaa deyip biraz somurttum ardindan baek baktım.
- oppa deyip ona biraz daha yaklaştım.
- hayır
- oppaa
- hayır çağla
- oppaaa
- tamam. Tamam olur. Kedicik seni.
- ahh baek sözünü dinletti valla dedi chanyeol.
- jungkook buz getirir misin dediğimde elinde buzla yanıma çöktü.
- iyi misin
- benim birşeyim yoktu zaten sıkıldım ve yoruldum o yüzden yaptım. Deyip güldüm. Jungkook onunla barıştığımi anlamış ki güldü.
Baek Türkçe birşeyler söyledi.
- çağla konserden sonra ARMY-L lerle konuşmalar var biliyorsun dimi
- evet biliyorum onlarla 3 dk konuşma.
- orda fazlasıyla temas da var. Abartma ki bende karşındaki erkeklere dalmiyim sevgilim tamam mı - sende abartmaki kızın saçına yapışmıyim sevgilim.
- seni seviyorum
-bende seni seviyorum.
- siz ne konuşuyorsunuz
- hicbirsey deyip güldüm.
- sadece Türkçe dedi baek ve güldü. O anda menejer bana döndü.
- çağla benimle gel deyip önden yürüdü. Bende arkasından gittim. Öğrendimi yoksa. Yaa hayır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 19, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ARMY-L'YE YENİ ÜYE - SMUTT- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin