( suho baya kötü kullandım vallahi kalbim acıdı suho sevenler nutfen küfür etmeyin )
Eve vardigimizdan beri bir gidim birşey bile demedim. Öylece kala kaldım. Benden baekten ayrılmamı söylüyor. Yoksa blackpink'e yollanıliyorum.
- noldu çağla sus pussun
Bakıp omuz silktim. Arabaya bindigimizde suho yanıma geldi.
- sen benle geliyorsun. Deyip elimden tuttu. Baek diğer elimden tuttu.
- napiyorsun suho
- çağlayi yerine götürüyorum deyip çekti. Karşılık vermeye çalıştım ama bana bakınca kala kaldım. Beni tutup arabasina bindirdi. Kendide yanıma oturdu.
- benimle uğraşma
- ugraşicam deyip arabayı çalıştırdı. Sadece cama baktım. Hicbirsey yapasim yok. Sadece öylece baktım. Baek nasıl soylicem. Dümdüz anlatırsam suho ile aralarını bozulucak. Vardığımızda baek kapının önünde bekliyordu. Suho arabadan indi ben önden indim.
- suhoo
- gidelim
- cagla dedi bana bakarak. Baek yaklaştım. O bakışımi gördü kaldı öyle
- bu bizim iyiliğimiz için. Senin için özür dilerim ayrılalım. Deyip içeri yürüdüm baek öylece kaldı. İçeri girdim. Xuimin orda duruyordu beni suho yanında görünce şaşırdı.
- baek nerde diye bana sordu.
- orda dedi suho ardından bana döndü. Hiç kimsenin yüzüne bakamiyordum. Orda jungkook gördüm. Bana baktı. Hemen yanına gidip jungkook o günkü den daha sert bir şekilde tokat attım.
- sakın bir daha gözüme dahi gözükme. Gözükürsen yolunu değiş arkanı dön. Sakın bir daha yanıma dahi gelme. Deyip odama gittim. Oylece yatağıma yattım. Ben baek yüzüne nasıl bakicam. O anda kapı çaldı. İçeri Jin oppa geldi.
- yardimcim noldu sana
- oppaa deyip jin'e sarıldım.
- noldu çağla
- çok kötüyüm oppa.
- odalar değişecekmis. İkimiz odaları değişicez.
- kim var senin yanında
- jungkook
- asla olmaz ben onla aynı odada kalmam. Olmaz hayır oppaa
- tamam tamam jungkookla odaları değiştir.
- teşekkür ederim odaları topladık ben Jin oppanin yanına gittim. Baek beni gördü. Ne yapmam gerek derken kafamı yere egdim.
Odaya vardığımızda kendimi yatağıma attım.
- iyimisin çağla
- değilim oppa biraz yatmak istiyorum deyip kafamı yastığa koydum. Çok kötüyüm. Jin oppa yanıma geldi.
- çağla iyi olduğuna emin misin. Hicbirsey yemedin , icmedin , hep yatıyorsun.
- sadece bir boşlukta gibi hissediyorum. Deyip kafamı geri koydum. Kapı açılmasıyla içeri tae geldi.
- Jin çıkabilir misin
- tamam deyip çıktı. Tae yanıma oturdu.
- neden ayrildin ondan
- onun iyiliği için
- ne iyiliği çağla neden ayrildin
- zorunluydum
- ne zorunlusu çağla jungkook mu birşey dedi.
- o şerefsizin adını dahi alma
Nutfen gider misin deyip deyip yorgani kafama çektim.
- birşeyler ye bari
- istemiyorum
- mızmız deyip odadan çıktı.
Hala o şekilde kalmayı tercih ettim. Biraz uyumuşum. Ayağa kalkıp lavaboya girmek için ayağa kalktım ama Jin oppa lavaboda imiş. Dışarı lavaboya gittim. Kapının önünde beklemeye başladım. Kapı açıldı ben girecekken baek olduğunu gördüm. Öylece ona baka kaldım. Gözlerinin altı kızarmış. Burnu kıpkırmızı olmuş. Kafamı asaga indirdim ona bakmaya dayanamıyorum. Arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Ben yürüyorum sanıyordum ama baek elimden tutup beni çekti.
- gir lavaboya beni gordun diye yapma deyip beni lavaboya soktu. Elimi tuttu an gözlerim yaşar maya başladı. Nasıl dayanacagim. İşimi bittirip hemen lavabodan çıktım. Kapının önünde suho duruyordu.
- ne konuştunuz
- hicbirsey deyip odama doğru yürümeye başladım. Elimden tutup çekti.
- çağla
- ne suho nee istedin diyee yaptım işte daha ne istiyorsun deyip gözümden süzülen yaşları sildim. Yürümeye başlarken yine elimden tutup bana sarıldı.
-birak beni
- çağla seni üzmek istemiyorum. Ama sizi öyle görünce benim de kalbim acıyor. Sizi öyle görmek istemiyorum
- bırak beni deyip ayrıldım ondan direk odama çıktım. Kendimi yatağa attım. Direk odaya biri girdi.
- çık dışarı diye bağırdım.
- çağla diye biri geldi. Bu sefer xuimin oppa
- nutfen odadan çıkar mısın oppa
- çağla nutfen deyip yanıma geldi.
- oppa istemiyorum dediğimde bana sarıldı. Ufaktan onu ittim ama olmayıp sarıldım. Kafamı omzuna koydum.
- oppaa
- tamam güzelim geçti
- geçmedi geçmiyor geçmicek - neden ayrildin ondan
- bizim iyiliğimiz için
- neden işte
- anlatamam
- çağla
- üzgünüm nutfen odamdan çık
- neden odadan ayrıldın
- anlatamam sadece ikimizde birbirimizi görüp daha fazla uzulmeyelim diye kabul ettim.
- kimden neyi neden kabul ettin
- nutfen deyip kafamı yastığa koydum
- birşey ye
- istemiyorum deyip gözlerimi kapadım. Direk ağlamaktan uyumuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARMY-L'YE YENİ ÜYE - SMUTT-
Romansa( BOLUMLERİMDE SMUTT OLACAKTİR İSTEMEYEN OKUMASİN ) Exo ve bts birleşti bir grupa yani grubun ismi ARMY-L olan gruba 1 tane kız üye gelicektir. kızımız 20 yasindadir. ismi çağla. turkiyeden gelmiştir. bu kızımız üvey bir ailede büyümüştür. bu yüzde...