Everything I Want

786 28 1
                                    

Već dugo nisam osjećala ljubav. Bila sam cura kojoj su svi zavidjeli. Hodala sam s najljepšim dečkom na svijetu, roditelji su mi dobro zarađivali i mogla sam imati sve što poželim. Zašto onda nisam bila sretna?

"Ricky!" Luke je zavrištio moje ime i dotrčao do mene.

Stajala sam pored svog ormarića. Pogledala sam ga pogledom "šta se dereš?" i zalupila vratima ormarića.

"Znaš li što je danas?" Pitao me.

"Naravno. Naša 1. Godišnjica veze ili kako se to već zove hahha." Nasmiješila sam mu se.

Luke me je primio za ruku.

"Vodim te negdje danas. I ponesi badić." Rekao je uzbuđeno.

"Šta si sad isplanirao? Znaš da mrzim izneneađenja." Rekla sam mu i udarila ga po ramenu, a on me zgrabio oko struka i poljubio.

Dobila sam poruku od Lukea da se nađemo na plaži. Kasnio je 15 minuta, a zna da mrzim čekanje.

Kad je napokon došao, lice mu je bilo blijedo.

"Luke, što ti je?" Pitala sam ga zabrinuto.

"Oprosti što kasnim. Iznanađenje koje sam planirao je propalo. Oprosti!" Rekao je. Svojim plavim očima gledao me razočarano.

"Nije bitno. Pusti iznenađenje, ionako ih mrzim. Glavno da si ti tu."

Spustio je glavu i rekao: "Barem se možemo prošetati po plaži." Vragolasto se nasmiješio.

Zgrabila sam njegovu ruku i povukla za sobom.

Everything I WantWhere stories live. Discover now